Serveert ontbijt, lunch, diner, buitendiner

Beoordelingen van Van der Valk Hotel Moers

Van der Valk Hotel Moers
Krefelder Str. 169, Moers, NW

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 151 van 384 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 156 van 384 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 384 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 384 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 384 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

J.

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima verblijf
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Rezeption op 5 dec 2023
Lieber Gast, wir danken Ihnen für Ihr Interesse an unserem Hotel. Danke, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung mitzuteilen. Wir wünschen Ihnen einen schönen Tag und hoffen, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen Hotel Van der Valk Moers

4/10 – Matig

Rudi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Badkamer en kamer waren vies, wc was niet schoongemaakt ronduit slecht. Receptie medewerkster was super netjes.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Rezeption op 5 dec 2023
Lieber Gast, wir danken Ihnen für Ihr Interesse an unserem Hotel. Danke, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung mitzuteilen. Wir wünschen Ihnen einen schönen Tag und hoffen, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen Hotel Van der Valk Moers

10/10 – Uitstekend

Remco van, Schijndel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Rezeption op 28 nov 2023
Lieber Gast, wir danken Ihnen für Ihr Interesse an unserem Hotel. Danke, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung mitzuteilen. Wir wünschen Ihnen einen schönen Tag und hoffen, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen Hotel Van der Valk Moers

6/10 – Redelijk

Daniela

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Leuke plek alleen oud en slecht bijgehouden
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Danuta Tracz op 15 okt 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our Hotel. We wish you a nice day and hope to welcome you again in our hotel.Best regards Hotel Van der Valk Moers

10/10 – Uitstekend

Joeri

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goede ligging
Een eenvoudig hotel die gerestaureerd zou mogen worden maar alles was proper. Goeie bedden. Grote badkamer. Personeel was heel vriendelijk. Goede ligging. Prijs wel wat aan de hoge kant.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Danuta Tracz op 23 sep 2023
Dear guest,thank you for taking the time to rate the Hotel Van der Valk Moers. We hope to welcome you again and wish you a nice day.Hotel Van der Valk Moers

4/10 – Matig

Jurnan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kamers te warm en toe aan renovatie.
Voor aankomst contact gehad met het hotel met het verzoek of de kamertemperatuur ingesteld zou kunnen worden op ongeveer 18 graden. Eenmaal in de kamer was het er veel te warm en bleek er uberhaupt geen klimaatbeheersing te zijn. Hoe kan je dan toezeggingen doen op het gebied van de temperatuur? Ook had de kamer een groot tweepersoonsbed in plaats van twee losse bedden. Receptionist ging hier wel uitstekend mee om en heeft ons omgeboekt naar een kamer aan de schaduwzijde van het gebouw en een ventilator meegegeven. Prima oplossing door vriendelijk personeel, maar in feite moeten alle kamers worden gerenoveerd en daarmee ook een nieuwe badkamer en airco krijgen. Ontbijt en diner was wel uitstekend, maar vanwege de achterhaalde kamers zouden we hier niet graag nog eens overnachten.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Van der Valk Moers op 21 aug 2023
Sehr geehrter Herr Jurnan, wir bedanken uns für Ihre Rückmeldung Ihres Aufenthaltes in unserem Hotel. Es ist bedauerlich zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt nicht in allen Aspekten genießen konnten. Es tut uns leid, dass es zu solchen Missverständnissen mit der Temperatureinstellung gekommen ist. Unsere Zimmer sind mit keiner Klimaanlage ausstattet, aber unsere Mitarbeite stellen unseren Gästen die Ventilatoren immer gerne zur Verfügung stellen.Bezüglich des Bettes wurden Sie wegen einer Systemstörung in ein falsches Zimmer, das heißt Zimmer mit Kingsize Matratze, eingecheckt. Es freut uns jedoch zu hören, dass Sie mit unseren Service zufrieden waren, und hoffen, dass sonst Sie die mit uns verbrachtet Zeit sich gut erinnern würden. Wir bedanken uns bei Ihnen nochmal herzlich für Ihre Bewertung, die uns in der Weiterentwicklung des Hotels helfen würde. Wir wünschen Ihnen einen schönen Tag und freuen uns bereits auf Ihren nächsten Aufenthalt bei uns!Mit freundlichen GrüßenJulita KwiatkowskaHotel van der Valk Moers

2/10 – Ontzettend slecht

Magali

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Van der Valk Moers op 6 aug 2023
Dear Magali,we regret that during your stay in our hotel not everything was to your satisfaction. However, we are constantly striving to improve and hope to be able to prove this also during your next visit.Yours sincerely,Sabine StorkHotel Van der Valk Moers

