Tuin

Beoordelingen van Grand Visconti Palace

4 out of 5
Grand Visconti Palace
Viale Isonzo 14, Milan, MI

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 593 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 297 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 63 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 1000 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

P.op't

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, behulpzaam personeel. Dicht bij het centrum en op 1 minuut lopen van de metro. Eigen parkeergarage
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Rooms need renovation or at least painting
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Eesha

4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Ron

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Prima hotel, ruime kamer. Dicht bij de metro naar het centrum. Alleen de dame van de balie was onsympathiek. Zij wilde een kopie van ons paspoort maken maar dat wilden wij niet ivm BSN nummer en foto. Was niet over te praten. Wat een draak!
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

stefano

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Flavia - rception op 10 aug 2020
Gentile Stefano, la ringraziamo per il feedback positivo. Speriamo di poterla riaccogliere presto presso la nostra struttura. Distinti saluti,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Waldo Bautista op 21 jan 2020
Dear Ms./Mr. Thank you very much to take time for the feedback. Kindest Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was perfect mooie ruime kamers goed ontbijt personeel erg vriendelijk en behulpzaam 👍
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van GB op 29 nov 2019
Dear Guest, We thank you for visiting Grand Visconti Palace as well as for taking the time to give us your feedback: your opinion is important to us! We are very glad to know that you had a pleasant stay with us, we are looking forward to welcoming you back in the near future. We remain at your complete disposal for any further assistance and information you may need. Best Regards. Bernie Gallotta Chief Concierge & Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Yveline Corthier, Front Desk Manager op 20 aug 2019
Dear Guest, We thank you for visiting Grand Visconti Palace as well as for taking the time give us your feedback: your opinion is important to us! We are very glad to know that you had a pleasant stay with us, we are looking forward to welcoming you back in the near future. We remain at your complete disposal for any further assistance and information you may need. Best Regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt en lokatie is goed. Schoonmaak kan beter als je langer verblijft
18 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Yveline Corthier, front desk manager op 19 aug 2019
Thank you so much for staying at the Grand Visconti Palace. We are glad to read that you had a pleasant stay. We hope to welcome you back again. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Yveline Corthier, Front Desk Manager op 15 aug 2019
Thank you for the high score left. We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back again. Best regards,

10/10 – Uitstekend

AJV, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat het zwembas niet 's ochtends fgeopend was
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van GB op 4 apr 2019
Dear AJV, We thank you for visiting Grand Visconti Palace as well as for taking the time give us your feedback: your opinion is important to us! We are very glad to know that you had a pleasant stay with us, we are looking forward to welcoming you back in the near future. We remain at your complete disposal for any further assistance and information you may need. Best Regards. Bernie Gallotta Chief Concierge & Guest Relations

8/10 – Goed

T., Milaan Italië

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Alleen de suggesties van het hotel zelf omtrent restaurants is minder goed.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Yveline Corthier, Front Desk Manager op 3 jan 2019
Dear Guest, We thank you for visiting Grand Visconti Palace as well as for taking the time give us your feedback: your opinion is important to us! We are very glad to know that you had a pleasant stay with us, we are looking forward to welcoming you back in the near future. We remain at your complete disposal for any further assistance and information you may need. Best Regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel! Nice rooms and friendly staff. Quite a distance from the city centre, but easy to reach by metro. Too bad that the Wellness is only available from 3-6 PM.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Yveline Corthier, Front Desk Manager op 30 nov 2018
Dear Guest, Thank you for your comment, we are delighted to read you had a pleasant stay with us. We have passed your suggestion regarding the wellness centre to our general manager. We are looking forward to welcome you back again. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Afra, Volendam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prachtig mooi hotel super lieve mensen erg behulpzaam . We komen hier zeker weer terug voor een weekend Milaan
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Bernie Gallotta /Chief Concierge & Guest Relations op 27 nov 2018
Dear Afra, We thank you for visiting Grand Visconti Palace as well as for taking the time give us your feedback: your opinion is important to us! We are very glad to know that you had a pleasant stay with us, we are looking forward to welcoming you back in the near future. We remain at your complete disposal for any further assistance and information you may need. Best Regards. Bernie Gallotta Chief Concierge & Guest Relations

