The Somos Beats Hotel & Rooftop

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel voor volwassenen, inclusief gratis ontbijt en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Somos Beats Hotel & Rooftop

Standaard tweepersoonskamer, 2 queensize bedden | 1 slaapkamer, hypoallergeen beddengoed, donzen dekbedden
Exterieur
Zitruimte lobby
Terras
Serveert ontbijt, lunch en diner

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Huisdiervriendelijk
  • Bar
  • Airconditioning
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 77
26 aug - 27 aug

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, 2 queensize bedden

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Standaard kamer, 1 kingsize bed

8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, 1 queensize bed

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
4019 Cl 10A, Medellín, Antioquia, 050021

In de buurt

  • Parque Lleras - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Parcque del Poblado - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Clínica Medellín - El Poblado - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Winkelcentrum Santa Fe - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Winkelpark El Tesoro - 2 min. rijden - 1.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Poblado - 16 min. lopen
  • Internationale luchthaven José María Córdova (MDE), Medellín, Colombia - 33 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ajiacos Y Mondongos El Poblado - ‬1 min. lopen
  • ‪Mosquito - ‬1 min. lopen
  • ‪Japonería - ‬1 min. lopen
  • ‪Kai Restaurante - ‬1 min. lopen
  • ‪Il Castello - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

The Somos Beats Hotel & Rooftop

Hotel in de buurt van Parque Lleras
Voorzieningen zoals een gratis ontbijt met lokale gerechten, een terras en een koffiebar/café en een ligging in de buurt van Parcque del Poblado en Oviedo-winkelcentrum maken van The Somos Beats Hotel & Rooftop de ideale accommodatie. Het plaatselijke restaurant Café Mosquito serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een bibliotheek en wasvoorzieningen kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en een rookvrije accommodatie
  • Een lift, een kluis bij de receptie en een bagageopslagruimte
  • Een 24-uurs receptie
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en voorzien van gemakken zoals (laptop)kluisjes en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Hypoallergeen beddengoed, pillowtop-bedden en donzen dekbedden
  • Badkamers met designer toiletartikelen en douches
  • Smart-televisies van 45 inch met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (COP 100.000 per dag)
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Gratis ontbijt met lokale gerechten beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 11.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Café Mosquito

Dingen om te doen

  • Bibliotheek

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Leuningen in de gangen
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Trapleuningen

Meer

  • 1 gebouw
  • 11 etages
  • Beaux-arts-architectuur
  • Gebouwd in 2019
  • Gemeenschappelijke woonkamer
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Smart-tv van 45 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Toegang via buitengalerij
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen COP 35000 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom
1 in totaal
Huisdieren mogen niet alleen worden gelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen jonger dan 18 zijn niet toegestaan in deze accommodatie voor volwassenen. Alle gasten van 18 en ouder zijn welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: COP 165000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: COP 100000 per dag (op 200 meter afstand)
  • Toeslag voor huisdieren: COP 35000 per huisdier, per verblijf
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Als je met een kind reist, kan de accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, worden mogelijk verplicht om de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te overleggen bij het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd met het kind naar Colombia reist, kan dat familielid of die voogd worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder met het kind naar Colombia reist, kan deze ouder worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met een kind te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis contact op te nemen met het Colombiaanse consulaat.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

The Somos
The Somos Beats
The Somos Beats Hotel
The Somos Beats & Rooftop
The Somos Beats Hotel & Rooftop Hotel
The Somos Beats Hotel & Rooftop Medellín
The Somos Beats Hotel & Rooftop Hotel Medellín

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Somos Beats Hotel & Rooftop?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden toegestaan (maximaal 1 in totaal). Er geldt een toeslag van COP 35000 per huisdier, per verblijf. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij The Somos Beats Hotel & Rooftop?

Vandaag, 3 aug. 2025, kost een verblijf bij The Somos Beats Hotel & Rooftop van één nacht voor twee volwassenen op 26 aug. 2025 min. € 76,73, exclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Somos Beats Hotel & Rooftop?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij The Somos Beats Hotel & Rooftop uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt The Somos Beats Hotel & Rooftop een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van COP 165000 per voertuig.

Waar ligt The Somos Beats Hotel & Rooftop?

Dit hotel ligt in El Poblado, binnen 10 minuten lopen van Parque Lleras en Parcque del Poblado. Ook Clínica Medellín - El Poblado en Oviedo-winkelcentrum liggen binnen 2 km afstand. Station Poblado ligt op 16 minuten lopen.