10/10 – Uitstekend

Rick

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De bedden in het specifiek waren zeer goed. Ook de flexibiliteit van de schoonmaak was zeer te waarderen.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Julita Kwiatkowska op 15 apr 2023
Sehr geehrter Gast, wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten und natürlich besonders über Ihre außergewöhnlich gute Bewertung.Wir sind ständig dabei, unser Hotel zu verbessern und freuen uns über jeden Gast, der sich die Zeit nimmt, uns auf unsere Stärken und Schwächen hinzuweisen.Wir möchten uns an dieser Stelle noch einmal für Ihr Feedback bedanken, wünschen Ihnen einen schönen Tag und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen Grüßen,Julita KwiatkowskaFront OfficeHotel van der Valk Moers

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Goede locatie, vriendelijk personeel, uitstekend onbijt. Maar ga daar niet dineren. De bediening is alleen maar met zichzelf bezig en heeft geen oog voor de gasten. Ze hebben er duidelijk geen zin in. Ook was er geen "hoofdober" aanwezig die de leiding had. Dat was toch wel een smetje op mijn weekendje. En dat is jammer, want die ongeïnteresseerde obers en serveerster verdient dit hotel niet.
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Tanya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging t.o.v. grote steden is perfect. Ook de wandeling door het park naar centrum Moers, met veel winkels en restaurants, is top. Minder: geen koffie/thee op kamer, geen handdoekhaakjes of rek, trage bediening in de bar.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Lukas op 31 dec 2021
Sehr geehrte Frau Tanya, vielen Dank für Ihr Rückmeldung. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufehnthalt in unserem Hotel gefallen hat. Schade, dass Sie keinen Kollegen an unserer Rezeption angesprochen haben. Wir hätten Ihnen gerne ein Zimmer mit den gewünschten Sachen gegeben. Wir wünschen Ihnen einen guten Start in das neue Jahr und hoffen Sie demnächst wieder bei uns begrüßen zu dürfen. mit freundlichen Grüßen Ihr Hotel van der Valk Moers Front Office Lukas Füllbrunn

10/10 – Uitstekend

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Hotel van der Valk Moers op 17 okt 2021
Sehr geehrter Herr Christophe, vielen Dank für Ihren Feedback. Es freut uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns so gefallen hat. Auf Ihren nächsten Besuch, freuen wir uns Heute schon. Wir wünschen Ihnen noch eine schöne Woche und verbleiben. mit freundlichen Grüßen Hotel van der Valk Moers Lukas Füllbrunn Front Office

8/10 – Goed

M.G.C.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk
Prima en vriendelijk hotel aan een park gelegen.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

M.G.C.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk en schoon
Vriendelijk en keurig 3-sterren hotel. Aardige en behulpzame ontvangst bij de receptie. Het hotel is enigszins gedateerd ( bruine periode ) maar goed onderhouden en schoon. Keurige ruime kamers.
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Kristof, 9500 Geraardsbergen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima 111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Leona Koprivsek op 3 okt 2020
Sehr geehrter Herr Kristof, vielen Dank, dass Sie sich Zeit genommen haben unser Hotel zu bewerten. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten und natürlich besonders über Ihre außerordentlich gute Bewertung. Wir wünschen Ihnen noch einen schönen Tag und freuen uns schon heute auf Ihren nächsten Besuch. Mit freundlichen Grüßen, Leona Koprivsek Front Office

