Een binnenzwembad, een seizoensgebonden buitenzwembad

Beoordelingen van Labranda Riviera Hotel & Spa

4 out of 5
Labranda Riviera Hotel & Spa
Marfa Bay, L/O, Mellieha

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 218 van 638 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 275 van 638 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 99 van 638 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 638 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 638 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Andries

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ela op 15 sep 2023
Dear Andries, thank you for booking with us and for sharing your feedback along with your hotel ranking. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and sincerely hope to welcome you again in the Labranda Riviera Hotel and Spa. Yours Sincerely, The whole Labranda Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel
Heerlijk hotel. Ontbijt uitgebreid maar wel iedere dag hetzelfde.
8 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Katy op 2 sep 2019
Dear Sir or Madam, Thank you for your feedback and 10 points! See you soon! Best regards, LABRANDA Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De keuze van de verschillende eetgelegenheden Netheid Kamer en de oppervlakte
8 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Bela op 13 aug 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for your review. We are pleased that you have chosen to stay at LABRANDA Riviera Hotel & Spa. Thank you for your feedback. Best regards, LABRANDA Riviera Hotel & Spa

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Voor de bootexcursie goede ligging, de netheid was minder, hadden op de dag van aankomst pas handdoeken om 8 u s avonds , waren er nochtans al de ganse dag, en pas na drie telefoontjes naar de receptie . Deze waren absoluut zeer onvriendelijk
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Bela op 25 jul 2019
Dear Guest Thank you so much for the 3 star ranking. Thanks and Regards, LABRANDA TEAM

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van LABRANDA Riviera Hotel & Spa op 3 jan 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and for this five star rating. It was a pleasure to have you as our guest and we would be happy to welcome you again in the near future. Yours sincerely, LABRANDA Riviera Hotel & Spa Team

8/10 – Goed

Marcel, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf helaas zonder geboekte all incl.
Prima verblijf. Wel jammer dat het all inclusief pakket dat ik had geboekt (en voor had betaald) niet gehonoreerd kon worden. Meerkosten zouden echter door hotels.com gerestitueerd worden (moet ik nog indienen).
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van LABRANDA Riviera Hotel & Spa op 3 jan 2019
Dear Marcel, Thank you for choosing to stay at the LABRANDA Riviera Hotel & Spa. We are pleased to see that you enjoyed your stay and look forward to having you as our guest again soon. Best regards, LABRANDA Riviera Hotel & Spa

8/10 – Goed

John, Leerdam (Nederland)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Riviera Resort & Spa in Mellieha
Het hotel is gesitueerd op een rustig deel van het eiland (noorden) en geschikt voor zowel gezinnen als senioren. De kamers, het zwembad, de receptie, de lounge, etc. zien er prima verzorgd uit. De badkamers zijn schoon, maar wel wat gedateerd en deels aan een facelift toe. De medewerkers van het hotel zijn vriendelijk en behulpzaam. De voertaal is Engels. Het hotel ligt langs de kust, maar heeft geen eigen strand, maar wel een eigen (schoon) zwembad. Het advies is om de kluis in de garderobekast in de kamer te huren en geen persoonlijke eigendommen op de hotelkamer achter te laten. Vanuit Mellieha zijn alle bezienswaardigheden (hoogtepunten) op het eiland in redelijk korte tijd te bereiken. Ingeval van gebruik van een huurauto, wordt aangeraden om goed naar de bewegwijzering te kijken. Deze zijn schaars en staan vaak pal op de afslag en worden in het algemeen (te) laat gezien. Het verkeer rijdt links. De Maltezers rijden in het algemeen stevig door, geven nauwelijks richting aan en toeteren bij het minste of geringste. Het is een belevenis om met de auto het eiland te verkennen. Het is zeker aan te bevelen om de eilanden Gozo & Comino te verkennen. Het openbaar vervoer (bussen) is in het algemeen goed geregeld.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Hotel vlak bij veer naar Gozo
Meteen bij binnenkomst was de teleurstelling dat onze kamer maar twee bedden had in plaats van de gereserveerde drie slaapplaatsen. Een derde kleiner bed is er bij gezet maar was toch minder comfortable voor onze zoon van 1.80m. Daarmee was de kamer vol en liet bijna geen bewegingsruimte meer over. De taat van onderhoud was zozo. De badkamerdeur ging vaak niet open en de douchekranen leken los in de muur te hangen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het half pension bleek wel een goed idee i.v.m. weinig eetgelegenheden in de buurt, maar wel enigzins eentonig omdat er weinig variatie van dag tot dag was. In Malta is niets ver weg, maar in een te kleine auto links rijden op smalle slechte wegen tussen automobilisten die als bezetenen rijden is geen pretje. In dat opzicht is de locatie, ver buiten het naaste dorp niet ideaal.

