Uitzicht op het resort

Beoordelingen van Zaki Suites hôtel & Spa

4 out of 5
Zaki Suites hôtel & Spa
Boulevard Al Massira Route d'Ifrane, Meknes

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 19 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 19 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 19 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 19 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 19 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Najib

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Touta été positif
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Fahd

Reisde met familie
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Meryem

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muy caro encima estaba de obra , polvo por todo , limpieza ZÉRO. La puerta de balcon rota . Enfin una decepción . No volveré más
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel mais la boîte de nuit a gueulé jusqu’à 6 heure du matin. Aucun geste commercial. Donc hôtel à éviter
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

MohammedElHabib, Manama

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service
30 Euro for pooor breakfast !!!! Reception agents poor beside payment by card they charged me 4 Euro Taxs
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Jihad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Ami, Paris

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Travaux partout en pleine saison. Poussière partout.
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal war super Unterkunft hatte mehr erwartet Unterhaltung war ok preisleistungs Verhältnis war ok
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Felipe c

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Taib HEZZAZ op 23 apr 2019
Merci

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel esta bien falta ascensor personal amables no me gusta pufet de desayunó falta cosas y también tipo de comidas falta platós marroquí
6 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon hotel mais quelques détails à ajuster
Nous avons été mis dans des chambres refaite à neuve. Elle sont très grande très propre seul petit bémol, les fenêtres fermaient mal (toujours en travaux) donc on entendait le bruit des voitures. Le petit déjeuner n'est pas aux attentes vu le prix payé. Pour le reste l'acceuil est chaleureux et les salaries aux petits soins avec nous.
1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such a bad thing to receive guests during renovation. A lot of noise. Poor quality of food, yet the price is too high. It’s a rig off. Won’t recommend. Should be removed from expedia’s Hotel recommendations.
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
オープンしたてなのか、従業員のトレーニング・設備ともに悪い
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

jean michel et christiane, france OISE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HOTEL ZAKI
hotel à voir absolument décoration murale qui relève d'un musée prestation parfaite disponibilité accueil que du plaisir conseil au propriétaire qui est architecte développer sa carte et la prestation cuisine qui doit être en adéquation avec ce lieu magnifique ex : fruit de saison à transformer en salade de fruit frais