Hotel Sidro

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan het water met een restaurant en een bar/lounge

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Sidro

Voorkant van accommodatie
Studio | Woonruimte | Een televisie
Exterieur
Exterieur
Studio | Dineren in de kamer

Beoordelingen

5,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een slaapbank
Privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
  • 16 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een slaapbank
Privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
  • 24 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 tweepersoons slaapbank

Studio

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Televisie
Een slaapbank
Privébadkamer
  • 19 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 tweepersoons slaapbank
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Milna, Milna, 21405

In de buurt

  • Strand Supetar - 19 min. rijden - 17.8 km
  • Jadrolinija Supetar Veerbootterminal - 19 min. rijden - 17.8 km
  • Strand Zlatni Rat - 46 min. rijden - 39.4 km

Lokaal vervoer

  • Brac Island (BWK) - 54 min. rijden

Restaurants

  • ‪Konoba Kogula - ‬8 min. rijden
  • ‪Pizzeria Slika - ‬13 min. lopen
  • ‪Konoba Dupini - ‬16 min. lopen
  • ‪Caffe bar Berica - ‬15 min. rijden
  • ‪Restoran Lučice Bay - ‬6 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel Sidro

Hotel vlak bij de zee
Profiteer bij Hotel Sidro van faciliteiten zoals een terras, wasvoorzieningen en een bar. Bij het plaatselijke restaurant kun je terecht voor lokale gerechten. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel Sidro zijn uitgerust met gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met kabelzenders
  • Balkons, koelkasten en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Kroatisch en Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de veerbootterminal (toeslag)

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 5 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Slaapbank in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Aan het water
  • Terras

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Slaapbank

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de veerbootterminal en de luchthaven (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober tot 31 maart, EUR 1.50 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 0.75 per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud. De belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 2.00 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.00 per nacht voor gasten tussen 12 en 17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 5.00 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Sidro Milna
Hotel Sidro
Sidro Milna
Hotel Sidro Milna, Brac Island, Croatia
Hotel Sidro Hotel
Hotel Sidro Milna
Hotel Sidro Hotel Milna

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Sidro?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Sidro te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Sidro?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Sidro uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Sidro een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Hotel Sidro?

Dit hotel ligt aan het water, binnen 20 km afstand van Sint-Rochuskerk, Mausoleum Petrinovic en Punta Strand. Ook Sint-Pieterskerk en Jadrolinija Supetar Veerbootterminal liggen binnen 20 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Sidro

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 12 beoordelingen

6,0/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

konkretne cijene

zadovoljan sam sa smjestajem

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Rauhallinen yöpaikka, ei erikoisuuksia

Aamupala oli suppea, joka päivä sai valita kahdesta vaihtoehdosta esim. munakokkeli tai vaaleaa leipää ja marmeladia + kahvi. Palvelu oli max. keskinkertaista, mutta asiat kuitenkin hoituivat. Hotellista oli viiden minuutin kävelymatka Milnan pieneen keskustaan. Kiviranta 10 min päässä.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Per la cifra richiesta andava tutto bene

Ripeto,per la spesa sostenuta,direi che era più che decente

2/10 – Ontzettend slecht

Ross, London

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Why, how, what the hell just happened

Turned up, having requested a room with a kitchen, well it had a cooker, no crockery and no fridge. We asked for said items and we got crockery, no fridge because none are available. The window opens onto a road, no air flow. it is hot. The kind lady from the front desk installs a desk fan. this provides some air flow but is still warmer inside than outside. Oh the shower curtain is missing as the previous guests tore it down, that's ok as long as we know how it happened, we don't need one, the room can just flood. Can we swap rooms today, no Can we swap rooms today, no Can we swap rooms today, yes. The new room is one floor up so we can get fresh air, some air flow but not enough.. Good news the room has a fridge, it takes 3 days to make ice. how ever it also warms the room. Breakfasts. If you order a sweet breakfast you get 2.5 slices of bread. If you order omelette you get 2.5 slices of bread and your omelette. Coffee is horrific, I am not even sure it classifies as coffee. no tea on offer.

10/10 – Uitstekend

Jonas, Sweden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Milna

Perfekt hotell med närhet till bad. Enligt Hotels.com var rummet med sjöutsikt och fläkt. När vi kom dit var rummet inte som Hotels redovisat. Ägaren fixade dock allt och vi hade en mycket behaglig vistelse. Ägaren och receptionisten var otroligt hjälpsamma och trevlig, fanns även en restaurang med Milnas godaste mat. Vi kommer definitivt att komma hit igen. Städning var toppklass och balkongen mot vattnet var kanon.

2/10 – Ontzettend slecht

Viola, grosseto

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

albergo in bella posizione ma con molte carenze

Mai più ritornerò in quell'albergo , zero servizi tutto rotto sia il frigorifero,mai riparato e anche alla fine la luce del bagno cieco . Poche pulizie ,la moquette credo che in quasi due settimane non sia mai stata pulita ,le lenzuola del letto matrimoniale erano piccole ,quindi era tutto un rattoppo!! Il personale carino ma ho avuto la sensazione che di fronte alle mie lamentele facessero orecchie da mercante. Colazione pessima !!! Avevo già letto qualche recensione ma oramai avevo prenotato ed in quel momento no c'erano altri alberghi disponibili!!! Sconsiglio vivamente!!!

4/10 – Matig

gianluca, Roma

Bel posto brutta gente !

Bella posizione , hotel carino personale accogliente ma i croati brutta gente ostili sgarbati e maleducati, ti danno indicazioni sbagliate e non amano gli italiani!

2/10 – Ontzettend slecht

University prof, Chile

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

The Hotel is a nightmare.

The hotel is really my worst experience in Europe in many years. No air condition, no room cleaning, lices eveywhere, kitchen bad smell alerted us not to have breafast there. My remote control did not work and asked staff for new batteries and after 2 days say no. We left after 3 days and lost two days paid in advance to travelocity. They did it want us to leave because they were not sure that we have had paid. I would like a refund for 2 days that I did not stay because the bad experience.

6/10 – Redelijk

Jeanne, San Francisco

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Great location but heads-up

The hotel seems to have TVs in every room, however it has failed in providing a very basic and less expensive item ... a fan in each room! I got one after 2 very very warm nights. My room was on the 3rd floor and I overheard other guests complaining about lack of fan. If a hotel is not going to provide air conditioning a fan is the least they can do. My only other complaint was the refrigerator. It let off so much heat, the silverware drawer was above it and the silverware ended up extremely hot. Yet the refrigerator barely cooled down my water. It was not cold enough to make ice in the freezer. This is a waste of energy. The main thing I enjoyed was the location of the hotel. Staff tried hard but the owner is clearly responsible for things that are beyond what staff can do.

4/10 – Matig

Sverre, K

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fin beliggenhet, men....

Hvis man vil oppleve service og blide ansatte er ikke dette stedet. Byen og stedet er nydelig, noe som gjorde at vi valgte å holde ut. Frokosten var håpløs, du fikk det du fikk, ferdig med det! Annonserte med klima anlegg, men det fantes ikke. Wifi fungerte meget bra!!

6/10 – Redelijk

Anders

8/10 – Goed

Mads, Oslo, Norway

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great for a short layover

Stayed a night on our way to Bol (the catamaran from Hvar to Brac only calls in Milna). Centrally located, easy to find. Quiet, but decent place. First gave us a room w/o balcony, but was fixed quickly in the reception. Decent breakfast, good views. Milna itself is a lovely little town, can definately recommend a day there. No AC, only a fan, but we were fine with the window open. Some noise from the sailboats, but they're all around Milna.