Deluxe kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren

Beoordelingen van Martin’s Dream Hotel

4 out of 5
Martin’s Dream Hotel
Rue de la Grande Triperie 17, Mons

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 427 van 761 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 248 van 761 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 60 van 761 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 761 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 761 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Vandermaesen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net zoals tijdens ons vorig bezoek zeer tevreden. De kamer was heel proper en zeker en vast groot genoeg. Ook hadden we een ruime badkamer. Het eten in de bistro 's avonds was ook in orde. Wel jammer dat we 's middags na het uitchecken niets meer konden drinken.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Nicole

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Jennifer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles prima, alleen het ontbijt kon beter. (Niet veel keuze in brood, regelmatig niet gevuld (choco, confiture, pancake machine buiten dienst ...). Een keer was er beschimmeld brood.
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Sabien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Emilie

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Stéphane

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Lisa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Van Haele -

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

John de

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel in centrum. Heel goed ontbijt. Na klachten over de airco kregen we snel een nieuwe kamer waarbij probleem prima verholpen werd. Aanrader
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sfeervol hotel in centrum Mons
Uitstekend gelegen hotel in centrum Mons.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Rita

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good bed and pillow. Very quite.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Gerjanne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel
De man aan de receptie sprak gelukkig goed Engels. Kamer wss netjes schoon, evenals de badkamer. Ontbijt was goed, maar de yoghurt zat in een apparaat dat erg lang nodig had om een portie te produceren.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Anne

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Tanjo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

A.J.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon, netjes en een grote kamer. Het is een oude kerk omgebouwd tot hotel we hadden een te gek stuk oud raam van de kerk echt waanzinnig. Maar de airco maakte lawaai en deed het niet. Buiten was het koeler dan de 27 graden in de kamer dat was een echte hete tegenvaller.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

jean-pierre

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Robin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
We hadden geboekt voor een prijzige luxueuze kamer. Het was een mooie kamer met een indrukwekkend glasraam maar de kamer was helaas veel te warm ( 25 graden) en er was geen mogelijkheid om een raam te openen. Aan de balie zeiden ze dat er enkel in de zomer airco is, in de winter komt er enkel warme lucht uit. Hierdoor was het niet mogelijk om onze kamer af te koelen. Ook was deze kamer een beetje aftands en was er inkijk vanaf de straat. We kregen zonder problemen een nieuwe kamer met indrukwekkende zuilen en hoge plafonds. Deze was veel aangenamer en veel groter dan de vorige, ondanks dat deze in dezelfde prijscategorie viel. We begrepen niet waarom we niet gelijk deze kamer hadden gekregen. Ook was het bed veel beter (de vorige had een hele zachte matras). Hier hebben we heerlijk geslapen en een rustige nacht gehad. Ook de badkamer was heel mooi en netjes. De spa faciliteiten hebben we niet gebruikt omdat deze heel prijzig waren en niet beschikbaar op de avond van ons verblijf. De locatie is perfect in het centrum. We hadden een gratis parkeerplaats op 10 minuten wandelen van het hotel.
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Judith

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
In this setting much more could be brought
My room was not very clean (old chewing-gum under the bed) No option for dinner Definitely not a four star service
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2020

4/10 – Matig

Pascal

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sterk ontgoocheld voor 190,00€
Door de Corona-maatregelen ontbijt op kamer; dit op een piepklein tafeltje. Zelfde prijs; geen extra service. Ontbijt zeer zeer basic; idm als in een doodgewone Ibis.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Laura op 13 dec 2020
Good afternoon, Thank you for taking the time to leave your opinion ! We understand that it is not pleasant to have breakfast in your room but this is beyond our control. It is a government decision. Concerning the breakfast it is indeed less varied than in normal times but the price is not the same. Indeed we now offer the breakfast whereas in normal times it is at the rate of 18€/person. However you must be mistaken because the price you paid for a double room with breakfast is 109€ and not 190€. You also received a free upgrade to a Charming room! We hope to have the chance to welcome you again! With kind regards,

4/10 – Matig

Johan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Jessie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi, goedgelegen hotel met ruime kamers
mooi ingericht hotel, vlak in het centrum maar toch rustig gelegen, heel ruime kamers, zeer goed bed,ruime badkamer. wij hadden een extra grote kamer geboekt maar konden geen enkel raam opendoen. vriendelijke mensen aan de receptie
2 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Diane, Deurne