Beoordelingen over The Somos Beats Hotel & Rooftop

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 183 van 315 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 55 van 315 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 315 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 315 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 315 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Nike

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was amazing.
5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Laura

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Este hotel tiene una maravillosa ubicacion, empleados muy amigables, areas muy bonitas y limpias. Literalmente la foto es literalmente el cuarto. Muy buen hotel...
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Dilenia

6 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Anell

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent Location and friendly staff.
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Nelson

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
Comfortable and close to all good places
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Samuel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente zona con varios restaurantes cerca
5 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Kevin, New York

2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Vanessa

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Jessica Johanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was within walking distance from local restaurants. The bed was comfortable. The water pressure of the shower was just amazing. Front desk staff was helpful. In the morning breakfast options were different each day in which I enjoyed. The server in the morning was nice. The roof top had an amazing view and delicious drinks. Overall, it was a nice stay.
4 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ana, Kissimmee

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No me gustó porque la ley limpieza fue ninguna solo llevaban las toallas no tenían opciones para el desayuno el aire acondicionado se apagaba en las noches los ruidos eran insoportable en las noches no es recomendable ese hotel Lo único bueno que tenían era el personal muy amables: lo demás fatal
8 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Patrick

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I've never given a 1 star review in my entire life because i have never felt the need to bash a company even when they have performed badly. However this 1 star review was 100% earned by the manager Camilo Barco. This was my third stay, over 4 years, as a returning client of this hotel. I booked 7 nights straight. I was comfortably settled in my room for 2 days and on the third day, the manager Camilo Barco decided to make an executive decision to pull me out of my room and transfer me to the 9th floor where the music from the rooftop bar flows directly into the room. Camilo, you didn't have to do that, to your loyal, returning guest. I guess he was worried that other guest might leave a 1 star review if placed on the 9th floor and hoped that i wouldn't. Well, Camilo, you definitely earned this 1 star review for your hotel. To the Owners: Keep an eye on this manager Camilo Barco. If he continues to make decisions that earn you 1 star reviews, i would consider demoting him or replacing him. To the front desk and house keeping: Thank you very much for being competent and taking care of me while i stayed at your hotel. Just know that your manager Camilo Barco treated one your clients that is a good tipper, badly. Unfortunately, I wont be coming back. Sorry if this last tip makes your job harder, but all of this was brought on by the manager Camilo Barco. Potential guests planning on giving this place a try, Stay away from floor 2, 9 and 10.
4 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Patrick

I've never given a 1 star review in my entire life because i have never felt the need to bash a company even when they have performed badly. However this 1 star review was 100% earned by the manager Camilo Barco. This was my third stay, over 4 years, as a returning client of this hotel. I booked 7 nights straight. I was comfortably settled in my room for 2 days and on the third day, the manager Camilo Barco decided to make an executive decision to pull me out of my room and transfer me to the 9th floor where the music from the rooftop bar flows directly into the room. Camilo, you didn't have to do that, to your loyal, returning guest. I guess he was worried that other guest might leave a 1 star review if placed on the 9th floor and hoped that i wouldn't. Well, Camilo, you definitely earned this 1 star review for your hotel. To the Owners: Keep an eye on this manager Camilo Barco. If he continues to make decisions that earn you 1 star reviews, i would consider demoting him or replacing him. To the front desk and house keeping: Thank you very much for being competent and taking care of me while i stayed at your hotel. Just know that your manager Camilo Barco treated one your clients that is a good tipper, badly. Unfortunately, I wont be coming back. Sorry if this last tip makes your job harder, but all of this was brought on by the manager Camilo Barco. Potential guests planning on giving this place a try, Stay away from floor 2, 9 and 10.
2 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Patrick

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I've never given a 1 star review in my entire life because i have never felt the need to bash a company even when they have performed badly. However this 1 star review was 100% earned by the manager Camilo Barco. This was my third stay, over 4 years, as a returning client of this hotel. I booked 7 nights straight. I was comfortably settled in my room for 2 days and on the third day, the manager Camilo Barco decided to make an executive decision to pull me out of my room and transfer me to the 9th floor where the music from the rooftop bar flows directly into the room. Camilo, you didn't have to do that, to your loyal, returning guest. I guess he was worried that other guest might leave a 1 star review if placed on the 9th floor and hoped that i wouldn't. Well, Camilo, you definitely earned this 1 star review for your hotel. To the Owners: Keep an eye on this manager Camilo Barco. If he continues to make decisions that earn you 1 star reviews, i would consider demoting him or replacing him. To the front desk and house keeping: Thank you very much for being competent and taking care of me while i stayed at your hotel. Just know that your manager Camilo Barco treated one your clients that is a good tipper, badly. Unfortunately, I wont be coming back. Sorry if this last tip makes your job harder, but all of this was brought on by the manager Camilo Barco. Potential guests planning on giving this place a try, Stay away from floor 2, 9 and 10.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, very clean room. Breakfast in morning was great. actually left for the airport without my passport and the staff were so nice to put my passport in a taxi and send it to the airport. I was able to make my flight huge thanks will definitely stay at this hotel again when I come back to medellin!
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Neftali

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Jose R

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grate and the bed is really good. Lleras park in the corner.
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

JUAN CARLOS

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El roof está cerrado 😭😭
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Abner

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safe and close to areas of interest. Furniture is old and toilet did not flushed.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Nicole, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

NIlka

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
5 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Roberto

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DIdn't clean room. Rude front office staff.
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Rogelio, chula vista

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Concepto raro, moderno minimalista, pero no cómodo ni confortable, muuuuuyyyyyy ruidoso en las noches, o te gusta el party o este hotel no es para ti. Solo para desnochados
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Cesar Anibal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Juan David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bien ubicado

Se cobró un cargo adicional un impuesto que no se debía cobrar como extranjero
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2025