Executive suite, meerdere bedden | Uitzicht vanaf balkon

Beoordelingen van Novotel Suites Marseille Centre Euromed

4 out of 5
Novotel Suites Marseille Centre Euromed
33 Boulevard de Dunkerque, Marseille, Bouches-du-Rhone

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 444 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 429 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 84 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 1001 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Raouf

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Elodie op 8 aug 2022
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Elodie REBORA, chargée de clientèle

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte hotel
Mooi en netjes hotel. Perfecte locatie en ontbijt was heerlijk. Ze spraken ook Engels wat voor ons heel erg hielp. De kamer en de bedden waar ook lekker.
7 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima Hotel om de stad te verkennen,en om op dooreis te gaan
2 nachten verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed bereikbaar, goede service
vriendelijk en goed engelstalig personeel. bereid om je goed op weg te helpen en neemt de tijd voor alle vragen
5 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed en lekker ontbijt

8/10 – Goed

Enesa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Peter, Made

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Matig
Lange rij bij de receptie Niet top

8/10 – Goed

Wouter, Leiderdorp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel Hotel,
Kamer goed tot zeer goed, ruim, schoon en alles gaaf en alles werkt. De ontbijtvoorziening is gewoon goed, maar de ambiance wat minder. De bar is prijzig en de Amerikaan die een Cuba Libre wilde, moest de fles rum aanwijzen en kreeg rum met een klont ijs in het glas en een flesje half litertje cola om op te vullen, dat is dan toch wel weer prut. Maar verder voorkomend en gedienstig personeel en als je wat vroeg, werd er direct actie ondernomen. Scheelt het dat we redelijk Frans spreken, dat merk je trouwens overal, op de terrassen, de winkels, de apotheek en het ziekenhuis wat we even moesten bezoeken.

4/10 – Matig

Katja de Vries, Amsterdam

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Geen 4 sterren waard
Het ligt 20min loopafstand vanaf de centrum. Van de naam suite novotel, had ik wel meer verwacht van ons kamer. Maar het viel reuze mee. Dat vonden wij niet eens heel erg allemaal, want wij verbleven er maar 2 nachten. Wat ons heel erg heeft geirriteerd was dat de receptie personeel minimaal engels spreekt.. Het was oke, maar ik zou er niet de volgende keer terug komen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tussenstop voor Cruise-terminal
Het hotel ligt (nog?) niet ideaal in een wijk in volle opbouw. Bedoeling was om op eenvoudige manier naar de cruiseterminal te gaan op de volgende dag. Maar hiervoor is sowieso een shuttle/taxi-service nodig, dus de locatie maakt dan niet zo veel uit, en kan je beter een hotel kiezen dichter bij het centrum van Marseille (vieux port...). Op de service en ook en vooral de vriendelijkheid van het personeel is absoluut niets aan te merken!

8/10 – Goed

Behzad

1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Binhong

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good place to stay
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 19 mrt 2024
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

6/10 – Redelijk

Hicham

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 11 feb 2024
Bonjour Hicham, Pouvez-vous me dire ce qui vous a déplu lors de votre séjour au sein de notre établissement afin d'améliorer la qualité de nos services?

10/10 – Uitstekend

stephane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 11 feb 2024
Bonjour Stephane, C'est avec plaisir que nous recevons l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.

10/10 – Uitstekend

Johanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 19 jan 2024
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 – Uitstekend

Bouzidi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 17 jan 2024
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 – Uitstekend

Aubrey, hobart

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 30 dec 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

2/10 – Ontzettend slecht

Saida

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
L'hotel m'a débité du prix d' une nuit malgré l'annulation de ma resa depuis longtemps. J'ai envoyé 1 reclm et à Hotels com et à Novotel sans recevoir de réaction. Il ft reconnaître que les premiers manifestent depuis qlq temps des signes de mauvaise gestion... Sltns
4 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Jermaine

Positief: Comfort kamer
More like a 3 Star hotel
Definitely not a 4 star, more like a 3 star. I liked the spacious room overlooking the port and town. No room service which was unhelpful. Found dust in parts of the room. Overall had a good stay exploring Marseille.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 15 nov 2023
Dear Jermaine, Thank you for taking the time to share your feedback on your stay with us. We are delighted that you enjoyed the spacious room with a view of the port and the city. However, we are sorry to learn that your experience did not fully meet your expectations.We appreciate your comments regarding the star rating, and we are always striving to make improvements to better satisfy our guests. Your observations about the lack of room service have also caught our attention, and we will assess how we can enhance this aspect of our services.Regarding the presence of dust, we apologize for any inconvenience caused. We are currently strengthening our cleaning procedures to ensure an immaculate environment for our guests.Despite these points, we are pleased that your overall stay was enjoyable, and you were able to explore Marseille. Your constructive feedback is valuable to us and will be used to enhance our service. We hope to have the pleasure of welcoming you again and exceeding your expectations on your next visit.Thank you once again for choosing us.