8/10 – Goed

Peggy, Utrecht, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riviera resort & Spa
Toen we aankwamen op malta was het bloedheet. We zijn per taxi naar het hotel gegaan. Dit duurde best lang. We hebben een half uur in de taxi gezeten. Riviera resort & spa ligt erg afgelegen. Je kunt met de bus wel overal komen. Dit is een hele ervaring. Bij het hotel zit een (zout water) zwembad buiten en binnen. Het is een mooi, luxe hotel. 5 minuten met de bus vanaf het hotel zit je in het dorpje mellieha. Hier kun je eten halen en naar het strand. Hier is een zandstrand in tegenstelling tot het hotel, waar alleen een rotsstrand is. Vriendelijke mensen en personeel. We hebben het erg naar ons zin gehad maar hebben de drukkere omgeving en een zandstrand dichtbij wel gemist.

6/10 – Redelijk

Marc, Nederland

Negatief: Personeel en service
Niet onder de indruk
Niet 4-sterren waardig, maar 3-sterren hooguit. Hotel locatie op website is wel een beetje rooskleuriger voorgesteld dan in werkeljkheid. Gedateerde kamers met weinig franje en zeer basic uitrusting.

8/10 – Goed

mart, den bosch nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zou zo weer gaan!
gezellig hotel met alle faciliteiten bij de hand, je moet er wel voor zorgen een auto bij de hand te hebben want de bereikbaarheid is niet optimaal en t hotel is wat verder van de rest van het toeristen gebeuren

10/10 – Uitstekend

Diana, Heerhugowaard, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jammer dat wij terug moesten
Ons verblijf was super. Het hotel was goed en vooral de bistro was geweldig! De prijzen zijn toegankelijk en de vriendelijkheid van de mensen aldaar is iets wat men niet vaak tegenkomt. Kortom een geweldige vakantie!

8/10 – Goed

Pieter, Alphen aan den Rijn, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel
Het Riviera Resort en Spa is een prima hotel met buitengewoon vriendelijk personeel. Een auto is erg handig, want het hotel ligt in het uiterste noorden van Malta. Kamer zeer schoon, goede douche, alleen het douchescherm zat nogal los (maar niet heel storend). Mooi zwembad in het midden van het complex. Het hotel is niet te groot, en heeft een eigen strandje met bar voor drankjes en goede lichte maaltijden.

10/10 – Uitstekend

Brahim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was very happy with the hotle
6 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Sean

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Have to say, we liked our stay at Labranda Riviera Hotel & Spa The room was spacious & service was great. Location was good as well. We did hire a car so getting around was not a problem. Easy access to Gozo via ferry & acces to rest of malta. Breakfast & dinner offered everything you woyld of needed . The only issue we had ! House keeping... They knock once and even though we called to say we were in the room, they still entered !! Catching me & my wife in some awkward situations. Apart from very happy with Labranda Riviera Hotel & Spa
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van MS op 2 mei 2024
Dear Mr Sean,We truly appreciate your review and on the other hand apologise regarding the incident with our HK team.I have emailed the head of housekeeping so as to advise our team ..Thank you once again and hope to see you soon.RegardsMartin SapianoGuest relations Manager