10/10 – Uitstekend

patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

2/10 – Ontzettend slecht

AJ

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overboekt! Wie verwacht dit bij van der Valk?
Helaas kom je bij inchecken er achter dat er geen kamer voor je beschikbaar is. Terwijl mijn boeking 3 maanden daarvoor is gedaan en ook vooraf is betaald! We zijn overboekt is hun antwoord. Ik wist oprecht niet dat dit in de hotellerie ook voorkomt. Het is namelijk altijd druk tijdens grote beurzen in Düsseldorf, en daarmee was er ook geen hotel alternatief in de nabijheid. En ben dus maar onverhoopt naar huis gereden in NL..
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dat het hotel zo fraai ligt, niet al te groot is en een prima accommodatie biedt voor leuke uitstapjes. Met warm weer verm. minder aantrekkelijk door het ontbreken van airco. De douchevloer is vrij glad voor mensen die moeilijk ter been zijn is dat risicovol. En dichtbij de gangdeuren een kamer hebbend is erg vervelend vanwege het klappen van de tussendeuren. Een dranger zou misschien een oplossing bieden of een waarschuwing nabij de deuren om de deuren zacht te sluiten.
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Hotel is ok , maar we hebben drie nachten NIET kunnen slapen . Hele avond draaide een motor, vooral in de avonduren na 10 uur als alles rustig hadden we meeste last, waardoor we geen van de dagen hebben kunnen ontbijten omdat we dan enigszins de slaap probeerde in te halen. We zaten in kamer 2
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Luuk, Urk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk ontspannen,
Met de gratis entreekaartjes van het mooie zwembadcomplex naast het Hotel konden wij heerlijk genieten van het mooie weer. Top service. De laatste avond deed het licht in onze kamer/badkamer het niet. Het aanbod voor een andere kamer hebben wij afgeslagen. Was toch de laatste avond.: ) Maar als compensatie hoefden we de andere morgen ons ontbijt niet af te rekenen. Ganz Net toch. Al met al goede service daar in vd Valk Moers.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Your Team from Hotel Moers van der Valk op 26 aug 2018
Dear Guest, thank you for your feedback. We are happy that you had a pleasant stay and used our free time offers. Our landscape invites you to spend time outside and enjoy nature. We are looking forward to your next stay. Greetings from Moers

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Geen airco op de kamer en dat is geen pretje bij een buiten temperatuur van over de 30 graden. Raam open is mogelijk maar zeer veel lawaai van iets uit het hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Ihr Team vom Hotel Moers van der Valk op 21 aug 2018
Lieber Gast, vielen Dank für Ihr Feedback. Für Ihren nächsten Aufenthalt empfehlen wir Ihnen eines unserer Komfort Deluxe Zimmer. Diese liegen zum Park hin und haben Terrasse oder Balkon. Zusätzlich können Sie an der Hotelrezeption auch Ventilatoren ausleihen. Unser Rezeptionsteam hilft Ihnen gerne weiter um Ihnen einen angenehmen Aufenthalt zu bereiten.

6/10 – Redelijk

Sylvia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verwarring bij het personeel .
Onduidelijk over de prijs van het ontbijt van een kind . Bij de receptie werd verteld een kind van 12 jaar half geld , volgende ochtend in het restaurant bij het zien van het kind heel nonchalant ,nee vol betalend .Personeel van het hotel zet ook de auto vooraan bij de hoofdingang , vind dat zij juist achteraan moeten staan . Hotelkamer en verdere inrichting heel netjes en verzorgd .
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Ihr Team vom Hotel Moers van der Vak op 19 aug 2018
Liebe Sylvia, vielen Dank für Ihr Feedback. Bitte entschuldigen Sie das Missverständnis bzgl. des Preises. Es würde uns freuen, wenn wir Sie und Ihre Familie erneut bei uns begrüßen dürfen. Haben Sie gesehen, dass wir Kooperationen mit Schwimmbad und Freibad in der Umgebung haben? Das wäre doch sicher ein schöner Familienausflug

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel, vriendelijk personeel. Gratis parkeren.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel in Moers
Heel toegankelijk, gelegen aan een mooi park. Sportfaciliteiten in de omgeving
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Cindy op 4 jun 2018
Goeden Morgen, wij willen u bedanken voor de positieve woorden die u heeft geschreven voor uw verblijf in ons Hotel. Het doet ons goed dat u een prettig verblijf heeft gehad. Wensen u nog een fijn Weekend. Hopende u binnenkort weer in ons Hotel begroeten te mogen. Met vriendelijke groet, Hotel Moers van der Valk.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Front Office op 8 mei 2018
Dear Guest, thanks for your review. We are looking forward to your next stay. Your Hotel van der Valk Moers

10/10 – Uitstekend

Freddy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

4/10 – Matig

R.W.P.

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Slechte kamer.
De kamer heeft aan twee kanten een schuine dakconstructie, daardoor is de kamer klein. De deur naar de gang ging zwaar, heel zwaar. Het toilet hing scheef en was los.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Relatief duur
Restaurant is duur ten opzichte van de geleverde kwaliteit. Hotel is voldoende maar heeft een opknapbeurt nodig.
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

