Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van ibis Milano Centro

3 out of 5
ibis Milano Centro
Via Finocchiaro Aprile Camillo 2, Milan, MI

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 371 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 378 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 158 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 62 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 33 van 1002 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Wesley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke kamers!
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

René

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel, Milano centrale is nearby and center is on walkable distance if you don't want to take the subway
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Osman

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Henk

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Hein

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Praktisch centraal gelegen hotel met fijne, moderne kamers vlakbij metro en tram
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Victor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
goede accommodatie, niet ver van het centrum of het station. het heeft leuke ruimtes om informeel te relaxen
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Alessandra op 20 apr 2023
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Milano Centro. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 – Goed

Jeroen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon hotel, prima voor stedentrip. Niets bijzonders. Prima om te overnachten als je niet de hoofdprijs hoeft te betalen.
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone kamer, niet al te groot en basic modern. Neem de tijd voor inchecken, duurt lang. Wij hadden inclusief ontbijt. Beetje vreemd wel dat ontbijt bij boeken duurder is dan kopen ter plaatse. Was overigens uitgebreid buffet. Relatief kleine ontbijtruimte voor zo een groot hotel. Kan dus erg/tedruk zijn.
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Te groot, lijkt meer op fabriek
zeer druk aan de balie, geen plaats vrij voor het ontbijt; Parking: bijna niet in of uit te geraken ! alleen de kamer is netjes en gelijk de meeste Ibiskamers
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Minyu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love it. Will stay again.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Rachael

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Great location, friendly staff and clean hotel. Would highly recommend.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Enrique

Positief: Netheid, personeel en service
They shower was broken, so the head of the shower was positioned very low
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

THIERRY

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres bien placé, on pose la voiture et on fait tout à pied
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Javier

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like how they assisted us with airport shuttle to MXP. Staff were very friendly. The breakfast options were good too.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

APRIL, Miami

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was clean and comfortable but at night, we can hear noises coming from the street, people talking and cars. Staff is very good, breakfast excellent.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Laura

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you to Laura, who checked me in but also gave me advice on the local transport. The metro is a short walk away. Several local shops if you want water, etc, for your room. Good location, clean and helpful staff. The lady in the restaurant who served me was also very friendly but i didn't get her name.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ning

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is about 15 minutes walking to central train station and airport shuttle bus.
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Keijo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Milanossa oli 28 asteen helteet 14- 15.4.24. Hotellin ilmanjäähdytys oli rikki, huoneen lämpötila oli sietämätön. Toisen päivän iltana ilmastointi toimi pari tuntia, sitten sammui. Huone tosi pieni, matkalaukkuja ei tahtonut saada levälleen. Jääkaappia ei ollut.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

MARIA FATIMA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
En el bar nos cobraron las copas a distinto precio de un día para otro y el chico del segundo día, al decírselo, fue un grosero. A partir de ahí ya no tomamos más en el hotel
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

ROBERTO MANUEL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The propierty has transportation services accesibility and found its a in a the better areas the city.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sebastian, Wiehl

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Im großen und ganzen waren wir zufrieden mit dem Hotel. Die Zimmer waren Tanzbein Ordnung. Hätten uns ein Kühlschrank gewünscht. Der einzige negative Punkt war, dass unsere Klimaanlage defekt war. Der Mann an der Rezeption hatte eine grandiose Lösung dafür, einfach das Fenster offen lassen… ich war baff verstehe jetzt auch nicht warum die Klimaanlagen Hersteller ihre Geräte verkauft bekommen… Ansonsten war das Frühstück ganz lecker. Die Zimmer etwas staubig. Es war das günstigste Hotel in Mailand das wir gefunden haben, mit einer akzeptablen Bewertung…
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Lara

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

RAFFAELE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In camera non è presente un frigorifero. Fuori dall'hotel è presente una postazione taxi. La mia camera era su fronte strada, passava continuamente il tram.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

MARIA LUISA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fuori c'è una postazione taxi, molto comoda. La mia stanza dava sulla strada e si sentiva molto il tram-filobus che passava continuamente. In camera manca un frigorifero.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

F

Reisde met familie
Super Aufenthalt
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kirsten

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hervorheben möchte ich den tollen Service und das ausgesprochen leckere und abwechslungsreiche Frühstück
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Eleanor

2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Anny

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel. Very clean staff are very friendly!!
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Nahielly Concepcion Nava

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great property
4 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Iain

2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
OK so its an older building and we knew the rooms were small so that was fine.the wifi is flaky on floor 6 be warned. breakfast is not as good as in times of covid (2021) go figure
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Very central to all transport. Good overall experience. Would come again.
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

ELSA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Faltaban conectores en la habitación para cargar el teléfono y computadora La TV no dejaba ver canales y/o conectar netflix u otro plataforma de streaming.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Luis, Dana Point

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel at a reasonable price
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

JANETH

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Habitaciones muy pequeñas, pero limpias y buena ubicación.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Rafi

2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Odon

Positief: Netheid
There was no complimentary service at least a water, tea in rooms
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Takanori

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
・シャワー、コンセントは問題はなかったが、唯一ドライヤーの風圧は弱めだった ・サッカー観戦のEチケットの印刷を依頼したが、難なく対応して頂いた ・部屋に電気ケトルはないが、フロントに依頼したら熱湯を用意してくれた(カップ麺を食べることができた) ・イビスなだけあって、それなりのクオリティだった
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Yasuhisa

Positief: Netheid, personeel en service
コップは常に置いておいてほしい
6 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Leslie

3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

ISAO

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sandro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Llegas muy rápido caminando al centro y las estaciones del metro están muy cercas
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would like to express my satisfaction with the staff of your hotel who made my stay very comfortable. More specifically, I would like to thank your team who were present for the breakfasts who helped us in our choices and above all kept the room very clean. I think this team is remarkable for its efficiency and kindness. Without any doubt I would come back to your hotel and I really hope to find this team present for the breakfasts. I hope this message will get back to the hotel management.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Marius

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles bestens
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice clean hotel in Milan!
Pros: clean; spacious; good location from Milano centrale train station; hair dryer; good cheap cafes nearby Cons: very few amenities provided in the room (e.g., all-in-one soap/shampoo/conditioner, no fridge) but does reflect the price being a budget hotel; little bit far away from all the action ie the Duomo and the canals (but we didn’t mind the walk)
2 nachten verbleven in januari 2024