3 Ocak Mah. Mersinli Ahmet Cd. No. 23, Akdeniz, Mersin, Mersin
Beoordelingen
6,2
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 25 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
3
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 25 beoordelingen" "
8 - Goed
8
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 25 beoordelingen" "
6 - Redelijk
5
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 25 beoordelingen" "
4 - Matig
7
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 25 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
6,4/10
Netheid
6,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
6,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staat niet op de plaats waar aangegeven. An de andere kant van de 4baans weg.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van hasan alpagut op 30 dec 2018
Thanks for your good review
you welcome
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calm and nice hotel near train station. The price was very attractive!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Tuba
Zakenreiziger
12 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otel giriş kısmında karşınlamadık yaklaşık 10 dakika bekledik kimse yokmu diye seslendik sonra gelen oldu otel odası çok kirli ve baya eskiydi klima yeni takılmasına rağmen hiç sıcaklık vermiyordu oda soğuktu duş almak istediğimizde sıcak su bile gelmiyordu ılık suyla duş aldık ve banyodan tuhaf bir alarm sesine benzer ses vardı aralıksız 5 dakika çalıyordu iş için 2 gün tutmuştuk bu oteli 1 gün konaklayabildik işten dolayı 1 günü iptal etmemiz gerekti fakat bu konuda otel sahibinden tepki aldık ve iptali gerçekleşmedi ama biz bu olaydan dolayı oteli terk ettik.Asla bir daha bu oteli tercih etmem kimseyede tavsiye etmem
Tuba
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Mehmet nuri
Reisde met familie
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güler yüzlü personel tek eksik banyo tuvalet temizliği ve çocuk yatağı yok çocuklarla aynı yatağa yatmak zorunda kaldık fiyatına göre
Mehmet nuri
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van hasan alpagut op 29 nov 2019
değerli yorumlarınız için teşekkür ederiz :)
6/10 – Redelijk
Ahmed
14 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
غرفة ٢٠١
توجد مشكلة في غرفة ٢٠١،،، سماعة الموجودة في الحائط تصدر صوت مزعج صفير في الليلة الواحدة التي قضيتها ازعجتني ٥ مرات ، لايوجد ماء في الثلاجة .
Ahmed
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
halil aydın
9 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aile için uygun bir yer degil eski usul palas tarzı bir otel
halil aydın
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
8 okt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
vida
6 okt 2019
vida
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
vlad
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
приемлимо.
vlad
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Dilara Hotel op 11 okt 2019
Thank you your kind comment sir
8/10 – Goed
Emin
6 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emin
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van hasan alpagut op 9 sep 2019
YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
4/10 – Matig
OGUZHAN
20 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OGUZHAN
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Dilara Hotel op 2 aug 2019
Yorumunuz için teşekkür sizlere daha iyi hizmet verebilmek için çalışmaya devam edeceğiz.
Dilara Hotel
4/10 – Matig
OGUZHAN
20 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OGUZHAN
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Hodel Dilara op 2 aug 2019
Yorumunuz için teşekkür ederiz.Size daha iyi hizmet verebilmek için çalışmaya devam edeceğiz.
Hotel Dilara
8/10 – Goed
Anwar, Istanbual
12 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
It is really ordinary Hotel but cheap, clean and nice staff.
Anwar
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hotel Dilara op 16 jul 2019
Thank you for your kind comment Sir.Your opinion is always important for us.
Hotel Dilara
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jul 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s an excellent hotel for that price, the staff were a family, it’s a family business, they were very friendly and welcoming. It lacks cleanliness, I took off my room and came back and it was the same for three days until I asked them to clean it. Overall it’s a very good hotel
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Dilara Hotel op 13 jul 2019
Thank you for your kind comment dear Sir/Madam .In order to protect your privacy as required by our hotel policy, the housekeeper does not enter your room until you say otherwise.
