Hotel La Remise
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Mont Lozère et Goulet
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Familiekamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Digitale zenders
Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Digitale zenders
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Digitale zenders
Standaard tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Digitale zenders
Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Digitale zenders
Comfort driepersoonskamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Digitale zenders
Comfort Twin kamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Digitale zenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Claude Bergounhe et Jean François Combe, Mont Lozere et Goulet, Lozere, 48190
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Ecole de Pilotage ULM Lozere
Ecole de Pilotage ULM Lozere
- Gratis wifi
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 12 beoordelingen
De prijs is € 70
inclusief belastingen en toeslagen
21 aug - 22 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 8 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel La Remise
Hotel La Remise Le Bleymard
La Remise Le Bleymard
Hotel La Remise Hotel
Hotel La Remise Mont Lozere et Goulet
Hotel La Remise Hotel Mont Lozere et Goulet
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel La Remise
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
2/10 – Ontzettend slecht
ERIC
13 aug 2022
ERIC
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Cyrille
Reisde met familie
8 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel modernisé avec charme ancien
Cyrille
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Gisèle
19 jul 2022
Gisèle
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Andrea
17 jul 2022
Andrea
1 nacht verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
David
Reisde met partner
17 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
David
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
vinoy
28 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vinoy
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Marcel
5 jun 2022
Marcel
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Hôtel rustique bien pour un séjour nature
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Nelly
5 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien resto top
Nelly
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Marie-Reine
6 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour
Marie-Reine
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Stephanie
31 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très belle surprise
Stephanie
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
27 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Sylvia
Reisde met familie
1 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon choix !
Sylvia
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Christian
30 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
jean
4 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jean
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Saïda
Reisde met een groep
21 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super!
Saïda
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Alastair
12 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alastair
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
pascal
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pascal
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Hôtel agréable au calme
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Alain
26 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alain
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Joseph
14 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relax at the Remise
Joseph
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
samah, paris
20 mei 2018
Positief: Netheid
à ne pas refaire
samah
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Jacques
10 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jacques
1 nacht verbleven in augustus 2017