Peninsula Grand Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis valetparkeerservice in Mumbai

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Peninsula Grand Hotel

Cocktailbar
Tuin
Cocktailbar
Exterieur
Superior kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen

5,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Bar
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 50 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 1 eenpersoonsbed

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Sakinaka Junction, Andheri (E), Mumbai, Maharashtra, 400072

In de buurt

  • Phoenix Market City Mall - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Powai-meer - 4 min. rijden - 3.1 km
  • Hiranandani Business Park - Powai - 5 min. rijden - 3.7 km
  • Consulaat Generaal van de VS - 6 min. rijden - 5.8 km
  • Jio World Convention Centre - 6 min. rijden - 6.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Shin-Unuma - 2 min. lopen
  • Station Ghatkopar - 3 min. rijden
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 11 min. rijden

Restaurants

  • ‪Poptates Sakinaka - ‬4 min. lopen
  • ‪Mitron - ‬1 min. lopen
  • ‪Opa Bar and Cafe - ‬2 min. lopen
  • ‪The Studs Sports Bar and Grill - ‬4 min. lopen
  • ‪Urban Tadka - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Peninsula Grand Hotel

Hotel met een chique stijl in de buurt van NESCO Center
Bij Peninsula Grand Hotel kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven, een koffiebar/café en een tuin. Geniet van een Thaise massage, reflexologie en een lichaamsbehandeling bij Caressaa, de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij Saki Naka, het plaatselijke restaurant. Naast voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een kluis bij de receptie, een lift en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 81 kamers zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en (laptop)kluisjes en bieden daarnaast leuke extraatjes zoals airconditioning en badjassen.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met bad-/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: INR 475 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Carafe
  • Saki Naka

Dingen om te doen

  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Reflexologie
  • Thaise massages
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 12.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. INR 475 per persoon
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Peninsula
Peninsula Grand
Peninsula Grand Hotel
Peninsula Grand Hotel Mumbai
Peninsula Grand Mumbai
Grand Peninsula Mumbai
Hotel Peninsula Mumbai
Peninsula Grand Hotel Hotel
Peninsula Grand Hotel Mumbai
Peninsula Grand Hotel Hotel Mumbai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Peninsula Grand Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Peninsula Grand Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Peninsula Grand Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Peninsula Grand Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Peninsula Grand Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Peninsula Grand Hotel?

Dit wellness hotel ligt in Saki Naka, binnen 5 km afstand van Phoenix Market City Mall, MIDC Industrial Estate en Powai-meer. Ook R City Mall en Indian Institute of Technology Bombay liggen binnen 5 km afstand. Station Shin-Unuma ligt op maar 2 minuten lopen en naar Metrostation Marol Naka is het 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Peninsula Grand Hotel

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 21 beoordelingen

5,6/10

Netheid

5,4/10

Personeel en service

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

HIROAKI

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poor room

It my wost room in my life. Very noisy ground floor till mid night. Night club facility.
2 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Debbie

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Do not believe the description

There is nothing 4-star about this place and at the time I booked, I chose it because its description claimed that it had a full-service spa and provided a FREE airport transfer. Nope, the spa does not exist and not only is their transfer not free, it costs almost three times what a Uber costs, for a very short ride to the airport. They conveniently fail to mention that there is a nightclub on the premises, so I was kept awake by loud music and inebriated people talking loudly in the corridor the three nights I was there. Anything that could go wrong in my room (219) did exactly that - fridge did not work, kettle was leaky, the the bathtub stopper had to be manually removed because the knob was purely decorative, the shower was either a pressure hose or nothing, mirror frame was held together by rusty staples, somebody obviously took a pee in my room before I arrived and didn't flush (gross) and the aircon was a mystery. I'd set it to 24° but it would keep going down to 21°. The neighbourhood is just as awful, so avoid this place like the plague, unless you intend to catch it! Totally not worth the high price at all!
Chipped coffee table
Bloated formica, presumably from the water that leaked from the kettle every time I used it
Humidity on wall next to the door
Mirror frame held together by staples
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

prashant

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

myung soo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

추천하고 싶지 않습니다.