P

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gaaf
Prima hotel. Voor een familie weekend is het een aanrader. Luxe minpuntjes: -openbaar vervoer niet direct in de buurt. Eigen auto/taxi vervoer blijft over. -als er een populaire bruiloft is, dan kunnen parkeermogelijkheden ontstaan. Laat in de avond knalvuurwerk - Er is geen 'Brauhaus keuke'n menuekaart. Wel prima biersoorten.
2 nachten verbleven in juni 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

met name het restaurant is bijzonder slecht ik ben er 3 dagen geweest en het ontbijt werd slecht bijgevuld ,als het bij werd gevuld was het kleine hoeveelheden, een slecht werkende koffie machine fruit was 2 ochtenden niet aanwezig veel mopperende mensen . 1 avond al cart gegeten, moesten 3 kwartier wachten op het eten, klein beetje groente op het bord en 1 schaaltje patat geen gebakken aardappelen of meer groente de rest van de avonden maar buiten de deur gegeten , beter eten en voor een betere prijs want het prijs Nivea bij van de valk is hoger dan de kwaliteit van wat geleverd wordt Het hotel gedeelte is goed en het hotel personeel is vriendelijk
Reactie van Stefanie Ogaza op 22 apr 2017
Sehr geehrter Gast, ich möchte mich bei Ihnen für Ihre Rückmeldung bedanken. Das ist natürlich nicht unser Standard und entspricht auch nicht unserer Philosophie unseres Hauses. Dank Ihrer Rückmeldung sehen wir, wo wir unsere Qualität weiter steigern sollten. Gerne gebe ich Ihre Eindrücke an die Abteilungen weiter und ebenso auch das Kompliment, dass unser Personal freundlich ist. Wir würden Ihnen gerne bei Ihrer nächsten Reservierung zeigen, dass es auch anders geht. Bis dahin wünsche ich Ihnen alles Gute Ihr Hotel Moers van der Valk Stefanie Ogaza - Front Office Manager -

10/10 – Uitstekend

Gerrit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Netjes, schoon en vriendelijk personeel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet wat ik van van de Valk gewend ben - nare geur op de kamer - vieze WC aan de voor / onderkant en tapijt ook niet echt schoon - Ossenhaas in Restaurant was ook gewoon slecht + ligging bij snelweg + goede bedden

10/10 – Uitstekend

C

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Thea, Buren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gewoon goed
Mooi groot hotel met veel parkeerruimte. Omgeving niet zo pittoresk. Veel bruintinten daar moet je van houden. Ontzettend aardig en vriendelijk personeel en gewoon comfortabele kamer. Ontbijtbuffet is uitstekend.

8/10 – Goed

Peter, Made

Positief: Personeel en service
Gedateerd
Prima

8/10 – Goed

Hildegarde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Magda Boon, Beverwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch verblijf!!
Wij hebben hier binnen 3 weken 2 overnacht op doorreis naar Italië en zijn allebei de keren heel vriendelijk behandeld. Mooie kamers goede prijs-kwaliteitsverhouding, heerlijk eten en een heerlijk uitgebreid ontbijt ( heel belangrijk ). Wij zullen dit hotel bij familie en vrienden zeker aanraden als tussenstop maar ook om een gezellig weekendje te doen. Kortom een aanrader!!!!! Een tip voor dit hotel, het zou prettig zijn als er bij het ontbijt een groot broodmes zou liggen zodat je de kadetjes en harde bolletjes gemakkelijk kunt doorsnijden!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Over het algemeen een goed hotel. De dames bij de receptie (bij aankomst) maakte een ongeïnteresseerde indruk. Maar verder was alles prima. Andere hotelpersoneel waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

8/10 – Goed

Boon, Amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustpunt na hektiek
Centraal gelegen , rustig hotel, comfortabele bedden

10/10 – Uitstekend

Brian, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer net hotel net over de grens bij Venlo
Voor de prijs (€65) die wij hebben betaald was het een verrassend binnen komen. De kamer was bovenverwachting, er zat een bad in, de bedden waren goed en het parkeren was gratis. Het eten in het hotel was goed en betaalbaar en de receptioniste sprak zelfs Nederlands.

10/10 – Uitstekend

luuk, Tiel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Van de VALK TOP in MOERS
Mooie kamers prima stoelen en heerlijke bedden sanitait TOP

8/10 – Goed

Epi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

T. Meijer, Moers

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed

10/10 – Uitstekend

Lars, Amsterdam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitmuntende prijs/kwaliteit verhouding.
Uitmuntende prijs/kwaliteit verhouding. Nette/moderne kamers. Goed bedden maar iets aan de korte kant voor iemand van 1.87m.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel. Temperatuur bij aankomst was in de kamer erg hoog. Er had nog een betere score ingezeten als er op de wastafel geen haar van vorige gast had gelegen.