4/10 – Matig

eddy, voorhout

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verouderd hotel met goede ligging
Achterstallig onderhoud en badkamer maakt geluid als of het hotel instort ontbijt is heel erg basic vooral omdat je in Italië geweldige producten hebt. Upgrade was niet te zien en upgrade van de WiFi zou altijd van die kwaliteit moeten zijn, maar het ergste is toch wel dat je moet betalen voor het zwembad echt belachelijk en schandalig geen aanrader.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Bernie Gallotta Chief Concierge & Guest Relations op 25 okt 2018
Dear Eddy, we would like to thank you for staying at the Grand Visconti Palace and for the attention received by your feedback regarding our services. Your opinion is very important to us! We are so sorry that your stay has not met your expectation and please be assured that this issues are by no means standard to our house and we will take actions in order to prevent this from of happening again in the future. Please do not never hesitate to get in contact with us for any assistance you may need or any inquiry you may have. Wishing this accident has not irreparably affected your opinion on us, we hope to welcome you again as our welcome guest. Kind Regards. Bernie Gallotta Chief Concierge & Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel met gastvriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Yveline Corthier, Front Desk Manager op 24 aug 2018
Dear guest, Thank you so much for your comment. We are glad you enjoyed your stay at the Grand Visconti Palace. We hope to welcoming you back. Best regards,

8/10 – Goed

Audrey, Schiedam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel vlak bij de metro
Mooi hotel met een goede ligging 5 haltes van duomo. Netjes van binnen en aardig personeel.
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Bernie Gallotta Chief Concierge & Guest Relations op 4 jul 2018
Dear Mrs Audrey, We thank you for visiting Grand Visconti Palace as well as for taking the time give us your feedback: your opinion is important to us! We are very glad to know that you had a pleasant stay with us, we are looking forward to welcoming you back in the near future. We remain at your complete disposal for any further assistance and information you may need. Best Regards. Bernie Gallotta Chief Concierge & Guest Relations

6/10 – Redelijk

x, milaan

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Its ok
The hotel was nice. Breakfast was great. Only the shower was very dirty. The staff is very kind but the swimming pool was very dirty and the staff of the swimming pool was not Nice. You had to pay 10€ to use the pool and the poolboy was telling a little kid to be quiet. The jacuzzi wasnt working and the floor was dirty. When the poolboy saw it he didn't clean it. The toilet at the swimming pool was a mess.
4 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van yveline op 8 aug 2017
Good day, we would like to thank you for staying at the Grand Visconti Palace and for the attention received by your feedback regarding our services. Your opinion is very important to us! We are glad to read you liked the hotel and our breakfast. We apologize for what happened during your stay in our spa centre. Please be assured that this situation is by no means standard to our house and that we have taken actions to prevent this from happening again in the future. Wishing this accident has not irreparably affected your opinion on us, we hope to welcome you again as our welcome guest. Please do not hesitate to contact us for any further suggestion you may have or for any further information you may need Kind Regards. Yveline Front Desk

8/10 – Goed

Anthonius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs kwaliteit verhouding is oké.
Goed hotel, iets buiten het centrum. Om de hoek kan je een fiets huren. Hotelkamer is goed en netjes. Kleine badkamer en harde bedden. Ontbijt niet spectaculair voor een 4* hotel. Zwakke wifi.
3 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Grand Visconti Palace op 23 jul 2017
Good afternoon, We thank you for visiting Grand Visconti Palace as well as for taking the time give us your feedback: your opinion is important to us! We are very pleased to know that you had a pleasant stay with us. Looking forward to welcoming you back to the Grand Visconti Palace in the near future, we remain at your complete disposal for any further assistance and information you may need. Best Regards, Yveline front desk