Hotel Dilara
8/10 – Goed
Emin
22 jun 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Çok lüks aramayan, benim gibi geçici bir süre konaklamak için arayış içinde olanlar için yeteri kadar rahat ve temiz bir mekan
Emin
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van hasan alpagut op 26 jun 2019
EMİN BEY HOŞ VE DOĞRU YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ VERDİĞİNİZ PARANIN KARŞILIĞINI ALDIĞINIZI HİSSETİYSENİZ NE MUTLU DİLARA HOTEL PERSONELLERİNE :)
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 jun 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van hasan alpagut op 19 jun 2019
yorumlarınız bizim için değerlidir teşekkür ederiz
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
12 mei 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Dilara Hotel op 5 jun 2019
Değerlenirmeniz için teşek ederiz.
10/10 – Uitstekend
Tim
Zakenreiziger
9 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and nice , friendly reception staff and quote area and good location
Tim
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van hasan alpagut op 12 mei 2019
thank youu
4/10 – Matig
Sadik
14 feb 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gitmeyin gereksiz
klima calismiyor sorunlu bir otel
Sadik
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van hasan alpagut op 24 feb 2019
BEYFENDİ BÖYLE BİR SORUNLA İLGİLİ OTEL PERSONELİNE HERHANGİ BİR SORUN BELİRTMEDİĞİNİZ İÇİN SİZE YARDIMCI OLUNAMAMIŞTIR. BUNDAN SONRAKİ KONAKLAMALARINIZDA YORUMLARINIZI SAYGI ÇERÇEVESİNDE YAPMANIZI TEMENNİ EDERİM İYİ GÜNLER :) AYRICA SORUNLU DİYE BAHSETTİĞİNİZ OTELDEKİ ÖDEMEYLE İLGİLİ SORUNUNUZUN ZARARI TARAFIMIZDAN KARŞILANMIŞTIR . BİRÇOK MİSAFİRİMİZDEN ALDIĞIMIZ OLUMLU YORUMLARDAN PROBLEMİN TARAFINIZDAN KAYNAKLANDIĞI ÇOK NETTİR .
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
26 jan 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dieses hotel ist das letzte so was dreckiges hab ich noch nicht gesehen man konnte auf den sachen schreiben
habe sofort das hotel verlassen und ein anders gebucht
erwarte dafür eine vergütung von ihnen schließlich mußte ich das andere auch voll bezahlen
Geverifieerde reiziger
17 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van hasan alpagut op 28 jan 2019
Wir können nicht verstehen, was Ihr Problem zwischen unseren Aufzeichnungen ist
8/10 – Goed
MUHAMMED
6 nov 2018
Positief: Comfort kamer
Kısa ve tek kisi kalmak icin gayet uygun ve ucuz
Haftasonu tek kişilik bir kacamak yapmak icin gittigim mersinde tek kisi ve kısa kalmak icin gayet uygun ve ucuz bir yer. Yeri sıkıntı degil merkeze dolmusla 10 dakika, sadece kahvaltısı pek iyi degildi, yatak konforluydu, temel ihtiyaclarimi rahatlikla giderecegim bir odaydı ben memnun kaldım açıkçası.
MUHAMMED
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Dilara Hotel op 9 nov 2018
Yorumlarınız bizim için çok değerli.Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
6/10 – Redelijk
Frédérique
22 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Personnel et patron très accueillants. Chambre un peu vieillotte mais l hôtel semble en pleine rénovation.
Frédérique
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van hasan alpagut op 30 okt 2018
thank you,Your comments are valuable to us.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bütçeyi sarsmayan konaklama
Eğer 1-2 gece sadece rahatça uyuyayım sabah da kahvaltımı edeyim diyorsanız, makul bir yer. Çalışanları kibar ve saygılı. Ama ailemle lüks bir yerde tatil yapayım diyorsanız elbette ki başka bir yere bakmalısınız.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Dilara Hotel op 2 okt 2018
Yorumunuz için çok teşekkür ederiz.Görüşleriniz bizim için değerlidir.
6/10 – Redelijk
Mustafa
28 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Mustafa
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Dilara Hotel op 4 okt 2018
Değerlendirmeleriniz için teşekkür eder,dikkate alınacağını bildirmekten mutluluk duyarız.
6/10 – Redelijk
Abdulsemet
11 aug 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Abdulsemet
4 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van hasan alpagut op 19 aug 2018
değerlendirmeniz için teşekkür ederiz sizi misafir etmekten onur duyduğumuzu söylemek isteriz