Receptie

Beoordelingen van Grand Inna Medan

3 out of 5
Grand Inna Medan
Jl. Balai Kota, No. 2, Medan, North Sumatra

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 23 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 23 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 23 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 23 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 23 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Arez, Purmerend

Positief: Personeel en service
Good for one night
It is OK for one night. Especially when you've just arrived in Medan and got off at the train station. It is close to the train station but you will need to be very careful when you cross the road. There is so much traffic and loud noise. You can even hear all of this when you are inside your room as there is virtually zero isolation. So bring earplugs if you are a light sleeper just like me. The hotel's former name is De Boer (reference to the Dutch period). It is located on a very interesting street. If you walk down Jalan Balai Kota in eastern direction, you will come across Tip Top restaurant (oldest restaurant in Medan), Tjong A Fie mansion, Istana Maimoon. It is not a very pleasant walk though as the pavement is always under construction and filled with holes. Traffic is one again terrible and the exhaust fumes are enough to kill an entire zoo.
1 nacht verbleven in december 2017

4/10 – Matig

Peter

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Author op 3 mei 2024
Dear Mr Peter We would like to thank you for providing a rating/review during your stay at the Grand Inna Hotel Medan We apologize for your inconvenience at our hotel, this will be our concern. We are looking forward to welcoming you back to Grand Inna Medan Best regards, Management Grand Inna Medan

4/10 – Matig

Peter

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast is acceptable and ok, but the rooms are terrible. Our group reserved 7 rooms and all are bad !!!! We definitely won’t use this hotel again. 😔 pt from Texas
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel in city center. Wonderful staff. Surrounding area is a noisy mess of traffic, but that’s how it is in Medan.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Bernard

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

JORGE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Experiencia para volver a repetir
Todo perfecto... muy buen trato Entrada perfecta...Habitación perfecta...cerca de la estación y centro comercial...ubicación perfecta...
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Too much noisy from the traffic event during the midnight
3 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Krzysztof

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A very pleasant hotel
The hotel is located in the very heart of Medan - just next to Merdeka Walk, in a walking distance to the most important spots in the city, just a couple of minutes away from the Railink. The room was very clean, comfortable and quiet. The staff was absolutely brilliant and took very good care of us. The only downside: we had to choose between a double bed and having the WiFi access. We chose the former, as we have had the mobile data - but it would have been a tough decision if we had not.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

zainol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay in a good location near shopping complex and easy access by train to airport.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Abang, Jakarta

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
A hotel with strategic location and nice and friendly staff. the trouble is it is quiate old and have not been renovated, which means traffic sounds keep comming in throug the rudimentary window .
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van berlian op 20 mei 2019
Dear our valued Guest, Thank you for the great review of our hotel!. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, GRAND INNA MEDAN

10/10 – Uitstekend

solby

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van berlian op 20 mei 2019
Dear our valued Guest, Thank you for the great review of our hotel!. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, GRAND INNA MEDAN

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van berlian op 20 mei 2019
Dear our valued Guest, Thank you for the great review of our hotel!. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, GRAND INNA MEDAN

10/10 – Uitstekend

Kamarulzaman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grand inna hotel bertaraf istimewa
Suasana bilik yang selesa.ditengah kota medan yang sibuk amat sesuai untuk aktiviti berjalan kaki ke tempat menarik di sekitar kota medan. Suasana bilik yang selesa dan bersih.dn yang paling penting adalah harga yang ditawarkan sangat menarik.
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van berlian op 3 mei 2019
Dear our valued Guest, Thank you for the great review of our hotel!. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, GRAND INNA MEDAN

8/10 – Goed

rainer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Familiär aber es gibt besseres in Medan
das Hotel befindet sich sehr zentral. Inzwischen gibt es wieder eine kleine Gartenanlage mit Pavilion abseits vom lauten Strassenverkehr. Das Restaurant ist am Abend zum Essen nicht geeignet, es sei denn man liebt die extrem laute(n) Karaoke Sänger(in). Getränke sind häufig ein Problem, oft ist keine Cola, Sprite etc vorhanden oder das Bier ist warm oder auch ausgegangen. Die hohe Präsenz von uniformierten Polizisten / Soldaten im Foyer empfinden wir als unangenehm. Vor etwa 20 Jahren gab es in dem Hotel auch andere Speisen wie z.B. Schwein. Heute ist es (bis auf das Bier) ein rein islamisches Hotel (halal)
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van staff op 8 feb 2019
Thank you for the great review of our hotel!. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, GRAND INNA MEDAN

8/10 – Goed

rainer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
traditionshotel aus alten zeiten neu aufgepeppt
regierungshotel. mich stört die überrepräsentanz von soldaten, polizisten die sich häufig im foyer mit aufgeblähter brust und lametta aufhalten
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van staff op 8 feb 2019
Thank you for the great review of our hotel!. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, GRAND INNA MEDAN

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

jimmy togar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient enough but need to improve
Quite convenient.. but the facility need to be improved to be more modern.. the furniture, doors, key, windows need to be changed if needed.. sliding door of bathroom, windows of my room need to be fixed/repaires (room 254).. house keeping are good in service.. restaurant need bigger room especially when there is seminar/workshop..: i encountered problem with internet when connect to handphone, but it's fine if using laptop..
4 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Yeoh, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Old hotel but good location
The hotel is look old, many facilities are not available as stated. The only good is close to Merdeka walk and walking distance to shopping malls nearby.

8/10 – Goed

muhammad

Positief: Personeel en service, comfort kamer

4/10 – Matig

Ashraf, shah alam, malaysia

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Hotel location is in town's centre
Hotel not be able to find my booking from check in until check out. I had to call expedia (which cost me roaming charges) as hotel not be able to contact expedia. Room aircond (room 123) is not cold as I have to sleep in another room. Some TV channels were out of signal in midst of watching (world cup). But hotel location is nice as it is near to train station, park, restaurant and shopping mall. Breakfast is ok.