Exterieur

Beoordelingen van Idea Hotel Milano San Siro

4 out of 5
Idea Hotel Milano San Siro
Via Airaghi Gaetano, 125, Milan

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 148 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 293 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 275 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 154 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 132 van 1002 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Peter

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oud
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Dimitry

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty is the right word! Dirty carpet, curtain full of holes, mold in the shower, air conditioning that leaks and does not work and staff that work against their liking.
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

hamid

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was niet netjes,
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen 4 sterren waard , eerder 2 sterren.
Het hotel is geen 4 sterren waard , het is erg verouderd zelfs versleten. Ze poetsen met een spray en n doekje ipv water met emmer en n dweil en gaan is rond met een spuitbus om frisse geur rond te verspreiden. De kranen van de douche hangen vol kalk , inclusief douchekop . Er hing nog tandpasta van de vorige mensen op mijn kraan , na 3 dagen werd het eindelijk verwijderd. T personeel was wel vriendelijk en t restaurant is niet duur en wel lekker . De shuttleservice is zeer beperkt en moet je reserveren, geen plaats is pech . Dan moet je de bus nemen .. is echter niet zo ver als je voor 20u terug komt anders wel 1,5km te voet wandelen . Dus ben van mening dat deze shuttleservice ook beter kan . Had geen 4 sterren gevoel , zeker niet.
4 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Het is een hotel met veel kamers. Dus kun je veel gasten verwachten. Waarom dan zo een beperkte faciliteit voor het ontbijt. De medewerkers werkten zeer hard, maar de ruimte is te beperkt en past niet bij de grootte van het hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Els

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Prima om te overnachten
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Pierre Leopold Maria

3 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Kevin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Goed hotel als je op doorreis bent. Om Milaan te bezoeken niet geschikt (ver van de Stad zelf en geen OV aansluiting. Organisatie ontbijt was dramatisch. Ik begrijp dat ze maatregelen hebben vanwege Corona, maar zou veel beter moeten kunnen.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Diana

1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Wim

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is niet heel handig bereikbaar. Restaurant is gesloten en als je een diner wilt nuttigen moet je echt de auto pakken er tr komen vanwege de ligging. Alle faciliteitrn zijn gesloten. Erg klein ontbijt.
1 nacht verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Een redelijk goed hotel alleen de prijs / kwaliteits verhouding is het te duur.
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Hotel was wel oke alleen wel veel geluid van treinen omdat het dichtbij station is. Personeel super aardig.
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Jan, handel

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gedateerd hotel. Wel geheel conform prijs
Gedateerd hotel op afgelegen locatie. Voor overnachting is het prima en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Goed ontbijt, en dit alles voor een lage prijs
1 nacht verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Debby

Negatief: Netheid, personeel en service
Wat een ontgoocheling...
Wij kozen dit hotel omdat we hadden ingeschreven voor de marathon van Milaan. 900km rijden om een wedstrijd te gaan lopen en dan terug, dat doe je niet he... Het hotel was niet duur en niet slecht gelegen, dus wij hadden alle goeie hoop op een leuke vijfdaagse... Maar... -> Eens toegekomen op de kamer was het véél te warm. Toen we dit melden aan de receptie zieden ze dat er een probleem was met de airco, maar dat ze de temperatuur wel van beneden konden regelen. Niet dus... Dit zou het hele verblijf duren! -> Het ontbijt trok op niets! 0 variatie, 0 verse producten, echt niet smakelijk. -> Toen we op zondag terugkwamen van de marathon hadden we zin in een lekkere frisse pint. We schrijven 15u58. "2 minuten wachten," zei de receptionist, "om 16u!". Na herhaaldelijke pogingen en ruim een half uur later zijn we afgedropen naar de kamer met de uitleg dat de barkeeper te laat was. Niemand anders kon ons 2 pintjes en 2 watertjes bezorgen. -> Dagelijks kwamen er jongerengroepen langs. De jongeren maakten buiten lawaai tot ver na middernacht. Leuk, zeker als je weet dat we omwille van de warmte de ramen moesten laten open staan om een beetje te kunnen slapen. -> Aan het milieu wordt niet echt gedacht. Voor alles en nog wat wordt wegwerpmateriaal gebruikt. -> Toen we de laatste ochtend ons beklag maakten over de te warme kamer zei de receptioniste doodleuk dat ze de airco pas mogen aanzetten vanaf 15 april omwille van milieuvoorschriften... Conclusie: 1 keer, nooit meer!!!

