Tuin

Beoordelingen van Hotel Ca' Grande

1 out of 5
Hotel Ca' Grande
Via Porpora 87, Milan, MI

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 216 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 69 van 216 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 216 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 216 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 216 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

W.R.M., Vlaardingen

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ca Grande is minder grande dan de naam van het hot
Weekend in dit hotel verbleven Geen lift Sobere badkamer en gebrekkige elektrische installatie. Betalen voor extra koffie bij karig ontbijt. Prijs kwaliteit verhouding Veel te duur voor wat er geboden wordt Geen aanrader dus
Reactie van General Manager op 18 okt 2016
many thanks

8/10 – Goed

remco, VOORHOUT

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Ian

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Oscar, Gessopalena

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura essenziale. Ottima per brevi periodi. Personale gentilissimo e disponibile h 24
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van iole op 31 mrt 2023
Grazie di essere stato nostro ospite !!!

6/10 – Redelijk

Nicola

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Elio

Positief: Netheid
Viaggio di passaggio
Personale disponibile all’accoglienza. La camera però è piuttosto fredda per la stagione in cui siamo. I termosifoni si accendono solo in particolari ore e comunque non a sufficienza per scaldare camera e bagno.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van iole op 21 dec 2021
buongiorno, l'albergo della nostra categoria non prevede l'accensione del riscaldamento tutto il giorno e tutta la notte. comunque i nostri clienti normalmente non si lamentano per il freddo. forse lei è particolarmente freddoloso. buone feste Hotel Ca' Grande

8/10 – Goed

Jenny

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall happy with our experience
Everything was good, there was only one minus and that was that the room was cold. Heating did not work well. But the room was clean, nice, water was hot, staff was nice and helpful. Also the place was quiet in night time, comfortable and safe.
3 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

José

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Muito pouca simpatia. Ar condicionado do quarto pago extra. 5 euros por noite. Hotel muito fraco
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Iole op 7 mei 2021
grazie mille

8/10 – Goed

Roberta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok
Ok
1 nacht verbleven in februari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

marco

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
La doccia della vasca da bagno è rotta, dormiamo in un sottotetto con letti separati e nemmeno coordinato di copriletto uguali e senza asciugamani che mi tocca anche pagare a parte! Osceno!
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Iole op 11 feb 2021
Gentile Cliente, che camera aveva prenotato ? euro 24 per 2 persone. Non si era accorto neanche di aver prenotato una camera con bagno fuori. un altra volta legga bene, e sia un pochino più brillante nelle sue spese. non si può risparmiare su tutto

10/10 – Uitstekend

Othmane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Stefano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brava gente la proprietaria e mto gentile
2 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Iole op 15 dec 2020
Grazie a voi... Buone feste Iole per Hotel Ca' Grande Milano

10/10 – Uitstekend

Othmane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van iole op 9 dec 2020
grazie

10/10 – Uitstekend

Giovanni, Catania

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Posizione ottima vicina alla metro e pieno di negozi attorno, personale/titolare gentilissimi, unica pecca forse va rimodernato ma per il prezzo bassissimo che si paga e visto che almeno io l’ho usato solo per dormire non penso sia un gran problema. Consigliato.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van gio op 26 sep 2019
grazie

2/10 – Ontzettend slecht

Mehmet Emre

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
odada tuvalet yok garip klozetimsi bir şey var katta ortak tuvalet var orda da sıcak su akmıyor oda kucuk sinek dolu temmuz ayında ordaydim klima şart ve bu kadar saçma bir otelde klimanın kumandası icin 5 euro istiyorlar. resepsiyondaki adam suratsizdi
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Jochen

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Einweg-Plastikteller und -besteck beim Frühstück, dazu Gemeinschaftstoilette/-bad auf dem Flur - NoGo!
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
三階(日本の四階)に宿泊。共用バスルーム。 エレベーターが無いのは事前の情報で知っていたので問題無し。冷房が無く扇風機?だけありました。 この部屋だけなのかは分からないが、部屋の中が異常に暑い。とにかく暑い。他の都市で同じく冷房無しの部屋に泊まり問題無く過ごしたが、この部屋だけはまるでサウナのようで、ほとんど寝れませんでした。 それ以外の点は特に問題無く清掃もしっかりされていた。
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

