Peninsula Grand Hotel
Hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis valetparkeerservice in Mumbai
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Peninsula Grand Hotel





Beoordelingen
5,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Misschien vind je dit ook leuk

Fairmont Mumbai
Vile Parle East
- Zwembad
- Spa
- Gratis luchthavenshuttle
- Kinderzwembad
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 5 beoordelingen
De prijs is € 145
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sakinaka Junction, Andheri (E), Mumbai, Maharashtra, 400072
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Ramada Plaza by Wyndham Palm Grove
Ramada Plaza by Wyndham Palm Grove
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
8.0 van 10, Zeer goed, 713 beoordelingen
De prijs is € 100
inclusief belastingen en toeslagen
11 jul - 12 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. INR 475 per persoon
- Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grand Peninsula
Peninsula Grand
Peninsula Grand Hotel
Peninsula Grand Hotel Mumbai
Peninsula Grand Mumbai
Grand Peninsula Mumbai
Hotel Peninsula Mumbai
Peninsula Grand Hotel Hotel
Peninsula Grand Hotel Mumbai
Peninsula Grand Hotel Hotel Mumbai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Peninsula Grand Hotel
Beoordelingen
5,8
5,6/10
Netheid
5,4/10
Personeel en service
5,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 mei 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
Debbie
3 mei 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Do not believe the description




Debbie
3 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
prashant
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prashant
1 nacht verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
myung soo
20 dec 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
추천하고 싶지 않습니다.
myung soo
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Roy
19 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roy
2 nachten verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Joongjae
9 sep 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst Hotel in Mumbai
Joongjae
4 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 aug 2018
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
15 aug 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very disappointing and not recommended

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Pancake, Japan
21 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pancake
3 nachten verbleven in juli 2018
2/10 – Ontzettend slecht
あいあい, 東京
20 jul 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
利便性はよいもののコンディションがよくない
あいあい
1 nacht verbleven in juli 2018
4/10 – Matig
Chen lun
14 mei 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chen lun
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 mrt 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Decent Hotel. Unaccomodating staff
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Ashraf
23 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Hotel
Ashraf
4/10 – Matig
hai, インド
7 nov 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hai
8/10 – Goed
CHANDRASHEKAR, Bangalore
18 sep 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Expensive with respect to overall facility
CHANDRASHEKAR
8/10 – Goed
kiran, kerala
31 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lovely
kiran
8/10 – Goed
kiran, kerala
27 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very nice stay
kiran
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
27 jan 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel I've ever booked online!
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Abdulaziz, Saudi Arabi
3 dec 2014
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Bad stay
Abdulaziz
6/10 – Redelijk
Ander Wu
18 aug 2014
Negatief: Netheid, personeel en service