Milele Beach Resort

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel bij het strand, met een buitenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Zwembad
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Malindi Road, Nyali Beach, Mombasa

In de buurt

  • Haller Park - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Nguuni Nature Sanctuary - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Bamburi Beach - 15 min. lopen - 1.3 km
  • City Mall - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Nyali Beach - 9 min. rijden - 5.2 km

Lokaal vervoer

  • Mombasa (MBA-Moi Intl.) - 38 min. rijden

Restaurants

  • ‪Cafesserie - Maison de qualitè - ‬2 min. rijden
  • ‪Java Nyali - ‬2 min. rijden
  • ‪Tapas Cielo - ‬3 min. rijden
  • ‪Zero 01 Lounge - ‬2 min. rijden
  • ‪Perfect Pizza Express - ‬2 min. rijden

Over deze accommodatie

Milele Beach Resort

Hotel in de buurt van Bamburi Beach
Milele Beach Resort biedt faciliteiten zoals een tuin en een stomerij/wasserijservice aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een bagageopslagruimte, conciërgeservices en een rookvrije accommodatie
  • Een 24-uurs receptie, vergaderruimtes en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle 66 kamers bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met kabelzenders
  • Balkons of terrassen, koelkasten en koffiezetapparaten/waterkokers

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Aan het strand
  • Tuin

Spa

  • Spadiensten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Milele Beach Resort Mombasa
Milele Beach Mombasa
Milele Beach
Milele Beach Resort Hotel
Milele Beach Resort Mombasa
Milele Beach Resort Hotel Mombasa

Veelgestelde vragen

Is Milele Beach Resort voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Milele Beach Resort?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Milele Beach Resort te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Milele Beach Resort?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Milele Beach Resort uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Milele Beach Resort?

Dit hotel in Mombasa ligt aan het strand, binnen 2 km afstand van Haller Park en Bamburi Beach. Ook Leisure Golf Club en Nguuni Nature Sanctuary liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Milele Beach Resort

Beoordelingen

4,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 6 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 6 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 6 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 6 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 6 beoordelingen

5,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

3,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Das Delux Appartment war noch in Renovierung. Die 2 Ersatzzimmer waren aber OK. Nach 2 Wochen wollte man uns in ein altes Appartment ohne funktionierende Klimaanlage umsiedeln, oder mit hoher Aufzahlung uns in den Ersatzzimmern lassen.Wir akzeptierten das nicht.Und man wollte uns bei der Abreise nicht auschecken lassen, weil angeblich das ganze Geld von Expedia nicht überwiesen wurde?Nach 3 Wochen, 4 Stunden vor Abflug mit so einer Nachricht kommen, very strange? Wir haben das nicht akzeptiert, sind abgereist , haben den Manager auch noch gefragt ob er uns die Flugticket zahlt? Management war komisch , das restliche Personal aber sehr freundlich , familär und hilfsbereit.
20 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Joseph

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The beach front is great. The food and service was great. The rooms are not in good condition more so the apartments. We had to be moved from the apartments to double rooms. Swimming pools is filled with locals over the weekends with loud music.
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The worst hotel I have stayed at in Kenya. 1 towel for 2, no soap to wash, A/C did not function, no TV. At restaurant, I looked at the menu and asked for mutton, answer "Sorry, no mutton!" I asked for prawns. "Sorry, we have no prawns." I asked for fish filets. So, no fish fillets!" I walked out and had dinner at a beach restaurant. To top it all, upon our arrival, the receptionist informed us that the hotel had not received any information from Expedia. So I had to register and pay cash. THE WORS HOTEL IN KENYA AFTER STAYING AT AT LEAST 15 HOTWLS SINCE 2016!!! IN THE SWIMMING POOLS, ONE CAN ONLY STAND. THEY WERE BOTH OVERCROWDED!
1 nacht verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Martin

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Photos can fool you

Positive first, the staff was wonderful. Well, that's all on the positive. Yes there is humidity in Mombasa but these fixtures have not been maintained or replaced, at all. Blood on the pillow case ane comforter, glasses not clean, towels worn thin, I could go on. Great concept, poor execution. What restaurant. Luckily we only went for breakfast and that was sad at that. No pool umbrellas, no chaise or chairs to sit and look at the ocean. I won't even begin to talk about the number of daily visitors that don't enable an overpaying resident to use the facilities.
4 nachten verbleven in december 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Alex, Juba

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Frustrating

I spent 2.5 hours for check in. The manager said to me that their hotel doesn't have a contract with Expedia, the hotel management has been changed, my Expedia voucher is strange, she didn't know the phone numbers indicated there and even welcome mail sent to me the day before check in didn't convince her. She said that it would be better to pay in cash to hotel and later on ill be capable to recover my payment to Expedia. I said that something was definitely wrong in her position and I didn't believe that Expedia could make such a mistake. Finally, after couple hours and several calls to the numbers indicated in voucher she convinced someone to transfer money to them I was given the room and the card with WIFI network names and passwords. I was quite surprised when I couldn't detect any of these networks in my room...:-))) then, hotel staff started to check all available rooms for wifi network availability and I was moved to other room where I still couldn't get connection. I left hotel to do something in town while they had to fix wifi issues. The water in shower is coming out by drops, it was almost impossible to take a shower. The next morning, there were not water in shower at all. The fittings and pipelines are rasted and faulty, the cold water line is not working at all. Finally WIFI was fixed with very weak signal which periodically disappeared at all.... Air Conditioner is very noisy, TV has only two channels, one is a local channel and National Geographic....
3 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

sharon, london uk

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Absolutely wonderful

We were a late booking so pleasantly surprised with the friendliness and efficiency of the staff. We had an experience we will never forget. Thank you for looking after us. We will be back.
1 nacht verbleven in juli 2017