10/10 – Uitstekend

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Supermooi hotel op prima locatie! Dik 4 sterren!
Prachtig hotel, goede locatie, goede staf en heerlijke kamers. Fijn zwembad, het spa deel stelt echter niet al teveel voor, maar kunnen wij wel mee leven.
3 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Yveline, front desk op 17 jul 2017
Dear Dennis, We thank you for visiting Grand Visconti Palace as well as for taking the time give us your feedback: your opinion is important to us! We are very pleased to know that you had a pleasant stay with us. Looking forward to welcoming you back to the Grand Visconti Palace in the near future, we remain at your complete disposal for any further assistance and information you may need. Best Regards, Yveline Front Desk

8/10 – Goed

Niek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Fijn hotel voor een weekendtrip. De Spa viel een beetje tegen. Veel mensen, dus het was wachten voor de sauna. Ontbijt was goed en personeel vriendelijk.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
schhon en proper hotel,
prima hotel, beetje uit de buurt van centrum, maar wel lekkere restaurants in de buurt

10/10 – Uitstekend

MIYU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to metro station, bus and tram stations. There is a LIDL (supermarket) near the hotel. You need 20 euro to use the pool and gym, but free for people staying at junior sweet.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Margaret, Toronto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very beautiful!
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Giacomo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Check in and check out were fantastic - smooth and fast. Some issues with heating/ac system. We had a superking size bed but 2 mattresses. it would be great to have mattress of the same size of the bed
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Danielle

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Fehlende Transparenz
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Julie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel in good location. Payable parking at hotel which was convenient. Fantastic concierge service too.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Duke, Baltimore

4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

MAIDY

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me encantó!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Natalie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff, super convenient location. It has parking. We have traveled as a family and the Hotel adapts both for families and business trips. The personnel is very friendly .
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Terril

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service is absolutely top at the Grand Visconti Palace. We had lunch in their restaurant and it was really delicious, and they easily catered to my food allergy. The room was beautifully decorated, we appreciated the in-room coffee, and the beds were super comfortable. No complaints.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Carolyn, Eastchester

1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Marwane

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
L’hotel était plutot grand, propre et beau. Cependant le personnel est inqualifiable. Je parle surtout de la dame de la réception du matin qui dit a peine bonjour ne sourit jamais et parle d’un ton très hautain. J’ai deja vu des avis concernant la méchanceté du personnel mais c’est vraiment reel et désagréable pour un hotel de ce grade. Au check out pour payer les taxes, elle prend ma carte et note les numeros sans meme me demandee mon autorisation alors que j’avais deja donner ma 2nd carte la veille. Enfin faire payer la piscine 20 euros par personne je trouve ca excessif vu les horaires de celle ci. Dommage car l’hôtel était plutot cool au depart si la dame n’avait pas gacher notre sejour
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Tiziana

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved the pool and spa, and the room was very spacious. However, walls were thin and we could listen everything from next door
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Claude

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel hôtel mais cher et excentré, piscine payante
L’entrée à la piscine ou au spa, n’est gratuite que si on a réservé avec booking; Si la réservation a été faite avec expédia ou Hotels.com par exemple, chaque entrée coûte 20 € par personne pour une piscine qui n’ouvre qu’à 15:00 avec un jaccuzzi petit et fatigué sans espace de bien être ou de détente autour; un coût excessif pour des prestations un peu sommaires. Hotel, un peu excentré environ 30 minutes à pied du duomo mais avec une station de métro juste à côté. Le maître d’hôtel à l’accueil est sympathique professionnel et parle français. Le parking coûte par contre 35 €/j et vous avez une réduction de 17 € si vous avez réservé avec Hotels.com
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Willem

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

nilton

3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Buono
Ottimo ma non perfetto.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel access to sites in Milan
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Albina

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La cortesia del personale, l’upgrade camera e il parcheggio coperto molto comodo
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Giacomo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Always a good deal but, I have a suggestion
Always a decent place but the fridge in the room has always one max 2 small bottles of warm water, no water dispensers at the floor. You have to call room service and pay 8€ for delivery every time you just need water. Having more chilled water in the minibar and / or water dispensers on the floor / corridor would be great. Thanks
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

marcos antonio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otimo
7 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Donnice Samantha

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Angela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Paolo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo.hotel sicuramente ci ritornerò
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Madiha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hotel ! Great service
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
they have great parking!
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

enrico

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ruben

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024