Harper Wahid hasyim Medan by ASTON
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Medan
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Harper Wahid hasyim Medan by ASTON





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 38
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Regendouchekop
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

PT. Surya Puncak Pratama, Medan
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Cambridge Hotel Medan
Cambridge Hotel Medan
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.2 van 10, Zeer goed, 191 beoordelingen
De prijs is € 57
inclusief belastingen en toeslagen
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 121000 voor volwassenen en ca. IDR 65500 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 300000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: IDR 300000 (enkele reis), (tot 6 jaar oud)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, raambeveiliging en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Harper Wahid hasyim Medan
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON Hotel
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON Medan
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON Hotel Medan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Harper Wahid hasyim Medan by ASTON
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 mei 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Ryan
Reisde met een groep
15 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel
Ryan
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jan 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Kim
Reisde met familie
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kim
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Muhammad Rizkianata
Reisde met een groep
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Love you kk resepsionis

Muhammad Rizkianata
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Thomas Adi
Zakenreiziger
23 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
great service but uncomfortable pillow
Thomas Adi
7 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
29 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Jainti
8 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jainti
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019