Penthouse Inn

3.0-sterrenaccommodatie
Pension met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Moyo

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Penthouse Inn

Details aan de buitenkant
Terras
Ingang binnen
Lobbylounge
Kinderspeelruimte - buiten

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Deluxe eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Slaapkamers
Een minibar
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Slaapkamers
Een minibar
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Verwarming
Minikoelkast
Televisie
Aparte slaapkamers
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Plot 1, Opiro Road, Moyo

Restaurants

  • ‪Nasera suites - ‬8 min. lopen

Over deze accommodatie

Penthouse Inn

Hoogtepunten van de accommodatie
Met voorzieningen zoals een gratis ontbijt met lokale gerechten, een terras en een tuin kom je niets tekort bij Penthouse Inn. Naast voorzieningen zoals een bibliotheek en een stomerij/wasserijservice kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Fietsverhuur, een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een kluis bij de receptie, een bagageopslagruimte en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Penthouse Inn beschikken over uiteenlopende faciliteiten, van gratis wifi en geluiddichte muren tot minibars en gratis mineraalwater.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Pantoffels en geluiddichte muren
  • (kleding)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Swahili

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijt met lokale gerechten
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Meer

  • Klamboes
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Geluiddichte kamers
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Penthouse Inn Moyo
Penthouse Inn Guesthouse
Penthouse Inn Guesthouse Moyo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Penthouse Inn?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Penthouse Inn te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Penthouse Inn?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Penthouse Inn uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Penthouse Inn?

Dit pension ligt in Moyo.

Beoordelingen over Penthouse Inn

Beoordelingen

2,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 1 beoordelingen

2,0/10

Netheid

2,0/10

Personeel en service

2,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10

This hotel and the way we were treated was very upsetting. When we arrived at the hotel they did not know we were checking in (despite me showing the confirmation email and that I had booked weeks before the check in date). They had to call someone before they gave us a room. When they did give us a room it had very limited electricity, no working AC or fan, and worst of all NO WATER. We asked them what was going on and they told us it was an issue with the pump that night and we could use another room that had running water. We were allowed to use an empty room to shower, but then had to go back to the room we gave us. Then we asked about getting a room with runing water and they said they would have to upgrade us at double what we paid for our room. They assured us the water would be fixed the next day. It was not. They would not upgrade us without a major charge and we didn't get the water. After several days of no water, trying to get ahold of management about the issue, and the staff refusing to do anything to help us we decided to leave. We were booked to stay there several weeks but without water (which was included in the room we booked and paid for) we were not comfortable. As we were leaving they made a passing comment about upgading us to a room with water, but then never actually offered to do that. It was a very upsetting experience. I tried to contact the management numerous times and they never contacted me back. The hotel was a waste of money and upsetting.
17 nachten verbleven in mei 2024