Particuliere eigenaar
Casa Romita
Hotel voor gasten met huisdieren bij een treinstation/metro in Mexico-stad, op loopafstand van Paseo de la Reforma
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Casa Romita





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Business studio laden

Business studio
8,8 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Digitale zenders
Kledingkast of kast
Laptopwerkplek
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Elite studio laden

Elite studio
7,4 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Digitale zenders
Kledingkast of kast
Laptopwerkplek
Een strijkplank/strijkijzer
Misschien vind je dit ook leuk

Historico Central Hotel
Historisch centrum
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 2.336 beoordelingen
De prijs is € 133
inclusief belastingen en toeslagen
16 jul - 17 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Medellin 8, Mexico City, CDMX, 06700
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Embassy
Hotel Embassy
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
8.6 van 10, Uitstekend, 2.905 beoordelingen
De prijs is € 34
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: MXN 500 per huisdier, per verblijf
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Casa Romita Hotel
Casa Romita Mexico City
Casa Romita Hotel Mexico City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Casa Romita
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jul 2025
Positief: Netheid
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Camila Michel
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camila Michel
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ana
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Martín
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martín
4 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Roberto
Zakenreiziger
21 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberto
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ISRAEL, Katyt
18 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
ISRAEL
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Josthin
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josthin
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Antony Daniel Coto
5 jun 2025
Antony Daniel Coto
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Antony
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Antony
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
marina
24 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
marina
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Berenice
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Berenice
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Toshitaka
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshitaka
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Thanh
27 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thanh
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
SOFIA
Reisde met partner
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SOFIA
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Pedro
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pedro
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Leyaim Misael
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leyaim Misael
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Diana Isabel
Reisde met familie
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diana Isabel
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Vianey
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vianey
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Lizbeth
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lizbeth
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jose
Zakenreiziger
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jose
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Claudia
17 mrt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Silvia
7 mrt 2025
Silvia
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
CARLOS
Reisde met partner
3 mrt 2025
CARLOS
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
sanjuana
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sanjuana
1 nacht verbleven in februari 2025