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
De matras was een ramp. Parkingplazas werd geweigerd ondanks dat er nog plaats was.
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Had hogere verwachtingen Niet verl gezien van kapel zijnde
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Kathy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verrassend en warm
Heel erg vriendelijk personeel aan het onthaal. Ruime kamers, met een warme en gezellige inrichting. In de badkamer trof ik hier en daar een lang haar aan, die niet van ons kan zijn. Maar voor de rest heel net. Heerlijk bed. Het ontbijt hebben we over geslaan. Het hotel deed erg z'n best om het ontbijt corona proof te maken, maar daardoor vond ik niet echt mijn gading (bv. geen muslie, enkel chocopops en frosties). Wie van croissants en chocolade broodjes houdt, zit wel goed.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Joeri

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Gerard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Werner

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruime kamer en netjes. Alleen parkeren is wat lastig en moet je autosleutels achterlaten bij se receptie.
2 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kamers waren schoon en leuk ingericht, koelkast deed het niet. Parkeren op de parkeerplaats werd ons aangeboden, pas bij het uitchecken werd ons verteld dat hier kosten aan verbonden waren (namelijk het grove bedrag van 20) terwijl de 2 dagen (1 nacht) dat wij er verbleven parkeren op de straat van het hotel gratis was. Op de parkeerplaats zelf was bij aankomst niemand aanwezig, toen wij de vertrokken met de auto (na het schandalige bedrag te hebben betaald) bleek dat er iemand in dienst was die de auto's moest parkeren, deze man was niet aanwezig toen wij de auto daar neer zetten. Deze man begon ons woedend aan het spreken met grof taalgebruik en boze dreigende gebaren, nadat hij op ons raam begon te kloppen besloten wij weg te rijden aangezien met deze man geen praten te doen was. Er was ook nog eens een reservering van de creditcard afgeschreven door het hotel, ons werd vermeld dat deze binnen 5 dagen zou worden teruggeboekt maar hier moesten wij meer dan een maand op wachten. Al met al hebben wij een nare nasmaak overgehouden aan Martin's dream hotel
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is located very conveniently to see al of the town of Mons/Bergen. we were close to the MMMuseum end the town square. The hotel in itself is original modern in his design. Very friendly and helpfull staff,breakfast is plenty and tasty Will recommend
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nog nooit zo vriendelijk ontvangen in een hotel als hier! Eén klein minpuntje: er was geen leeslampje naast het bed...en mijn man is een nachtlezer.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel in het centrum, jammer dat het restaurant gesloten was (blijkbaar een aanrader)
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mons (Bergen) - meer dan de moeite
Super weekend gehad, ongelooflijk lekker ontbijt! Vlakbij het centrum.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel
Mooi hotel
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

eduard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik had bij de reservering aangeven dat we graag een kingsize bed wilde, maar dat hadden ze niet , met aangeven daarvan hebben ze er een van gemaakt maar dat is toch niet het zelfde, je hebt toch die gleuf in het het midden van de matrassen.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was zeer goed. Locatie was prima. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maar 1 Nederlandstalige tv zender beschikbaar. Parkeerplaats kost 15 euro per nacht.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

leon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel! Het restaurantgedeelte was nogal donker maar het ontbijt was heerlijk
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Rik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Grootste nadeel van de kamer was dat de ramen niet open kunnen, dus geen verse lucht. Veel te warm om te slapen en de airco kon hier nauwelijks iets aan veranderen.
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
To little outlets in the room. Desk is to small to work on Coffee sachets is so 1980's Breakfast not really a turn-on
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Hubert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verbleef er2nachten, voor deelname aan interclub golftoernooi op mont garni. Bijzonder vlotte in- en uitcheck, veel personeel, dus uiterst vlotte bediening, ontbijt en diner top, mooie ruime kamers.
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer mooi hotel
zeer mooi hotel. elke kamer heeft een specifiek thema. verzorgd met mooi restaurant en vlakbij het centrum gelegen. er is ook parking mogelijk. vlotte bediening, snel en eenvoudig
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Paul

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Management needs to go through the hotel and fix some simple issues. The room is spacious with a very nice decor, but the airco cappacity is to low, temp doesn't go under 22 celcius. Their are no windows that could be opened. Although room is spacious, desk is to small to work on, and desklight in my room was (109) was broke. Furthermore minibar/fridge was warm, so neither you could get a drink, nor could you cool your own. Bed is fine, but pillows are an issue. 4 pieces on the bed. All as soft as could be. Hotel should change that to two hard & two soft. Next morning visited the gym. No towels or water in the Gym, and cross trainer needs a service. All in all, this hotel got a lot of thing going for them, but need more focus on the details. As a business traveler this hotel isn't for me due to the small and uncomfortable desk.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

INGRID

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018