6/10 – Redelijk

sandra

...
Ver af van alles.
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel ziet er netjes uit en ontbijt is prima
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Laura, H

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, net hotel
Verbleef hier voor 4 nachten. Mooi en net hotel. Schone kamer en genoeg faciliteiten. Er zit een bushalte 10 meter verderop waarmee je naar het metro station kan. Dus ook al ligt het hotel iets verder van het centrum, het is erg makkelijk te bereiken.

8/10 – Goed

linn, E

Positief: Netheid, comfort kamer
Waar voor je geld!
Na alle neg reacties was ik huiverig geworden maar het was goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Nette hotelkamer met groot bed! Geen 4 sterren houden het maar op 2**. Ontbijt was zoet maar wel lekker en veel keus. Meeste personeel niet zo vriendelijk.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Geboekt voor overnachting, daar ook 's avonds à la carte gegeten maar dat hield niet over, niet alles op de kaart kon besteld worden (was op), iets anders gekregen dan besteld, klanten die later kwamen kregen eerder eten en 2 van ons moesten behoorlijke tijd wachten op het eten. Ontbijt zeer karig.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Alleen handig voor doorreis!
Wel airco op kamer maar verder niet! Vreselijk warm. Ontbijt niet lekker.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed
goed

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel voor een overnachting
Voor weinig geld krijg je erg veel luxe. Wat ook fijn is is het bewaakte parkeerterrein. Pluspuntje met een afgeladen auto op doorreis....

10/10 – Uitstekend

ger, rotterdam

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
hotel gaat achterruit niet meer zo als het was
intetnet niet meer gratis ( wifi) parkeren niet meer gratis 8 euro per dag en tot slot het ontbijt is HEEL erg achtrruit gegaan helaas wij gaan niet meer idea hotel san siro

8/10 – Goed

Max, Nederland

Positief: Personeel en service
De prijs waard.
Het hotel is de prijs die je ervoor betaald zeker waard. Geen tophotel maar ook zeker geen budget hotel, oogt netjes. Qua onderhoud scheelt er wat aan de kamers, maar dat kan ook pas gebeurd zijn. De kamers zijn zeker niet gehorig, of ik had geluk met rustige onder en bovenburen. Al met al een prettig verblijf. Één puntje dat wel zeker genoemd moet worden is het personeel, deze was vriendelijk en professioneel. De barman die er op oudejaarsnacht werkte was het toppunt. Goede gast. Als dit je prijsklasse is dan is dit hotel een aanrader mits je ook een auto erbij huurt. Zonder auto ben je veel kwijt aan taxi's.

8/10 – Goed

NaSven1978, Lüneburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
10 min met de bus van san siro stadion

8/10 – Goed

Lucien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
slechte ligging
Hotel ligt midden op industrieterrein, aan de snelweg, in het najaar werkt de airco niet ivm seizoen, het ontbijt was zeer matig, hotel is vrij nieuw en netjes, groot nadeel is parkeelgeld.

8/10 – Goed

Cin, Maaseik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Te ver!!
Als je van de luchthaven van Bergamo komt ligt het hotel aan de andere kant van Milaan. Te ver van het centrum.

