Exterieur

Beoordelingen van Hotel Royal

3 out of 5
Hotel Royal
8 Rue Maguelone, Montpellier, Herault

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 304 van 768 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 352 van 768 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 83 van 768 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 768 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 768 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi oud gebouw nabij centrum, jammer dat het onderhoud te wensen overlaat, zowel binnen als buiten.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Freek, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
ideaal centraal gelegen hotel met snelle tramverbinding voor de deur. Vriendelijke receptie, nette schone kamer, goed ontbijt. vloerbedekking in gangen aan vervanging toe.
5 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Nicole, Gouda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke omgeving
Netjes en comfortabel. Aardige balie medewerkers. Koffie en thee voorziening op de kamer.
4 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van hugo op 23 jul 2018
Merci de votre visite et à bientôt

10/10 – Uitstekend

dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een aanrader
ontvangst met een oneindige dienstbaarheid...mooie kamer met goed bed en apart toilet.....en onfrans compleet ontbijt met alles er op en er aan
Reactie van hugo op 19 jun 2018
Thank you !

6/10 – Redelijk

jacq, holland

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
So much noice in 1 hotel
There was so much noice in the room that sleeping was impossible. Though the day staff was more than friendly and helpfull, the night porter was rude bevond words and refusing to offer any help or understanding. That pretty much ruined an other wise nice hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van hugo op 26 aug 2017
Thank you for your visit and sorry for the touble

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Hotel heel dicht bij centrum
Goed hotel, relatief rustig, maar voor 3 sterren hotel en voor de prijs een nogal kleine kamer

6/10 – Redelijk

L, Duiven

Positief: Netheid, personeel en service
Niet zo indrukwekkend
Locatie prima, staat van de kamer matig, wel schoon

10/10 – Uitstekend

M, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed en centraal hotel
Mooi hotel met een super goede ligging tov winkels, treinstation en tram. Het hotel zit aan place de comedie, maar totaal geen last van geluid etc.

8/10 – Goed

Kim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very pleased with our stay, the reception staff were excellent and super helpful. Rooms clean and bed comfortable. Personally would have liked a fridge in the room Location excellent to main areas
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Tanya

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What a quaint and charming hotel! Great location, very helpful and friendly staff and everything was so clean! Extra thanks to Jesse (the night manager) who helped us set up a card game with wine in the lobby lounge without hesitation. A fabulous find and I’d highly recommend!
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Ronnie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great hotel with a wonderful staff.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Eulalia

Muy buena ubicación , limpio y cómodo
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Aurelie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Accueil vraiment professionnel et avenant !
Personnel vraiment charmant !! Jolie rénovation au cœur de Montpellier , et au calme . Tea time offert tres agréable
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

FUJITA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

alexandra

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel in city centre. Excellent customer service.Reception staff helpful and kind. Room quiet and air conditioning really efficient. Free afternoon tea much appreciated and the cakes delicious. Would recommend this hotel to friends and family and hope to stay there again. Thank you Hotel Royal for an enjoyable short stay.☺
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jakob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Oscar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good, just a bit of a problem with wifi
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Antonia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute Lage. Ein Parkhaus liegt direkt in der Nähe des Hotels. Beim Hotel bekommt man Rabatt im Parkhaus. Das Personal war durchwegs sehr freundlich und zuvorkommend. Die Zimmer waren großzügig genug. Das Frühstücksangebot war soweit ausreichend.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Carlo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decent option in centre of town. Close to the train station and short walk to the restaurants. Hotel concierge very helpful
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Rebecca

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Fay

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay. Lovely staff and ideally located
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Madelynne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic stay at the Royal Hotel. Excellent service, friendly staff and the comfiest beds and linen out of all of our three star stays in France.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Aylin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute Lage, schöne Zimmer, sehr guter Sevice.
2 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Rasmus

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

SERGE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
très bon accueil - personnel et service très bien La salle d'eau et toilettes nécessiteraient un peu de rénovation
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van L'équipe op 30 aug 2023
Cher Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis à la suite de votre séjour au Royal Hôtel. Nous sommes ravis que le professionnalisme de notre équipe ait contribué à rendre votre séjour des plus agréables. Nous prenons en considération votre remarque et ne manquons pas d'en informer l'équipe de direction. Nous restons à votre entière disposition. Bien cordialement, L'équipe du Royal Hôtel

10/10 – Uitstekend

Judith

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

WIDA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved my room overlooking the esplanade. The staff could not be more supportive and kind. It was not a far walk to everything.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van L'équipe op 30 aug 2023
Dear Madam Thank you for sharing your opinion following your stay at the Royal Hôtel. We are delighted that the professionalism of our staff helped to make your stay a pleasant one. We hope to have the pleasure of welcoming you again, and in the meantime we remain at your disposal. Best regards, All the team of the Royal Hôtel

8/10 – Goed

Thierry

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Andrei, Lexington

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing location with excellent staff. Very clean and modern rooms. Comfy bed and sofa. Breakfast and afternoon tea are really good!
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

josiane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un deuxième séjour dans cet hôtel pour raison professionnelle. La localisation, la fonctionnalité, la disponibilité sont particulièrement appréciées. L'espace gouter de l'après-midi est un vrai bonheur
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Anny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon accueil. Personnel très attentif. Petit déjeuner excellent. Mon seul bémol revoir la douche dont la porte n’est pas étanche.
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Lukas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bel établissement hyper central. Équipe a l’écoute et chambe grande et propr!
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

JOEL

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueil très chaleureux , personnel extra et une très jolie décoration…
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

ARTUR R

1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

marianne

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
hôtel agréable mais relativement bruyant , les cloisons sont trop fines, même si personnel à l accueil est absolument charmant , petit déjeuner complet mais avec des produits trop basiques point très positif : le tea time offert avec un excellent gâteau
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Ahlem

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Klaus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

JEAN MARTIAL

2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Jean-luc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel super bien situé Literie très confortable Très belle rénovation et décoration Personnel très accueillant et attentif
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Execellent séjour solo
J'ai passé un très bon séjour solo dans cet hôtel très bien placé dans Montpellier. Proche de la gare et du centre animé tout en étant plutôt au calme. L'accueil de qualité et très bon service.
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Rika

2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

nadia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emplacement, accueil et propreté
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Olivier

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Florence

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un sejour pour affaires au top dans cet hôtel
3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Monica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Gastfreundschaft war wirklich einzigartig. Das Zimmer war schön gross. Selten wird man so gut bedient wie in dem Hotel.
2 nachten verbleven in september 2022