사전에 확인하고 예약했는데 wifi 원활하지 않고 스마트폰은 되나 i-폰 wifi 안됩니다. 방1에 1인만 되는것 같기도하고. 냄세나는 방. 환경 시끄럽고 복잡한 위치.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Roy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Joongjae

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst Hotel in Mumbai

* Noisy = There are dancing club on 1st floor. Many young boys&girls make huge noise and smoking. Also there are NO SOUNDPROOF. I could not sleep. * Attitude = If there are some problem between reservation site (as Hotel.com) and hotel, the hotel should try to do their best to solve it for their clients. But they resort to all kinds of excuses. Furthermore they provide me smoking room even I reserved the non-smoking room. Terrible!! * Clean = Once I move to non-smoking room, unpleasant smell (and Smoking smell) comes from somewhere. Furthermore, I show the cockroach in the washroom. * Facility = Not working refrigerator (and locked automatically). Very dirty & old water boiling pot. WiFi is stopped several times in A day. I suggest you can choose other hotel if your main purpose is not going to night club. I just expected this hotel would be economical hotel but this is just horrible hotel.
4 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

The rooms had a weird strong smoky smell - Even though the room was on non-smoking floor. The internet WiFi never worked in the room for the two days I stayed there - when I complained couple of times, I was told they are fixing the issue but apparently it was never fixed. The food at the restaurant was good and they have it open from 7am-11pm.
2 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very disappointing and not recommended

I had expected a nice stay at the Peninsula Grand Hotel, both from the hotel's website and the price. I had a suite but the only benefit of that was more space. The room was not clean--the tub was mildewed and the carpet was so dirty that it turned my white socks brown when I walked around in them. The wifi was off and on, but mostly off. There were 2 televisions, but only one of them worked. There were cigarette burns on the sofa and one of the two glasses in the room was dirty. The hotel's neighborhood was not an asset (see the photo taken out my hotel window).
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Pancake, Japan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3泊4日で利用。どのスタッフも親切でした。清掃はしっかり、朝食もおいしいです。空港からホテルの距離は近いのですが、夜になると渋滞する所に位置しているホテルなので、夜の車移動は時間がかかります。 バスルームが思っていたよりもレトロな感じがするなと感じましたが、毎日綺麗に掃除されているのがわかったので、2日目以降はまったく気になることなく、快適に過ごせました。 ホテルの無料WiFiの電波が繋がりにくいので、海外Wi-Fiを契していくことをおすすめします。
3 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

あいあい, 東京

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

利便性はよいもののコンディションがよくない

superior roomを予約していたら空いていたグレードの高い部屋にアップグレードしてくれたものの、禁煙の部屋のはずなのに煙草の匂いがきつく、吐き気がして眠れないほどでした。部屋にルームサービスのメニューが置いてなかったりドライヤーが壊れていたり、快適とは程遠い環境でした。ビジネスでの宿泊の場合フラストレーションがたまると思うのでお勧めしません。
1 nacht verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Chen lun

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間設備老舊與毛巾都不夠乾淨,打掃人員也不會補水,餐廳早餐不佳

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Decent Hotel. Unaccomodating staff

We requested for early checkin but the hotel duty manager denied receiving any request. Another duty manager mentioned they did receive the request but could not accommodate. Hotel was even unwilling to provide a shower facility to use. The door key did not work upon all three occasions that we tried to enter the room. The room service took anything between 10 minutes to 30 minutes to get the room open with the master key. No attempt was made for us to change rooms or for the staff to fix the door. Extremely inhospitable.

10/10 – Uitstekend

Ashraf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent Hotel

It was a fantastic experience

4/10 – Matig

hai, インド

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
チェックアウトで料金払えと長時間拘束された。エキスペディアでのネット予約でカード払い済みを理解していない等、まったく知識がない。 エキスペディアからも指導してほしい。 最終的には20分近く待たされOK.最後にどうも捨て台詞迄、はかれてとても立腹した。 もう二度と使いたくないホテル。エキスペディアからもインドの2,3流ホテルをノミネイトしているならばテコ入れすべき事項。 此処まで程度が悪いとはインド国内でも驚いた。 宜しく。

8/10 – Goed

CHANDRASHEKAR, Bangalore

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Expensive with respect to overall facility

Expensive with respect to overall facility

8/10 – Goed

kiran, kerala

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

lovely

nice stay

8/10 – Goed

kiran, kerala

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

very nice stay

very nice stay

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst hotel I've ever booked online!

I only had 4 hours to stay at the hotel due to an early morning flight. During that time there was a a LOUD wedding that made it imposiblen to sleep as well as horribly loud traffic. Even with an upgrade to a suite the room was full of mold and hair from previous guests. It was truly horrible! Nothing good to say.

4/10 – Matig

Abdulaziz, Saudi Arabi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very Bad stay

I will not ever try this hotel again

6/10 – Redelijk

Ander Wu

Negatief: Netheid, personeel en service

family

breakfast well service,bad dinner.bath make up bad