Hostal Montserrat
Pension met een restaurant en een bar/lounge in Montseny
Fotogalerie voor Hostal Montserrat





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Een bureau
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Een bureau
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Een bureau
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Een bureau
Kledingkast of kast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Passeig de la Font s/n, Montseny, Barcelona, 08469
Over deze accommodatie
Hostal Montserrat
Vergelijkbare accommodaties

Montanyá Hotel
Montanyá Hotel
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
8.6 van 10, Uitstekend, 210 beoordelingen
De prijs is € 106
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.66 per persoon, per nacht voor maximaal 7 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 17 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 9.50 per persoon
- Toeslag voor babybed: EUR 12.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie HB-000930
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hostal Montserrat Motel Montseny
Hostal Montserrat Motel
OYO Hostal Montserrat Motel Montseny
OYO Hostal Montserrat Motel
OYO Hostal Montserrat Montseny
Pension OYO Hostal Montserrat Montseny
Montseny OYO Hostal Montserrat Pension
Pension OYO Hostal Montserrat
Hostal Montserrat
Oyo Hostal Montserrat Montseny
Hostal Montserrat Pension
Hostal Montserrat Montseny
Hostal Montserrat Pension Montseny
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hostal Montserrat
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
J.Charles
Reisde met een groep
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


J.Charles
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
FERNANDO, miramar
Reisde met familie
6 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FERNANDO
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 mei 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Fabio
Zakenreiziger
27 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel fermé
Fabio
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
ester
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer



ester
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Yan
2 aug 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Yan
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
ekaterina
9 jun 2024
ekaterina
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Chrystelle
Reisde met familie
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chrystelle
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
ALBERTO
Reisde met partner
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALBERTO
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Petko
Reisde met partner
1 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Petko
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Javi
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Javi
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Andrés
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrés
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Renata
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Renata
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Francisco
9 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Francisco
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Marta
4 okt 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marta
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Francisca M.E.
13 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Una estamcia muy relajante y familiar
Francisca M.E.
5 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Entorn privilegiat
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
ANNA
25 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ANNA
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
MANUEL
25 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MANUEL
2 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 sep 2018
Negatief: Personeel en service
Zimmer okay, Bett zu weich
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
César
17 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








