Particuliere eigenaar

Hotel Pearl View

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie in Mumbai

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Pearl View

Deluxe vierpersoonskamer | 1 slaapkamer, gratis wifi, beddengoed
Interieur
Exterieur
Lobby
Receptie

Beoordelingen

2,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Premium suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Slaapkamers
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Eenvoudige slaapzaal

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een plafondventilator
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoons opklapbed

Deluxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Familie suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Slaapkamers
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • Max. aantal: 6
  • 3 kingsize bedden

Deluxe vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een plafondventilator
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Premium kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een plafondventilator
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
LGC,4-1/2,INDIRA NAGAR,, LAL BAHADUR SASHTRI ROAD KURLA WEST, Mumbai, MAHARASHTRA, 400070

In de buurt

  • Sanjay Gandhi National Park - 5 min. rijden - 1.3 km
  • Hiranandani Business Park - Powai - 6 min. rijden - 6.5 km
  • Powai-meer - 7 min. rijden - 6.1 km
  • NESCO Center - 14 min. rijden - 15.7 km
  • Film City - 15 min. rijden - 15.4 km

Lokaal vervoer

  • Bhandup Station - 2 min. rijden
  • Station Nahur - 3 min. rijden
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 50 min. rijden

Restaurants

  • ‪Gopala's Next - ‬2 min. lopen
  • ‪Cafe Maaz - ‬6 min. lopen
  • ‪Gopala's Restaurant - ‬3 min. lopen
  • ‪Shera Food Court - ‬2 min. lopen
  • ‪Pooja Restaurant and Bar - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Pearl View

Hotel in Bhandup West
Hotel Pearl View is van alle gemakken voorzien. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een ontbijt met lokale gerechten (tegen een toeslag), een 24-uurs receptie en een bagageopslagruimte
  • Een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 125 kamers bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 22 inch met kabelzenders
  • Plafondventilatoren en schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 50+ Mbps

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen binnen 500 meter van de accommodatie

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: INR 450 voor volwassenen en INR 350 voor kinderen

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen

Entertainment

  • Lcd-tv van 22 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Plafondventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 11.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. INR 450 voor volwassenen en ca. INR 350 voor kinderen
  • Toeslag voor handdoeken: INR 250 per persoon, per verblijf (je mag ook je eigen handdoeken meenemen)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Pearl View Hotel
Hotel Pearl View MUMBAI
Hotel Pearl View Hotel MUMBAI

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Pearl View?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Pearl View te parkeren?

Je kunt in de buurt gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Pearl View?

Je kunt inchecken vanaf: 11.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Pearl View uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Pearl View?

Dit hotel ligt in Bhandup West, binnen 3 km afstand van Winkelcentrum Nirmal Lifestyle, Mahakavi Kalidas Natya Mandir en Sanjay Gandhi National Park. Vihar Lake ligt op 2,5 km. Bhandup Station ligt op 22 minuten lopen en naar Station Nahur is het 21 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Pearl View

Beoordelingen

2,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 10 beoordelingen

2,0/10

Netheid

2,6/10

Personeel en service

2,8/10

Voorzieningen

2,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Swapnil

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible Experience - Stay Away! Our recent stay at this hotel was nothing short of a nightmare. We had booked two deluxe quadruple rooms, expecting a comfortable stay, but what we encountered was shocking. One of the rooms was completely uninhabitable due to a cockroach infestation, forcing all four of us to cram into the other room. Even the room we stayed in was in terrible condition: 1. The toilet seats were filthy and clearly not cleaned. 2. The bedsheets had hair on them, showing a complete lack of hygiene. 3. The room was extremely smelly, making it uncomfortable to stay in. 4. To make things worse, the flush didn’t work, and we had to use the bathroom in another room. We tried reaching out to the hotel staff for assistance, but no one responded to our requests. The level of neglect and lack of basic hygiene was shocking for a property claiming to offer “deluxe” accommodations. This was one of the most disappointing stays I’ve ever experienced. I would never recommend this hotel to anyone and strongly urge others to avoid it at all costs.
1 nacht verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Mukeshbhai

1 nacht verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Saurabh

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No hot water, Bathroom was not clean. Slow room service
1 nacht verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ramesh

1 nacht verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Rinu

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Most dirty 3star hotel i ever stayed. I would expect Expedia to have standard hotels in listings.
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Sahil

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

2/10 – Ontzettend slecht

Sheila

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
We were denied our one night stay and told that we could not stay in the same room - we are a racially mixed /not married couple. No where in their description of the hotel did they state “ no unmarried couples.” And they flatly refused to give us a reason we could not share the same room. Instead, they claimed that they did not receive payment from Expedia even though the booking was confirmed by Expedia. I showed the manager of hotel my bank account showing the payment for the booking, along with the booking confirmation. But still he claimed they did not receive the payment, nor did he make any attempt to contact Expedia stating it wasn’t his problem, nor could he do anything about it. I have never had a problem with my previous Expedia booking confirmations in India.
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Akshay

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
These companies will not accept third-party reservations and will not accept reservations made through EXPEDIA.com. To understand the situation with the current reservation, I had a bad experience with customer service and reception. This was my bad experience, and they are refusing to refund the money for the reservation we made through "Expedia." Expedia has the most stringent refund policies.
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Worth less than the money you pay for

The room given was very tiny & had not ventilation. Parking is basically on the street. Unfortunately all the hotels around this area are the same
2 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ritesh

1 nacht verbleven in januari 2023