Fotogalerie voor Gran Hotel Dakar





VIP Access
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 82
14 okt - 15 okt
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Pillowtop
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Pillowtop
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Habitación Cuadruple Superior laden

Habitación Cuadruple Superior
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Pillowtop
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
2 slaapkamers
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

369 San Luis, San Luis 369, Mendoza, Mendoza, 5501
Over deze accommodatie
Gran Hotel Dakar
Vergelijkbare accommodaties

Fuente Mayor Hotel Ciudad de Mendoza
Fuente Mayor Hotel Ciudad de Mendoza
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 257 beoordelingen
De prijs is € 59
12 okt - 13 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (21%). Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (21%).
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Dineren: USD 25
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Overige info
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van november tot maart.
Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 21.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Gran Hotel Dakar Hotel
Gran Hotel Dakar Mendoza
Gran Hotel Dakar Hotel Mendoza
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Gran Hotel Dakar
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Marcelo, Sunrise
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcelo
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Geoffrey
5 sep 2025
Geoffrey
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Víctor Elías
Reisde met partner
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Víctor Elías
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Enrique
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enrique
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Thiago
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tudo de acordo com o esperado!




Thiago
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Jordana
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótima opção
Jordana
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Wellington Luiz
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo hotel
Wellington Luiz
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
EDUARDO
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Não vale a pena
EDUARDO
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
PAULO R
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PAULO R
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Antonio
Reisde met een groep
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antonio
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Fabio
Reisde met familie
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabio
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Angel
Reisde met partner
30 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Angel
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Gustavo
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gustavo
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
SERGIO
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SERGIO
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
MASAYUKI
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAYUKI
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Cesar augusto
Reisde met familie
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cesar augusto
7 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Maria Eugenia
Reisde met partner
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Eugenia
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ARHIANE NICODEMOS CIRIACO
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ARHIANE NICODEMOS CIRIACO
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quiet hotel
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Marco A
Reisde met familie
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marco A
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jean Rock
Reisde met familie
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean Rock
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Connie
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Connie
4 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Cid
1 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estava ok pelo valor
Cid
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Nan
Reisde met familie
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable Modern Hotel
Nan
2 nachten verbleven in december 2024