6/10 – Redelijk

Ronald

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel but the main road in was being dug up with diversions via a back road to the ferry causing major disruption. The restaurant was very noisy, especially at breakfast with poor table clearance after peolpe had left, making it difficult to find a table.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van MS op 30 mrt 2024
Dear Mr Ronald ,I am so sorry about the road works to which we have no control over being a government project.Regarding the restaurant table clearance we have taken your comment on board and will definitely discuss.RegardsMartin SapianoGuest relations Manager

8/10 – Goed

Evelyne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hébergement conforme à nos attentes
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van MS op 24 feb 2024
Dear Ms Evelyne ,We are thrilled that our property La Branda Riviera hotel and spa met your expectations and we look forward to your next stay with us soon we hope.RegardsMartin SapianoGuest relations Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hinta-laatu suhteeltaan loistava hotelli
Henkilökunta oli todella ystävällistä, kaikki siivoojista lähtien tervehti aina käytävillä. Aamupala oli runsas ja suhteellisen monipuolinen, myös allergeenit oli melko hyvin esillä. Kuntosali oli ok, riittävä perustreenaajalle. Osa laittteista aika vanhanaikaisia mutta löytyi käsipainoja useamma eri koossa, juoksumatto, crosstrainer ja monia muita laitteita. Ainoa miinus tulee huoneesta, taisi vain käydä huono tuuri lotossa, sillä huoneeni oli aivan suoraa lastauslaiturin yläpuolella eli ihan järkyttävä kolina ja mekkala aamusta myöhään iltaan saakka. Uskon, että muissa kerroksissa samaa ongelmaa ei ole.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van MS op 23 feb 2024
Dear Sir/MadamHow lovely to hear from you and give us your feedback and also a big thankyou for finding the time to write in.May I ask did you ask a staff member if they could change your room, as I am sure this would have been done provided we had room. Please visit us again and hopefully you will come to meet me and will ask you if all is ok.See you soon hopefully RegardsMartin SapianoGuest relations manager

10/10 – Uitstekend

Michelle

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Always the best
It was as always good service overall. We went there for our wedding Anniversary. They always surprised us. Thanks to everyone for their great hospitality. Thanks to Ms Rita Bartolo that she always do her best and always makes us comfortable on our stay.
How the room was when we checked in
On Our Anniversary , they gave us this treats
Some of the cocktails
The view from our room
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van MS op 1 feb 2024
Dear Ms Michelle ,Thank you very much for your compliments and here is hoping to see you again with us soon,Kind regardsMartin SapianoGuest relations Manager

10/10 – Uitstekend

Steve

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in december 2023
Reactie van MS op 16 jan 2024
Dear Sir,Thankyou so much for your wonderful review and we do thank you for finding the time to write it.We do hope to see you again here with us as Labranda Riviera hotel and spa MaltaRegardsMartin SapianoGuest relations Manager

10/10 – Uitstekend

Abosede

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Nuno Rolinho op 9 jan 2024
Dear M. Abosede,We would like to thank you that you have chosen our hotel for your recent holiday and for taking the time to fill out our internal survey. Your feedback is appreciated and will be shared with the team. We are happy to read you have enjoyed your stay at our hotel and we hope you will return to stay with us in the future. Best Regards Nuno Rolinho Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Adrian

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Nuno Rolinho op 6 jan 2024
Dear Mr Adrian,We would like to thank you that you have chosen our hotel for your recent holiday and for taking the time to fill out our internal survey. Your feedback is appreciated and will be shared with the team.Thank you again for your kind words and we are hoping to welcome you back to Labranda Riviera Hotel & Spa.Best RegardsNuno RolinhoFront Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent all in all. Only fault was with the mattress in our room as it seemed to be worn out. Otherwise staff b"fast, check in, checkout, room everything was fine.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Nuno Rolinho op 6 jan 2024
Dear Guest,We would like to thank you that you have chosen our hotel for your recent holiday. Your feedback is appreciated and will be shared with the team.Thank you again for your kind words and we are hoping to welcome you back to Labranda Riviera Hotel & Spa.Best RegardsNuno RolinhoFront Office Manager

