Een seizoensgebonden buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Hotel Villa Nadin

2.5 out of 5
Hotel Villa Nadin
Bulevar BB, Gojka Vukovica 102b Mahala, Mostar

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 29 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Chiem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Erg behulpzaam personeel en de eigenaar is erg aardig. Altijd in voor een praatje. Nette en schone kamers, mooi zwembad en op loopafstand van de oude stad. Eigen parkeerplek bij het hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel waar voor zijn geld
Vlak bij het centrum...goede faciliteiten en behulpzaam personeel
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van reception op 25 aug 2018
Thank You.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sköna sängar och mycket trevlig personal
Vi trivdes på Hotel Vila Nadin. Positivt var närheten till gamla stan, servicen, personal bemötande och hotellets trevliga utseende. Ljudet från trafiken från närliggande mycket trafikerad gata var påtagligt i början av vistelsen. Efter 2 nätter blev vi vana med det. Helheten: kan rekommendera vistelsen på Hotel Vila Nadin.
7 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sve super, lijep smjestaj 10 minuta pjesice do starog grada.
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Beverley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Great stay. Really close to the old town. Staff were really helpful and friendly. Room was quiet and clean and good value for money. We loved the bar area.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Joel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

kyra, UK

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place for basic stay
The hotel was fine and about 15 minute walk to the Old Town. The pool was beautiful, small and very fresh-cold water but clean and in good condition. We had a quad room and it was OK. 1 double + bunk and a tight space really just room for the beds and some storage shelves for our suitcases. The toilet was particularly smelly, unfortunately. It was cleaned but seemed to it might have been a drainage issue, we had to keep the door closed. We stayed for 3 nights and were out everyday so it was suitable as a place to just lay our heads. Wifi was fine, TV was fine too although remote didn't work so we had to go old school manually changing volume and channels. Cannot comment on breakfast or food as we did not take it there. Staff was helpful and polite at check in and check out.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van aida op 11 aug 2019
greeting we are really sorry that you were not satisfied with our service the apartment you booked had technical problems as we informed you about it; in return you could choose either 2 rooms or transfer you to other hotels you agreed to 2 rooms for breakfast, the hotel serves us every morning from 7/30 to 90/30, and costs 5 euros per person ... all guests who make a reservation on any channel automatically know whether the reservation is paid or not, and so do you ... and in the long run you were utterly rude because you did not obey the hotel rules regarding noise and entry into the hotel right after the pool good luck

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We will not stay here again. Rude employees, poor
We did not get the apartment we ordered. We paid for kitchen so we did not need to buy breakfast and so, we then tried to ask for this and the manager was not helpful at all. We needed to change room after one night. The beds are uncomfortable and black, so it is hard to look for bedbugs. The poolarea was poor. Sunbeds without matress and it was only 5 of them. The rooms was so small and did not have a fridge. Also, we were supposed to have the private bathtub as written in the add, but the hotel did not have this. Also, we were supposed to have duvets, we did not. The manager was not very helpful with our problem and was rude when I asked for the price I needed to pay when we checked out. He said: "you dont need to ask questions. Just pay". This was quite rude and I was not allowed to check my account if I already had paid. The hotel only takes cash!!! Be aware!
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van aida op 11 aug 2019
greeting we are really sorry that you were not satisfied with our service the apartment you booked had technical problems as we informed you about it; in return you could choose either 2 rooms or transfer you to other hotels you agreed to 2 rooms for breakfast, the hotel serves us every morning from 7/30 to 90/30, and costs 5 euros per person ... all guests who make a reservation on any channel automatically know whether the reservation is paid or not, and so do you ... and in the long run you were utterly rude because you did not obey the hotel rules regarding noise and entry into the hotel right after the pool good luck

2/10 – Ontzettend slecht

Sohaib

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Not so good.
The location was really good. Close to the old bridge - 5-10 minutes Walk. The pool was Also very nice (very small) Perfect to be able to cool down. The room and the hotel didn’t look like the pictures, it was pretty old and not very clean. The towels We got was very very old. Also, the they didnt clean the room, they only Made the bed and put new towels. One of the days there was no water, and We asked the lady at the hotel When We Will be able to shower and she was really rude and said ”i dont know, Maybe today Maybe tomorrow Maybe next week”. We were Lucky that the water came back within 1 hour. One more bad thing is that this hotel doesnt accept card payments at all. Not even to pay the room. I guess that you get What you pay for 350 euros for one week is a good price.
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van aida op 11 aug 2019
greeting thanks for taking the time to write a comment for us hotel welcome again

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Molto conodo il parcheggio gratuito. Posizione ottima, a solo 10 minuti a piedi dal Ponte Romano e dalla Città vecchia.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Matias, Espoo, Finland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended
Great service, very clean.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van . op 23 jun 2019
thank you...