florent

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
On vous aura prévenu
Jamais vécu ça auparavant ! À éviter si vous venez en famille dans cette hotel Nous avons réservé une chambre pour 2 adultes et 1 enfant. Lors de la réservation, nous avons rempli les conditions de réservation pour 3 personnes soit 2 adultes et 1 enfant. Pour l'enfant il est demandé de renseigner l'âge, nous avons donc renseigné l'âge de notre fille, 12 ans. Lors de l'arrivée dans l'hôtel, le patron nous informe que notre chambre ne colporte que deux lits. Le patron n'était pas aimable et son accueil désagréable. C'est au môment de découvrir la chambre que la galère a démarré. La chambre ne comportait que 2 lits simples de 80cm avec salle de bain et toilette partagés avec d'autres voyageurs. J'ai donc exprimé mon étonnement de n'avoir que 2 lits simples pour nous 3 et a démarré une discussion lunaire où on m'a expliqué que c'était amplement suffisant pour 3 personnes et que je pouvais tout à fait dormir avec ma fille de 12 ans dans un lit simple de 80cm. La propriétaire a insisté pour me dire que c'était normal !! En guise de solution elle m'a dit qu'il me fallait rajouter 10 euros par nuit pour un lit de camp ou une chambre avec 1 lit double et lit simple pour 40 euros supplémentaires ! Ça ne s'est pas arrêté là ! 3 petites tables de petits déjeuners (ne prenez pas l'option !) où vous serez contraint de la libérer si 2 autres personnes se présentent. Un gérant qui adapte le prix d'une boisson à votre tête (3.50€ qd c'est monsieur et 3€ qd madame) Attention escroc !
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van iole op 25 jun 2019
Cher client, vous êtes simplement du genre avare. Pourquoi n'écrivez-vous pas que nous mettons le lit sans coût supplémentaire, sans modifier votre budget limité? Pourquoi as-tu eu une chambre sans salle de bain? avec une fille de 12 ans, vous pouviez prendre la chambre triple avec une salle de bain privée et vous disposiez du confort que vous recherchiez. Je vous informe que je gère des hôtels depuis 32 ans, je n'ai jamais trompé personne, mais les clients comme vous préfèrent les éviter.

6/10 – Redelijk

Pasquale

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
disonesti e rumorosi
Stanza con bidè e lavandino in camera giusto per dormire non fosse per il fatto che c'è un pub che fa rumore tutta la notte il prezzo alto e i soldi sono stati subito presi subito dalla carta di credito così ci devo anche pagare interessi sopra la carta dovrebbe servire solo per piccolo anticipo ho in caso uno non vada invece i soldi li hanno presi subitoappena arrivati abbiamo dovuto pagare anche la tassa di soggiorno €12 per 3 notti non ci torneremo sicuramente c'è di meglio
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van iole op 13 jun 2019
Mi dispiace che lei non ha letto che ha prenotato una tariffa non rimborsabile al pagamento anticipata (Regolamento sui depositi cauzionali La struttura ti addebiterà un deposito cauzionale come indicato di seguito: 100% (dopo aver effettuato la prenotazione),per quanto riguarda la stanza con lavandino e bidè la scelto lei , prossima volta quando prenota negli alberghi lega bene prima di confermare .

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Preis-Leistungs-Verhältnis, Zimmer ordentlich, gutes Frühstück
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Hotel Ca'Grande-Milano op 2 apr 2019
Many thanks

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff members were really attentive and helpful.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Hotel Ca'Grande-Milano op 2 apr 2019
many thanks

8/10 – Goed

Yee

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

SHOJI

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
共同トイレは
ひとつの階に、ひとつしか無く少なかった。 場所は便利だけど、料金の割にはって感じです。
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Kevin

Negatief: Netheid
Discreto
Le camere non sono il massimo, decentemente pulite, ottima la reception h24 e tutto sommato buon rapporto qualità prezzo. A 10 minuti a piedi dalla metro
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van iole op 13 dec 2018
grazie della recensione