8/10 – Goed

Skander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Rachid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour, très bon accueil, cependant le soir très bruyant à cause de la musique
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 30 dec 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 – Goed

Laura

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

BRUNO M.

5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 30 okt 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 – Uitstekend

Clarisse

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 30 okt 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 – Uitstekend

Jean Yves

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 30 okt 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

6/10 – Redelijk

Sascha

Zakenreiziger
Rough Carpets in the Rooms aged Rooms - good Breakfast - tricky communication - ask for Parking Offer - we had to pay 49€ for 24hrs.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 25 okt 2023
Dear Sacha, Thank you for your feedback following your stay at our establishment. We are aware that our hotel is aging, and we want to inform you that renovation work is scheduled for 2024. Nevertheless, we are glad that you enjoyed our good breakfast. Regarding communication, we understand that it can be challenging and are constantly working to improve it. If you would like information about our parking options, please feel free to inquire at the reception during your next stay. We have special pricing agreements with a public parking facility located 100m from our establishment, the QPARK Espercieux. Thank you for sharing your experience; it helps us make improvements. We hope you will consider staying with us again in the future.

10/10 – Uitstekend

Juliet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marseille
Conveniently located for central Marseille and cruise terminal.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Gregory BONNET, Directeur Novotel Suites Marseille op 16 okt 2023
Madame, Monsieur, C'est avec plaisir que nous recevons l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Gregory BONNET, Directeur Novotel Suites Marseill op 16 okt 2023
Madame, Monsieur, C'est avec plaisir que nous recevons l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Jose

4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 8 okt 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 – Goed

Onintsoa

Positief: Netheid, personeel en service
.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 27 sep 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 – Uitstekend

Gultekin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 19 sep 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

6/10 – Redelijk

Matthew

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 8 okt 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 – Goed

Michele

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 19 sep 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

4/10 – Matig

Yvon

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Voiture cambriolée dans le stationnement recommandé et payant de l’hôtel. Très faible ou aucune surveillante.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 31 aug 2023
Bonjour Yvon, Nous sommes sincèrement désolés d'apprendre que vous avez vécu une expérience aussi désagréable lors de votre séjour à notre hôtel. Nous comprenons à quel point il est frustrant de découvrir que votre voiture a été cambriolée dans le stationnement recommandé de l'hôtel. N’ayant pas de parking privé, nous avons un partenariat avec un parking public payant avec des tarifs préférentiels. Cependant nous indiquons à tous nos clients que ce parking n’est pas sécurisé et nous leur conseillons de ne rien laissé dans les véhicules.

8/10 – Goed

Birgit

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 16 aug 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 – Uitstekend

Suleiman, Amman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is amazing and very helpful Very nice hotel for families
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 16 aug 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 – Goed

Zhor

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
L’hébergement est très sympathique. Tout est propre. On a passé un agréable séjour.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 16 aug 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

2/10 – Ontzettend slecht

Jay

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 6 aug 2023
Bonjour Jay, Afin d'améliorer la qualité de nos services, pouvez-vous m'indiquer ce qui vous a déplu lors de votre séjour pour nous attribuer une note aussi basse. Je vous remercie par avance pour votre retour.

10/10 – Uitstekend

Liliana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Se encuentra a unos 5 min de una plaza comercial grande
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Gregory BONNET, Directeur Novotel Suites Marseille op 26 jul 2023
Madame, Monsieur,C'est avec plaisir que nous recevons l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Corinne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Très bon hôtel accueil et confort correspondant à sa catégorie. Proche de l hôpital et des services
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Elodie Rebora chargée de clientèle op 24 jul 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 – Goed

Hien Dinh

Positief: Netheid
Quiet
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Eloldie REBORA chargée de clientèle op 24 jul 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 – Goed

Katy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sauberes und ruhiges Hotel. Straßenbahnhaltestelle direkt vor der Tür , um schnell ins Zentrum zu gelangen. Aber auch fussläufig ist alles zu erreichen. Restaurants und Einkaufsmöglichkeiten in wenigen Minuten zu erreichen
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 24 jul 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 – Uitstekend

assiba

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Elodie REBORA, chargée de clientèle op 11 jul 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 – Goed

Christelle

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Elodie Rebora chargée de clientèle op 11 jul 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.