Grand Inn Hotel Mataram

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Mataram

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grand Inn Hotel Mataram

Superior kamer, 1 tweepersoonsbed | Luxe beddengoed, een bureau, verduisterende gordijnen, gratis wifi
Lobby
Exterieur
Serveert ontbijt, lunch en diner
Vergaderfaciliteit

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt inbegrepen
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Superior kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
  • 15 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Arya Banjar Getas, Sekarbela, Mataram, Nusa Tenggara Barat, 83114

In de buurt

  • Museum Negeri Nusa Tenggara Barat - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Lombok Epicentrum Mall - 4 min. rijden - 3.6 km
  • NTB islamitisch centrum - 5 min. rijden - 5.6 km
  • Immigratiekantoor Mataram - 6 min. rijden - 5.9 km
  • Winkelcentrum Mataram - 7 min. rijden - 6.2 km

Lokaal vervoer

  • Lombok (LOP-Lombok Intl.) - 40 min. rijden

Restaurants

  • ‪Depot Harum Manis - ‬3 min. rijden
  • ‪Bakso Romo-Romo - ‬3 min. rijden
  • ‪Warung Pecel Seruni - ‬4 min. rijden
  • ‪Lalapan Sahabat Online - ‬14 min. lopen
  • ‪Rumah Makan Khas Lombok Tanjung Karang - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Inn Hotel Mataram

Hoogtepunten van de accommodatie
Met voorzieningen zoals een gratis ontbijtbuffet, een tuin en een stomerij/wasserijservice kom je niets tekort bij Grand Inn Hotel Mataram. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een businesscentrum.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Fietsverhuur, vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en vergaderruimtes
  • Een bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Grand Inn Hotel Mataram bieden voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen IDR 300000 per huisdier, per nacht

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: IDR 300000 per huisdier, per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Mataram
Grand Inn Hotel Lombok/Mataram
Grand Inn Hotel Mataram Hotel
Grand Inn Hotel Mataram Mataram
Grand Inn Hotel Mataram Hotel Mataram

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Inn Hotel Mataram?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van IDR 300000 per huisdier, per nacht.

Wat kost het om bij Grand Inn Hotel Mataram te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Inn Hotel Mataram?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Inn Hotel Mataram uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Grand Inn Hotel Mataram een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Grand Inn Hotel Mataram?

Dit hotel in Mataram ligt en binnen 5 km afstand van Museum Negeri Nusa Tenggara Barat, Lombok Epicentrum Mall en NTB islamitisch centrum. Immigratiekantoor Mataram ligt op 4,7 km.

Beoordelingen over Grand Inn Hotel Mataram

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 4 beoordelingen

7,0/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Cukup sekali aku merasaaaa, berdendang.

AC kayaknya dah lama gak dibersihkan, dinginnya gak nendang lagi. Exhaust Fan di kamar mandi mati jadi pengab dan bau toilet masuk ke kamar. Fasilitas Hotel tidak terpelihara dengan baik.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Kenneth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel in Moslem area of Lombok

This Hotel is quite good in as far as its fairly new and strong and with stood 3 Earth quakes while i was there 7.4 - 5.4 -6.9 and did relativily little damage so was pleased with that aspect . Hotel is in in a strong moslem area with nothing here to interest the western foreigner except if you want to listen to the Mosque early morning and night and have a speaker close to Hotel . Walking distance to the beach No food around here and definately no Beer . Hotel food is Rice or Noodle Nasagoreng for Breakfast Not a Buffet Breakfast as said . Need to catch a taxi back to Segiggi if you wand good food and drinks with bars and restaurants The Hotel and staff as such were very friendly but English is very limited by staff which is understandable for this area. But all in all was a pleasant stay in a fairly clean hotel big rooms and good hotwater
3 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
mediocre
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Julie, Australia

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Great sized room and bed though difficult location

Grand Inn Hotel provides guests with rooms that are great value for money. The room was large and the bed was most likely a king size which was great when sharing with a friend. There was plenty of room to fit suitcase, a small bench with a kettle and a wardrobe. The TV was also a nice luxury with a few channels with movies in English! The bathroom was difficult as, like most showers in Indonesia, you shower with no shower curtain or glass walls so the show bathroom flooded and took a long time to drain away all the water. The staff were very friendly and the manager was very good at making us feel comfortable and welcome. However, it was sometimes difficult to communicate with some of the staff as they spoke limited English. The only real disappointment for this hotel was the location. You cannot walk to any nice beaches, scenery or even shops and markets. You have to catch a taxi or get a driver which is relatively expensive as most of the places to see are 1-2 hours drive away. The taxi drivers are also less friendly in this particular area and try to charge you higher fees than even their meters so you need to be extra careful to not be scammed and ripped off as a tourist.