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid
Хороший эконом вариант/not bad hotel
Good location in this District,near the bus stop and about 10 minutes by walk from metro. Not far there is a big supermarket. Good economic variant for Milan. Хорошее расположение: автобусная остановка в нескольких метрах, метро в 10 минутах ходьбы,а центральный вокзал при желании в 20-25.Так же недалеко есть супермаркет, работающий до 24 часов, что немаловажно для Италии, где большинство магазинов закрыты в это время.Отель простенький, номера маленькие, мебель старая,но если есть цель сэкономить на размещении - самое оно. Персонал приветливый, готовы отвечать на вопросы и помогать. Из явных минусов только завтрак - очень скудный и однообразный! Были в основном сладости, булочки, порционный сыр и масло. Правда, кофе очень вкусный! Вариант для размещения на 2-3 дня, дальше уже чувствуются неудобства.
7 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Atsuko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Praktische Lage, nette Personal
Die Lage war gut. Direkt an der Bushaltestelle. Mit dem Bus zum Milano Centro15 - 20 min. Es gibt Einkaufsmöglichkeiten. In der Nacht etwas laut, aber für den Preis ist es okay. Beim Frühstück hat die Frau uns Kaffe vorbereitet. Einfache aber feine Frühstück.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buona soluzione a Milano
Buona soluzione per una sosta a Milano. Albergobadv1 Stella. Rispecchia le sdpettative
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Hotel Ca'Grande-Milano op 3 aug 2018
grazie mille . L'aspettiamo ancora !!!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
una notte a milano
semplice e confortevole; anche il bagno era accogliente e pulitissimo; il personale simpatico, la colazione modesta
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Hotel Ca'Grande-Milano op 3 aug 2018
Grazie mille. l'aspettiamo ancora !!!!

8/10 – Goed

Caitlin

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Okay hotel in Milan
We stayed in the attic room and the area was cramped and the bathroom not super clean. Kept on hitting my head on the ceiling.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Sauberes Hotel in der nähe vom Zentrum
Das Hotel war für den Preis, den wir gezahlt haben gut. Es war sauber und in der Nähe von öffentlichen Verkehrsmitteln. Es liegt leider an einer Hauptstraße, den Verkehr hört man Nachts sehr gut. Zusammenfassend hat das Preis-Leistungs-Verhältnis aber gestimmt!
3 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Olga

Positief: Netheid, personeel en service
Geeignet für Kurzt
Für einen Kurztrip völlig in Ordnung. Gut gelegen und sogar mit Frühstück.
Reactie van iole op 3 mei 2018
many Thanks

10/10 – Uitstekend

marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Posto da raccomandare
posto da consigliare e la coppia di proprietari sono molto gentili e professionali. grazie
Reactie van iole op 5 mei 2018
grazie mille della sua gentilezza.. siamo contenti quando riusciamo a soddisfare i nostri clienti

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel alojado en una preciosa casa. La familia esmuy agradable, el desayuno muy bueno y las habitaciones cálidas y con cama confortable. Un ambiente familiar y agradable. Zonas comunes y habitaciones muy limpio.
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Hotel Ca'Grande-Milano op 10 feb 2018
Buenos dias. Agradecemos la bella opinion que se ha hecho de nuestra estructura, tratamos siempre de mejorar la condiciones de nuestro hotel para ofrecer el maximo a nuestros cliente, De corazon Gracias.

6/10 – Redelijk

Nanatsu no Umi

地下鉄駅から近いリーズナブルなホテル
地下鉄M2 PIOLA駅から徒歩10分、道はまっすぐで単純なので分かり易いと言えるでしょう。近くにスーパーマーケットがあるのでそこで食料を調達できます。他の方はスタッフさんについて色々言及していますが、私は特に問題であると感じませんでした。重い荷物を持っている私にドアを開けてくれたり親切にしていただきました。部屋は最上階4階の屋根裏部屋のようなところに案内されました。窓からミラノの風景が見られて気持ちよかったです。共用バスルームでしたが、シャワーの順番待ちはありませんでした。朝食はあたたかいメニューはありませんでしたが美味しくいただきました。コーヒーはスタッフの方が淹れてくださりました。3日間有難うございました。
2 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Jaqueline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van iole op 19 nov 2017
GRAZIE MILLE

8/10 – Goed

Miroslav

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Gary

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hot hot hot
When I get home I will be requesting a $9 rebate from Hotels.com You stated there was air conditioning yet the hotel demanded $9 for the sir and we refused to pay it and as result had no air for the night...... was pretty hot
1 nacht verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Josseline

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
la personne de la réception a été désagréable, et très loin de la gare
1 nacht verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

Bartolomeo, L. C.

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Scadenruccii
Ho dormito una notte. La struttura è molto scadente e l'igiene poco curata. Il resto è come ci aspetta che debba essere
1 nacht verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Claudio, Roma

Positief: Personeel en service
Buon albergo economico a Milano
Ottima soluzione con buon rapporto qualità/prezzo Vicino Università

8/10 – Goed

Marzena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Completamente decepcionada
Llegamos al hotel y nos dijeron que no tienen cuarto y nos mandaron a un hostel, o sea nosotros pagamos para un hotel con cama doble y desayuno y ellos nos mandan a un hostel con 6 personas, mas carro y sin desayuno. que es estoooo?