8/10 – Goed

Karola

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Nuno Rolinho op 6 jan 2024
Dear M. Karola,We would like to thank you that you have chosen our hotel for your recent holiday.Thank you again for your kind review and we are hoping to welcome you back to Labranda Riviera Hotel & Spa.Best RegardsNuno RolinhoFront Office Manager

8/10 – Goed

Cassia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van MS op 24 nov 2023
Dear Cassia,We would like to thank you for taking the time to share your experience with future guests and us. We are very pleased to hear such praising words and it gives us great satisfaction that you had a wonderful stay at the Labranda Riviera Hotel & Spa. We always strive to give our best service in all areas and are very happy that we were able to deliver such high standards to you. We hope to have the opportunity to welcome you back again in the near future.Kind regards,Martin SapianoGuest relations manager

10/10 – Uitstekend

Fredericka Adenike

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent Hotel
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ela op 15 sep 2023
Dear Ms Adenike, thank you for booking with us and for sharing your feedback along with your hotel ranking. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and sincerely hope to welcome you again in the Labranda Riviera Hotel and Spa. Yours Sincerely, The whole Labranda Team

6/10 – Redelijk

Tiina

Reisde met familie
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Ela op 16 jun 2023
Dear Tiina,thank you for booking with us and your hotel ranking. We are very sorry to see that your stay was not to your full satisfaction and would have appreciated if you would have shared your concerns with us. We hope to welcome you again in the Labranda Riviera Hotel and Spa. Yours Sincerely, The whole Labranda Team

10/10 – Uitstekend

Jason

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van ela op 3 apr 2023
Dear Jason, thank you for your feedback and for the 10 points rating. It's a pleasure to know that you enjoyed your stay. We hope to have the opportunity to welcome you again as our guest in the future.Kind regards,LABRANDA Riviera Hotel & Spa.

8/10 – Goed

Franca

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Ottima vicinanza al trasporto pubblico. Quantità del cibo ottima, non eccellente la qualità. Pulizia da migliorare
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Ela op 3 apr 2023
Dear Franca,thank you for your feedback and for the 4* rating. It's a pleasure to know that you enjoyed your stay. Your comments are much appreciated and will be shared with the relevant departments to improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you again as our guest in the future.Kind regards,LABRANDA Riviera Hotel & Spa.

8/10 – Goed

Fabio

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok Pulizia un po' da migliorare
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Ela op 3 apr 2023
Dear Fabio, thank you for your feedback and for the 4* rating. It's a pleasure to know that you enjoyed your stay. We hope to have the opportunity to welcome you again as our guest in the future.Kind regards,LABRANDA Riviera Hotel & Spa.

10/10 – Uitstekend

Heiko

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gutes Hotel. Sehr freundliches Personal. Parkplätze für Mietwagen. Schön gelegen und ruhig.
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Ela op 17 mrt 2023
Lieber Heiko,Vielen dank für Ihr nettes und positives feedback. Wir freuen uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffen aufrichtig, Sie wieder im LABRANDA Riviera Hotel and Spa begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüssen,Labranda Riviera Hotel & Spa

6/10 – Redelijk

Stephane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Bel hôtel surtout les chambres. Le personnel est sympathique. La restauration sous forme de buffet et dans les standards des hôtels a touristes , correcte mais pas exceptionnelle. ça plaît à tout le monde et toute les nationalités mais c'est une cuisine sans véritable saveur. Pour l'emplacement si vous voulez faire de la plage une belle plage de sable a environ 3km par la route, a proximité des ferry pour Gozo. Par contre pour visiter La Valette , c'est pas idéal. Les lignes de bus sont à proximité mais il faut compter 1h20 pour La Valette ou Mdina. En bref si je devais revenir à Malte je ne reprendrai pas cet hôtel pour son emplacement totalement excentré
6 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Ela op 6 mrt 2023
Dear Stephane, Thank you for sharing your feedback with us. It’s a shame to hear that your stay was not to your full satisfaction. We deeply appreciate your constructive feedback and rest assured that your valuable comments will be shared with the relevant departments to improve our services.Kind regards,Labranda Riviera Hotel & Spa

