Sonder by Marriott Bonvoy The Fitz Apartments Downtown St Paul
Art deco accommodatie met fitnessfaciliteiten in St. Paul
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Appartement, 1 slaapkamer, balkon
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Superior appartement, 1 slaapkamer, balkon
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Appartement, 1 slaapkamer, balkon (Mobility Accessible w/ Roll-in Shower)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Studio, 1 queensize bed
8,4 van 10
Zeer goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Misschien vind je dit ook leuk

InterContinental Saint Paul Riverfront by IHG
Centrum van St. Paul
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

77 9th Street East, St. Paul, MN, 55101
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

InterContinental Saint Paul Riverfront by IHG
InterContinental Saint Paul Riverfront by IHG
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Registratienummer van de accommodatie FBL-28659-60005
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 01 juni tot 30 september.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sonder The Fitz
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sonder by Marriott Bonvoy The Fitz Apartments Downtown St Paul
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 nov 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Paxton
Zakenreiziger
13 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paxton
8 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Walter
Zakenreiziger
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walter
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kokayi
5 nov 2025
Kokayi
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Denise
Reisde met partner
2 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Denise
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tiffany
Reisde met een groep
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiffany
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jordan
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jordan
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Bambi-Jean
Reisde met een groep, Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bambi-Jean
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Cameron
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Cameron
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Mike
20 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Mike
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jill
Reisde met een groep
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jill
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Patricia
16 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Patricia
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Keanuenuemaikalani
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keanuenuemaikalani
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
kaying
Reisde met familie en kleine kinderen
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kaying
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Freya
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freya
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Evan
Reisde met partner, Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evan
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lelis
7 okt 2025
Lelis
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Megan, Marine Saint Croix
7 okt 2025
Megan
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Stephanie
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephanie
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Brien
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brien
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ann
3 okt 2025
Ann
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Margaret
Reisde met een groep
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margaret
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
John
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Melanie
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melanie
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gisela
26 sep 2025
Gisela
4 nachten verbleven in augustus 2025

















