Hotel Peñon Suites
Hotel met 2 buitenzwembaden en gratis ontbijt in Girardot
Fotogalerie voor Hotel Peñon Suites





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Junior suite, niet-roken laden

Junior suite, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Plasmatelevisie
2 slaapkamers
Een plafondventilator
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Grand suite, niet-roken laden

Grand suite, niet-roken
Hoogtepunten
Plasmatelevisie
2 slaapkamers
Een plafondventilator
2 badkamers
Een aparte woonkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familie suite, 3 slaapkamers, niet-roken laden

Familie suite, 3 slaapkamers, niet-roken
Hoogtepunten
Plasmatelevisie
3 slaapkamers
Een plafondventilator
3 badkamers
Een aparte woonkamer
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Km 3 Vía El Peñón, Girardot, Colombia, Girardot
Over deze accommodatie
Hotel Peñon Suites
Vergelijkbare accommodaties

MANGOO GLAMPING
MANGOO GLAMPING
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Huisdiervriendelijk
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 1 beoordeling
De prijs is € 73
17 nov - 18 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je met een kind reist, kan de accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, worden mogelijk verplicht om de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te overleggen bij het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd met het kind naar Colombia reist, kan dat familielid of die voogd worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder met het kind naar Colombia reist, kan deze ouder worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met een kind te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis contact op te nemen met het Colombiaanse consulaat.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Peñon Suites Hotel
Hotel Peñon Suites Hotel
Hotel Peñon Suites Girardot
Hotel Peñon Suites Hotel Girardot
Hotel Peñon Suites Hotel Girardot
Hotel Peñon Suites Girardot
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Peñon Suites
8,2
Zeer goed
8,0
Netheid
7,4
Locatie
8,0
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
7,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
4 mrt 2024
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Claudia B
Reisde met familie
16 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Experiencia Familiar Espectacular
Claudia B
1 nacht verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Carolina
13 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carolina
8/10 – Goed
Nelson
Reisde met familie en kleine kinderen
6 aug 2023
Positief: Netheid
Nelson
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Oscar
24 mrt 2023
Positief: Netheid
Oscar
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Rodolfo
12 mrt 2023
Rodolfo
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Gustavo
7 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gustavo
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Marco A
Reisde met familie
24 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marco A
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
GLORIA ESPERANZA
28 jun 2022
GLORIA ESPERANZA
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
JOSE
28 jun 2022
JOSE
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Johana
27 jun 2022
Johana
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Guillermo
26 jun 2022
Guillermo
2 nachten verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
ingrid
Reisde met familie
14 apr 2022
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ingrid
1 nacht verbleven in april 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Abdellah
Zakenreiziger
12 mrt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abdellah
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Jason
Reisde met partner
28 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
2 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
JENNY PAOLA
16 nov 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JENNY PAOLA
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 aug 2021
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
eduardo
Reisde met familie
11 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bueno
eduardo
3 nachten verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
jaime alberto
10 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jaime alberto
2 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Lesly
Reisde met familie
6 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel
Lesly
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
KAREN
Zakenreiziger
1 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bueno
KAREN
2 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Julio Cesar
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Julio Cesar
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Alfredo, Bogotá, Colombia
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alfredo
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Jerónimo, Bogotá
Reisde met partner
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Jerónimo
1 nacht verbleven in september 2019








