Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 19 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
3
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 19 beoordelingen" "
8 - Goed
3
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 19 beoordelingen" "
6 - Redelijk
5
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 19 beoordelingen" "
4 - Matig
5
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 19 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
6,6/10
Netheid
6,6/10
Personeel en service
5,6/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Najib
17 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Touta été positif
Najib
3 nachten verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Fahd
Reisde met familie
19 apr 2020
Fahd
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Meryem
Reisde met familie
22 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muy caro encima estaba de obra , polvo por todo , limpieza ZÉRO. La puerta de balcon rota . Enfin una decepción . No volveré más
Meryem
2 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Daniel
Zakenreiziger
13 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel mais la boîte de nuit a gueulé jusqu’à 6 heure du matin. Aucun geste commercial. Donc hôtel à éviter
Daniel
1 nacht verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
9 okt 2019
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
4/10 – Matig
MohammedElHabib, Manama
Reisde met familie en kleine kinderen
24 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
30 Euro for pooor breakfast !!!!
Reception agents poor
beside payment by card they charged me 4 Euro Taxs
MohammedElHabib
1 nacht verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Jihad
15 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jihad
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Ami, Paris
Reisde met partner
4 aug 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Travaux partout en pleine saison. Poussière partout.
Ami
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
19 jul 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal war super Unterkunft hatte mehr erwartet
Unterhaltung war ok preisleistungs
Verhältnis war ok
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Felipe c
16 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Felipe c
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Taib HEZZAZ op 23 apr 2019
Merci
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel esta bien falta ascensor personal amables no me gusta pufet de desayunó falta cosas y también tipo de comidas falta platós marroquí
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon hotel mais quelques détails à ajuster
Nous avons été mis dans des chambres refaite à neuve. Elle sont très grande très propre seul petit bémol, les fenêtres fermaient mal (toujours en travaux) donc on entendait le bruit des voitures. Le petit déjeuner n'est pas aux attentes vu le prix payé. Pour le reste l'acceuil est chaleureux et les salaries aux petits soins avec nous.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
1 jan 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such a bad thing to receive guests during renovation. A lot of noise. Poor quality of food, yet the price is too high. It’s a rig off. Won’t recommend. Should be removed from expedia’s Hotel recommendations.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
30 dec 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
オープンしたてなのか、従業員のトレーニング・設備ともに悪い
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
jean michel et christiane, france OISE
31 mrt 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HOTEL ZAKI
hotel à voir absolument
décoration murale qui relève d'un musée
prestation parfaite
disponibilité
accueil
que du plaisir
conseil au propriétaire qui est architecte développer sa carte et la prestation cuisine qui doit être en adéquation avec ce lieu magnifique
ex : fruit de saison à transformer en salade de fruit frais