8/10 – Goed

mario

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel en niet duur
Net en mooi hotel alles is schoon kamers zijn groot niet duur en vriendelijk personeel

2/10 – Ontzettend slecht

John, Maasland

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen aanrader!!
Helaas is dit hotel een aantal jaren geleden van eigenaar veranderd. Eerst was het Holiday inn en de prijs kwaliteitverhouding was prima. Nu zit dit hotel in de Idea-keten. Italiaans dus en dat is goed te merken. Onderhoud van het hotel is echt dramatisch. Alles wat kapot kan gaan is ook zo een beetje kapot. In de badkamer hangt alles los of is kapot. De airco maakt het geluid van vrachtauto en werkt niet naar behoren. Ga zo maar door. Dit was absoluut de laatste keer voor ons.

4/10 – Matig

Justin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Pilar

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The transport that the hotel have. I think the hotel needs more care but the people who works there are really nice
4 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Margaux

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gros plus pour le personnel du restaurant et du bar ! Ils sont adorables. Loin du centre ville, 1h environ en transport. Nous avons signalé le premier jour que la douche était bouché, on nous a informé que ça serait réglé le lendemain matin. Mais rebelote le lendemain.. on le signale de nouveau, pareil on nous dit que ça va être réglé… on attend encore ! Déplorable.
3 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Alex

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura da 2 stelle
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Raffaele

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Jean-François

Sans voiture, c’est difficile, sinon, tout a bien été
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

MARTINA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Esperienza positiva. Rapporto qualità-prezzo nella norma. Il personale molto gentile, molto apprezzato il servizio navatta gratuito fino a San Siro. Le stanze hanno qualche pecca, tipo la serratura della porta del bagno. E ci è stato dato un solo set di asciugamani nonostante fossimo tre persone. Colazione adeguata
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Salvatore

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanza sporca e fatiscente
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Monika

Reisde met partner
Das ist kein 4 Stern Hotel. Es ist alles kaputt. Sollte dringend renoviert werden.
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Antonio

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Situazione impianto elettrico penosa. Doccia praticamente non usufruibile per rubinetteria incrostata.
2 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Pascal, Hasle

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Werde ich nie wieder buchen
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Mario

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Não Recomendo
Não gostamos. Hotel precisando de muita manutenção, os serviços prestados ficando muito a desejar.
4 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Giada

1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Matteo

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ditemi voi se io prenoto, una doppia con letti singoli, mi dicono che è disponibile una matrimoniale, e il secondo ospite nn ha la colazione inclusa . Certo che dopo aver visto lo scarso livello su ogni aspetto , l indomani abbiamo lasciato l albergo senza passare nemmeno a vedere la sala colazioni e siamo andati altrove . Ricordatevi che la prima cosa per un albergo e far sentire a casa e a proprio agio i clienti, una volta fatto saremo tutti predisposti a pagare ogni cosa, se invece all arrivo le prime 3 parole sono: la colazione costa 10€ , il parcheggio 8€ extra e se volete il servizio in camera altri 10€, non fate proprio una bella figura. Calcolate che già non siete un bell albergo, il parcheggio è brutto e lontano se si parcheggia in fondo, se fate le cose in questo modo, siete solo miracolati nello stare aperti perché siete in una zona dove l offerta non supera la domanda.
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Giulia

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Marco, New York

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The short review would be: “Just don’t stay there”. Or “slightly better than sleeping in your car”. The long review would be: Rooms are dirty and worn down; bathroom and shower is almost unhygienic and shower head was moldy Walls are so flimsy you can hear the movie in the room next door Reception staff - with one exception (a lady in the morning)- is inattentive and don’t like their job. Check in is at 3pm not 2 pm as advertised. Shuttle service stops at 11 am so useless if you get there in the afternoon. The hotel is surrounded by an industrial area and at night is quite scary and unsafe. To get to the subway you need to get a bus and it will take you about 20 minutes. So avoid unless you want to ruin your vacay and even if you just need a place to crash for a night find another option.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

roberto

2 nachten verbleven in december 2023