8/10 – Goed

Anna Patricia

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Ela op 21 mrt 2023
Dear Ms Patricia, thank you for booking with us and for sharing your hotel ranking. We are pleased to know that you enjoyed your stay and sincerely hope to welcome you again in the LABRANDA Riviera Hotel and Spa. Yours Sincerely, The whole LABRANDA Team

2/10 – Ontzettend slecht

Darren

Reisde met partner
The first room was located above a AC or extraction system making the room noisy- complained and we were moved. The was a second issue a cockroach breakfast was like eating in a works canteen.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Ela op 28 feb 2023
Dear Darren,thank you for sharing your feedback with us. We are sorry to hear that your stay was not to your satisfaction and apologize for the inconvenience you may have experienced during your stay. It is a pity that you received a visit from an unpleasant creature and unfortunately can happen at times, even though the hotel has regular scheduled Pest Control appointments with an outside Company.Wishing you all the best,Kind regards,Labranda Riviera Hotel & Spa

2/10 – Ontzettend slecht

Anna

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Ela op 30 jan 2023
Dear Anna, thank you for sharing your rating with us. It is a shame to see that your stay was not to your full satisfaction. We appreciate constructive feedback in order to share with the relevant departments to improve our services and it is a shame, that you did not let us know the points your were no satisfied with. Nonetheless, we wish you all the best. Kind regards, LABRANDA Riviera Hotel & Spa

10/10 – Uitstekend

Anna

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Ela op 24 jan 2023
Dear Anna, thank you for booking with us and for sharing your feedback along with your hotel ranking. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and sincerely hope to welcome you again in the LABRANDA Riviera Hotel and Spa. Yours Sincerely, The whole LABRANDA Team

10/10 – Uitstekend

Alok

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Brilliant staff and amenities. The only downside is, if you do not have a car, you will struggle to get about as the hotel is quite a distance from the city or nearest shops.
Reactie van Ela op 27 dec 2022
Dear Alok,thank you for booking with us and for sharing your feedback along with your hotel ranking. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and sincerely hope to welcome you again in the LABRANDA Riviera Hotel and Spa. Yours Sincerely, The whole LABRANDA Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Ela op 19 dec 2022
Dear Sir/Madam,thank you for your feedback and for the 10 out of 10 rating. It's a pleasure to know that you enjoyed your stay. We hope to have the opportunity to welcome you again as our guest in the future.Kind regards,LABRANDA Riviera Hotel & Spa.

10/10 – Uitstekend

Michelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
It was amazing stay, all the staff is really friendly and they do everything can do to make your stay memorable one. Thanks and keep doing what are you doing ❤️
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Ela op 14 dec 2022
Dear Michelle,Thank you for sharing your recent experience with us.We are pleased to read that you enjoyed your stay at the LABRANDA Riviera Hotel & Spa. All the staff strive to provide you with a memorable stay and we are delighted to hear that you had an amazing time with us.We look forward to welcome you back in the near future.Kind regards,LABRANDA Riviera Hotel & Spa

8/10 – Goed

Henna

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Great value for money
Both breakfast and dinner had a good selection of options and food was not over-salted as is often the case with hotel buffets. No drinks included at dinner but you do get free water. Pool was spacious and warm, sauna was always working and at a good temperature which is appreciated by this Finn ;) Rooms were quiet, travel bed for our 1-year-old was in good shape and wifi worked well.Corridors could use a bit of deep cleaning that's all.
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Ela op 14 dec 2022
Dear Henna,Thank you for sharing your recent experience with us.We are pleased to read that you enjoyed your stay at the LABRANDA Riviera Hotel & Spa. All the staff strive to provide you with a memorable stay and we are delighted to hear that you had an amazing time with us.We look forward to welcome you back in the near future.Kind regards,LABRANDA Riviera Hotel & Spa

10/10 – Uitstekend

Anushka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Ela op 29 nov 2022
Dear Anushka,thank you for your feedback and for the 10 out of 10 rating. It's a pleasure to know that you enjoyed your stay. We hope to have the opportunity to welcome you again as our guest in the future.Kind regards,LABRANDA Riviera Hotel & Spa.

