Een lcd-televisie

Beoordelingen van Hotel Golden King

Hotel Golden King
Akdeniz Mahallesi G.M.K. Bulvari No 15, Mezitli, Mezitli

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 69 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Mahmoud

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Louaye

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
Very hard to communicate with staff as no one speak English.
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Alaa Addin

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Geniş odalar
Koridorların temizliğine daha fazla dikkat edilmesi gerekiyor
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Sabrina, Königswinter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alles in allem war das Hotel okay. Sauberkeit und Freundlichkeit könnte besser sein.
7 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mehmet Fatih

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Mohammad

Reisde met familie
Convenient, close to shops and restaurants. Needs renovation
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Ibrahim

11 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Seher ezgi

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Abdullah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Sevda

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Ramazan

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Baris

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Claudio

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Na
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Murat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Moulham

1 nacht verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed Sharif

3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Ahmet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Tatiana

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2*
Отель объективно старый, кто дал ему 4* для меня неясно, по приезду не могли найти наш номер, был забронирован семейный номер. И нам, с ребенком 3 лет дали номер прокуренный напрочь. Старый лифт, который неизвестно когда доедет с 1 этажа на второй, каждый раз страшно. Старая сантехника, везде что-то подмазано. Ржавые места соединения, стены душевой кабинки не мылись лет несколько. Дверцы не работают. Завтра просто тихий ужас, кофе в бумажных сканах и рядом емкость с растворимым кофе. На завтрак только вареные яйца, огурцы, помидоры, картофель фри и луковые кольца. Просто беда, а не отель. Расположение хорошее. Освещение в номерах очень темно. Экономно выкручены лампочки
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

mehmet sabri

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Ammar

5 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Ediz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
temiz , düzgün bir oteldi ama keşke kahvaltısı biraz daha düzgün olaydı...
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Natalie

2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

FUAT

4 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Nurten

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
👍👍👍
8 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

MASA

3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Abdulkader

1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Teyma

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The reception and the location of the hotel is good - it is a 20-minute walk from the sea and at the same time it is on the main street. You can take a taxi anywhere in the city What is not good is that there is no water heater for coffee and tea in the room and the prices are not same
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Zoltán

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jó szálloda jó áron.
Ár - érték arányában egy nagyon jó és kényelmes szálloda. A város zajos központjában, de a hangszigetelése és a csendes légkondinak köszönhetően jót lehet aludni. A reggeli török, büfé jellegű es sokféle. Bár csak egy éjszakát voltunk itt, de jól éreztük magunkat.
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Naser

3 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Khadija

2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

TUGBERK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Her şey için çok teşekkür ederiz. Oda geniş ve ferahtı.konumu iyiydi. Her türlü soru ve sorunlarımıza hızlı ve kibarca çözüm buldular. Teşekkür eseriz. Oteli ve çalışma ekinini tavsiye ediyorum
2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Yaman

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Veka

не работал; разъем. разбитая душевая шланг, освещение.
5 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

SAFVAT

2 nachten verbleven in februari 2021

6/10 – Redelijk

Stanislav

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Certainly not the best option
Very strange place. They don’t give empty glasses to guests because they want to sell it to you with their wine. Room is not cozy, with ugly furniture and unpleasant design overall
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Golden King op 2 mrt 2021
First of all thank you for choosing us but we want to poınt out that, all rooms have 2 standard glasses. However, ıf you want another kınd of glass (vodka, whisky etc.) ıt ıs enough to call receptıon or restaurant. We apologize for this problem you are having. If you visit us agaın, we will handle this problem in best way.

10/10 – Uitstekend

Mounir

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Mehmet op 9 dec 2020
It is a great honor for us, to be able to please you. Thanks for your comment, you are always welcome.

10/10 – Uitstekend

HASHEM

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Mehmet op 17 nov 2020
It is a great honor for us Mr. Hashem, to be able to please you. You are always welcome.

10/10 – Uitstekend

Soner

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Mehmet op 24 aug 2020
Soner Bey sizin gibi değerli misafirleri ağırlamak bizim için bir zevktir.. yine bekleriz.

8/10 – Goed

Görkem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Golden King Hotel / Halkla İlişkiler op 17 jul 2020
Değerlendirmeniz için çok teşekkür eder, Sağlıklı günler dileriz.

2/10 – Ontzettend slecht

Nermin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Önermiyorum
Öncelikle hotels. Com aracılığıyla hem fiyat yönünden pahalı konakladık hem de internet sitesindeki özelliklerle uyuşmayan bir odada kalmak zorunda kaldık hem otelden hem de hotels. Com sitesinden memnun kalmadım.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Golden King op 3 mrt 2020
Nermin Hanım, değerli görüşleriniz için teşekkür ederiz. Odalarınız, oda müsaitliğine göre belirlenmektedir. Tüm odalarımızda aynı standardı yakalayabilmek için sürekli yenileme çalışmaları yapmaktayız.

6/10 – Redelijk

SECKIN

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Niyazi Soylu op 16 okt 2019
Seçkin Bey ,puanlama yaptığınızda ,yorumdada eksiklerimizi belitmenizi tercih ederdik,çünkü siz saygı değer misafirlerimizin rahatını hijyenik ortamda konaklatarak sağlamak istemekteyiz.

8/10 – Goed

Adam

Positief: Netheid, personeel en service
Orta seviyede uygun bir otel.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Niyazi Soylu op 24 aug 2019
teşekkür ederiz görüşleriniz için,seviyemizi yükseltmek ve sizleri daha iyi ağırlayabilmek için ,kendimizi geliştirmeye devam ediyoruz.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Niyazi Soylu op 31 jul 2019
teşekkür ederiz ,bizi tercih ettiğiniz için.

8/10 – Goed

HALIL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arızalı asansörler
Otel çok güzel ve temiz. Hizmet mükemmel. Fakat asansör arızalı ve kırmızı etiketli ve 60 günlük tamir süresi geçtiği halde onarım yapılmamış. Müşterilerin can güvenliğini tehlikeye atıyorlar.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Niyazi Soylu op 9 jul 2019
Öncelikle görüşleriniz için teşekkür ederiz.hizmet standartlarımızından memnun olmanız bize gurur verdi.asansörlerimize ayda 1 kez bakım yapılmaktadır.iyi günler dileriz.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Niyazi Soylu op 5 jul 2019
ilginiz için teşekkür ederiz.sizleri ağırlamaktan memnuniyet duyduk.

8/10 – Goed

Metin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Niyazi Soylu op 29 jun 2019
görüşleriniz için teşekkür ederiz.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Başarılı bir otel
Herhangi bir sorun yaşamadım gayet konforlu ve başarılı bir hizmeti var.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Niyazi Soylu op 29 jun 2019
Görüşleriniz için teşekkür ederiz

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
There was not anything uniqe, the hotel was normal.
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Niyazi Soylu op 22 jun 2019
Dear guest, we don't have any uniqe things, but we are hardworking for making you comfort during your staying.thank your observation

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hoş bir Konaklama
Odalar temizdi, hizmet güzeldi, çalışanlar güler yüzlüydü. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Tavsiye ederim.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Niyazi Soylu op 22 jun 2019
teşekkür ederiz görüşleriniz için ,hizmet kalitemizi arttırıp ,gelen misafirlerimize rahat ve huzurlu dinlenme imkanı sağlamak amacındayız.

10/10 – Uitstekend

Kadir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Niyazi SOYLU op 16 mei 2019
thank your thought