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La piscine est un plus pour ce petit hôtel de charme à proximité de la ville ; le seul hic est le bruit de la voie rapide à proximité
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Helene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personnel serviable!
Bien; par contre, la cuisine était déficiente en accessoire. Il aurait été agréable d'avoir un grille-pain, une cafetière, un poêlon, sinon, c'était excellent.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Sabine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van reception op 20 aug 2018
Thank You :)

10/10 – Uitstekend

Joseph, Copenhagen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This is a lovely hotel situated perfectly to visit all of the sites in Mostar. Hotel staff are friendly and helpful.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van reception op 20 aug 2018
Thank You :)

6/10 – Redelijk

Ángel

Negatief: Netheid
Nuestra habitación no se ajustaba a las fotos mostradas en la web, pero calidad precio está bien
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van reception op 20 aug 2018
Thank You ;)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fine dager i Mostar
Kjempe hyggelig familiedrevet lite hotell! De var hjelpsomme og koselige. Kort vei til gamlebyen! Eieren hadde bodd noen år i Norge, så mye av kommunikasjonen gikk på norsk.
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Tina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Du behöver en pool i varma mostar
Hotellet var väldigt charmigt och personalen fantastisk, vi bjöd på välkomstshots när vi checkade in. Poolen var fantastisk då vädret i mostar var över 40 grader under vår vistelse. Enda dåliga var att wi-fi på rummet var bristfälligt men vi bodde högst upp på hotellet. Verkligen värt sitt pris! Ville dock på plats ha 10 euro mer än priset det var bokat för. Men fortfarande billigt och fint hotell
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I gåavstand til "alt"
Bodde to netter her med mine to barn. Flott med 3 normale senger, i stedet for 2 senger + ekstraseng. God standard og fine rom, bra frokost, hyggelig og hjelpsomt personale. Barna likte svømmebassenget; ikke så stort men rent og pent. Hotellet ligger i gåavstand fra gamlebyen og broen, enkelt å finne. Vi anbefaler gjerne dette hotellet til andre som skal besøke Mostar! Ekstra hyggelig for oss nordmenn at hotellsjefen snakker flytende norsk!
2 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful stay, would definitely go back.
Extremely friendly and helpful family; great location.

6/10 – Redelijk

Ole-Asbjoern, Sotra

Positief: Netheid, comfort kamer
Fint opphold
Helt greit pensjonat, like ved gamlebyen (10 min). Pent og ryddig på tross av et litt "slitent" nabolag.

8/10 – Goed

Schira deutsch, Jerusalem

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The owner is worth everything. Such kindness and hospitality

8/10 – Goed

KIWA, tokyo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
旧市街まであるいて10分 観光に最適
シーズンオフのせいか 共同スペース自由に使えて快適でした。観光には非常に便利で ホテルの場所も分かりやすかったです

8/10 – Goed

Andrecka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
centrum atrakcji turystycznych
Miło, choc nie wszytskie zarezerwowane pokoje miały ten sam standart. 1 z 4 pokoi na II p z małymi oknami i bez balkonu. Nie było obiecanych popołudniowych przekąsek. Hotel blisko centrum. Sniadanie monotonne,

8/10 – Goed

Tom and Kim

Positief: Netheid, personeel en service
Worth considering
Very friendly owners. Enjoyed learning their language. First room they put us in the a/c didn't work, so they immediately gave us another room. Breakfast included in the stay, but they did not tell us that coffee was not until we were leaving and had to pay for the coffees we had at breakfast. That should have been posted in the breakfast room and communicated to us when we were asked if we wanted coffee. Walk to Starti Most almost a mile away and in the heat not too enjoyable. Returning to the Pansion after a long hot day the small portable pool was relaxing and cooled us off.