10/10 – Uitstekend

Renato

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima scelta, camera perfetta, personale sempre molto attento e cortese con il cliente un ringraziamento alla Signora Jasmina del ristorante per la sua simpatia e professionalità
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Ela op 18 nov 2022
Dear Renato,Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay at the LABRANDA Riviera Hotel & Spa and satisfied with the services provided.We do hope to have another possibility to hosting you again in the near future.Kind regards,LABRANDA Riviera Hotel & Spa

10/10 – Uitstekend

warren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Ela op 16 nov 2022
Dear Warren, thank you for your feedback and for the the 10 out of 10 rating. It's a pleasure to know that you enjoyed your stay. We hope to have the opportunity to welcome you again as our guest in the future.Kind regards,LABRANDA Riviera Hotel & Spa.

10/10 – Uitstekend

Olivier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excent rapport qualité prix.
Un hôtel avec une animation sympa. Excellent rapport qualité prix. Par contre le buffet à 26€ je ne recommande pas. Cuisine commen à la cantine. Privilégier les restos à la carte
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Ela op 14 nov 2022
Dear Olivier,Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay at the LABRANDA Riviera Hotel & Spa and satisfied with the services provided.We do hope to have another possibility to hosting you again in the near future.Kind regards,LABRANDA Riviera Hotel & Spa

10/10 – Uitstekend

Marianne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très propre et bon accueil à la réception. L’hôtel est proche de Comino et Gozo ainsi que des ferry qui nous y emmènent Le spa ainsi que la piscine sont propres et très agréables
Reactie van Ela op 7 nov 2022
Dear Marianne,Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay at the LABRANDA Riviera Hotel & Spa and satisfied with the services provided.We do hope to have another possibility to hosting you again in the near future.Kind regards,LABRANDA Riviera Hotel & Spa

10/10 – Uitstekend

switalski

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voyage en amoureux
7 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Ela op 25 okt 2022
Dear Sir/Madam,thank you for your feedback and for the 10 points. It's a pleasure to know that you enjoyed your stay. We hope to have the opportunity to welcome you again as our guest in the future.Kind regards,LABRANDA Riviera Hotel & Spa.

10/10 – Uitstekend

Rob

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was great, it is in a quiet area, no noisy clubs or revellers if you like the quiet. There are buses very close by going to all the tourist areas, cosing €2 cash or card for each journey although the ticket is valud for an hour once the journey has started, so can be used on another bus, or the journey back if you've just popped to the local supermarket. I love fresh fish so the fresh tuna steak and white fish every night was an added bonus. There was also chicken and lamb on occasion, usually one or the other. A wide variety of fresh veg, roast potatoes, mash, also pastas. Breakfast menu is plentiful, all ranges of cooked English style, fresh fruit and yoghurts. Staff are very friendly and helpful. Recommend this hotel to anyone who is thinking of going to Malta for a stay.
6 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Ela op 10 okt 2022
Dear Rob,Thank you so much for your lovely review of your recent experience at LABRANDA Riviera Hotel & Spa. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Feedback such as yours is always encouraging and rewarding for our team. Thank you again for your kind words, and we are hoping to welcome you back to LABRANDA Riviera Hotel & Spa soon. Kind regards, LABRANDA Riviera Hotel & Spa

8/10 – Goed

Hamza

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Gabriele

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Salvatore

2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Ela op 19 sep 2022
Dear Salvatore,thank you for your feedback with us. It's a pleasure to know that you enjoyed your stay. We hope to have the opportunity to welcome you again as our guest in the future.Kind regards,LABRANDA Riviera Hotel & Spa.