Hotel Natural
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Plaza Botero
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Natural





Beoordelingen
6,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 29
11 aug - 12 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een ventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Een strijkplank/strijkijzer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4935 Cra. 45, Medellín, Antioquia, 050012
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

3H Hotel Centro Histórico
3H Hotel Centro Histórico
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Wasservice
- Schoonmaakservice
7.8 van 10, Goed, 85 beoordelingen
De prijs is € 26
18 jul - 19 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: COP 4000 per persoon, per nacht
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: COP 100000 per voertuig (retour, passagierscapaciteit: 3)
- Toeslag voor vroeg inchecken: COP 30000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: COP 20000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Als je met een kind reist, kan de accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, worden mogelijk verplicht om de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te overleggen bij het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd met het kind naar Colombia reist, kan dat familielid of die voogd worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder met het kind naar Colombia reist, kan deze ouder worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met een kind te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis contact op te nemen met het Colombiaanse consulaat.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Suite 45 Medellin
Suite 45 Medellin
Suite 45
Hotel Suite 45
Hotel Natural Hotel
Hotel Natural Medellín
Hotel Natural Hotel Medellín
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Natural
Beoordelingen
6,6
7,0/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 mei 2023
7 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Melquiades
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melquiades
11 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ulises
5 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buen hotel y la atención excelente.
Ulises
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
ELIZABETH
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ELIZABETH
5 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
OSCAR
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No nos pareció muy cómodo el colchón
OSCAR
5 nachten verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Wesley, San Diego
3 feb 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wesley
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Edwin
10 dec 2023
Edwin
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
ana
21 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ana
1 nacht verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 dec 2020
Positief: Netheid
Esta bien precio/calidad
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Duvan
19 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Duvan
1 nacht verbleven in oktober 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
EL HOTEL MUY CENTRAL, LASTIMA LA ATENCIÓN
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 feb 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Michael
22 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
16 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Jaime
6 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaime
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Danny Marlody
Reisde met familie
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Danny Marlody
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Gliden Andrés
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gliden Andrés
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
ARKINE
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ARKINE
2 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Tiago Nuno
13 jul 2019
Habitación no disponible
Tiago Nuno
4 nachten verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
6 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Rosa Ester
11 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mal servicio
Rosa Ester
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Nathaly del Carmen
6 jun 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen servicio
Nathaly del Carmen
2 nachten verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Estela
15 jan 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Estela
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Adam
26 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adam
1 nacht verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
6 nov 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018