Hotel Madeiro
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op 3 minuten lopen van Parque Lleras
Fotogalerie voor Hotel Madeiro





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
7,0 van 10
Goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Smart-tv
Privébadkamer
Bubbelbad
Een haardroger
Regendouchekop
Een minibar
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, uitzicht op stad laden

Superior tweepersoonskamer, uitzicht op stad
9,2 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Privéspa binnen
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Smart-tv
Privébadkamer
Bubbelbad
Een haardroger
Regendouchekop
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer laden

Executive tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Smart-tv
Privébadkamer
Bubbelbad
Een haardroger
Regendouchekop
Een minibar
Champagneservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer, meerdere bedden laden

Driepersoonskamer, meerdere bedden
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Smart-tv
Privébadkamer
Bubbelbad
Een haardroger
Regendouchekop
Een minibar
Misschien vind je dit ook leuk

Hashtag 98 Hotel By Jalo
El Poblado
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 1.530 beoordelingen
De prijs is € 65
2 dec - 3 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Cra 37 #10a 20, EL POBLADO, Medellín, ANTIOQUIA, 50021
Over deze accommodatie
Hotel Madeiro
Vergelijkbare accommodaties

Calle Flora Hotel by Jalo
Calle Flora Hotel by Jalo
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 224 beoordelingen
De prijs is € 53
15 nov - 16 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: COP 120000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je met een kind reist, kan de accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, worden mogelijk verplicht om de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te overleggen bij het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd met het kind naar Colombia reist, kan dat familielid of die voogd worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder met het kind naar Colombia reist, kan deze ouder worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met een kind te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis contact op te nemen met het Colombiaanse consulaat.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Madeiro Medellin
Madeiro Medellin
Hotel Madeiro Hotel
Hotel Madeiro Medellín
Hotel Madeiro Hotel Medellín
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Madeiro
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Israel
2 nov 2025
Israel
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Leonel
Reisde met familie
1 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Leonel
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
SADIKI
Reisde met een groep
31 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SADIKI
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Luis
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
RINA XIOMARA RIVERA DE
Reisde met familie
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RINA XIOMARA RIVERA DE
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Anixa
Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anixa
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lizbeth
Reisde met familie
5 okt 2025
Positief: Netheid
Lizbeth
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lina
28 sep 2025
Lina
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Edgardo
Reisde met een groep, Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Edgardo
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Edwin
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edwin
7 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Marangely Mendez
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Marangely Mendez
4 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Ysbel
11 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ysbel
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
JOEL, barceloneta
Reisde met een groep
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JOEL
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yaitza
Reisde met een groep, Reisde met partner
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yaitza
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
David
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
7 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Rosalee
Reisde met een groep
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosalee
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
James
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
glorinet
Reisde met partner
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
glorinet
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Annette
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annette
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
fernando
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fernando
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
DEYMARIS
9 jul 2025
DEYMARIS
7 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Alvaro, Riverside
9 jul 2025
Alvaro
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Eileen M
Reisde met familie
8 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eileen M
4 nachten verbleven in juli 2025

















