Terrein van de accommodatie

Beoordelingen van Hotel Aurbacher Hof

3 out of 5
Hotel Aurbacher Hof
Aurbacherstr. 5, Munich, BY

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 90 van 402 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 204 van 402 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 83 van 402 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 402 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 402 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Monique

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

6/10 – Redelijk

Laura, Leiden

Positief: Netheid
Prima hotel vlak buiten het centrum
Leuk klein hotel op 6 busstops vanaf Marienplatz. Verwacht geen luxe maar gewoon een prima, schone kamer in een rustige wijk. Het hotel heeft een leuke binnentuin waar je bij goed weer kunt ontbijten. Minpuntje is dat na 22 uur de receptie gesloten is, er is dan niemand waar je met (kleine) problemen terecht kunt.
3 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Annette van der Kaay, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toplokatie
Prima plek voor paar dagen Munchen

6/10 – Redelijk

Nicola

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Halbe3, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie uitvalsbasis voor Oktoberfeste
Prima familiehotel. Wat ver lopen van een metro halte.

10/10 – Uitstekend

Roos, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel met alle benodigde voorzieningen!
Een heerlijk, rustig verblijf in het drukke en gezellige München. Ontspan in de mooie tuin!

8/10 – Goed

Arnold, Parijs

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Behulpzaam
personeel denkt met je mee, uitprinten van een vlucht incheck formulier

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Für ein oder zwei Nächte empfehlenswert
Verbrachte dort zwei Nächte. Das Bett war nicht zu hart und nicht zu weich. Also so wie es sein soll. Es war aber leider kein Spannleintuch sondern was man einschlagen muss. Das machte das Ganze etwas unangenehm und mühsam. An dem Tag, wo ich ausschlafen wollte, wurde leider am frühen Morgen schon gebohrt. Das war etwas lästig. Im Bad waren Pfleprodukte, die das Hotel stellte und einen Föhn gab es auch. Das fand ich sehr angenehm. Zum Frühstück kann ich nichts sagen, da ich auswärts aß. Das Service an der Rezeption war sehr angenehm. Sie waren sehr bemüht um den Gast gleich zu helfen. Das was ich leider etwas mühsam fand war, dass man den Zimmerschlüssel mitnehmen musste, wenn man erst nach 22 Uhr wieder ins Haus kam. Dafür wären Zimmerkarten idealer und handlicher. Die Lage war sehr ideal. Nicht zu weit drin im Geschehen und nicht zu weit weg. Für ein oder zwei Nächte absolut empfehlenswert.
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Sunniva

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Brian David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was fantastic!! Everyday they greeted me with smiles and helped me with every question I had. The cafe is perfect and the room was clean and comfortable. Definitely stay here again!!
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Natalija op 24 jul 2022
Thank you very much! We are happy to satisfy our guests. With kind regards Hotel Aurbacher Hof

8/10 – Goed

Ingrid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to public transportation
6 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Martina op 7 aug 2022
Ingrid was a nice guest. See you next time!

10/10 – Uitstekend

Michaela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nette Mitarbeiter. Das Hotel empfehle ich gerne weiter.
1 nacht verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jonathan

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Tabea

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein großartiges Hotel, ein Juwel in einer tollen Gegend mit sehr nettem Personal und einer wunderbaren Atmosphäre. Ich kann es sehr empfehlen und werde wiederkommen!!
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The place was clean. I enjoyed my stay.
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van camara op 2 jan 2022
Vielen Dank Mit freundlichen Grüßen Hotel Aurbacher Hof

10/10 – Uitstekend

Gaetano

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Ebrahimzada op 28 sep 2021
vielen Dank für Ihre Bewertung.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Für den Prei
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Ebrahimzada op 25 jul 2021
vielen Dank für Ihre Bewertung.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Très bien
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Ebrahimzada op 11 mei 2021
Vielen herzlichen Dank für Ihre Bewertung.

10/10 – Uitstekend

Otto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Ebrahimzada op 30 sep 2020
Vielen herzlichen Dank für Ihre Bewertung.

8/10 – Goed

Timo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Päivä Münchenissä
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Ebrahimzada op 21 aug 2020
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Grüße Ihr Hotel Aurbacher Hof Team.

6/10 – Redelijk

Angelika

Negatief: Netheid, comfort kamer
Sehr einfach
Frühstück Katastrophe Zimmer sehr spartanisch Personal freundlich
5 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Ebrahimzada op 16 aug 2020
Guten Tag, zum Frühstück bitten wir qualitativ hochwertige sehr gute Kaffee, drei verschiedene Wurst Sorten, drei verschiedene Käse Sorten, Rührei, gekochtes Ei, verschiedene Tee Sorten, Butter, Croissant, Semmeln, Vollkorn Semmeln, (Alles Frisch)! verschiedene Säfte von der Marke "Granini" Nutella, verschiedene Sorten von Marmelade u.s.w. Sie nennen dies "Katastrophe"! Ihre Bewertung ist uns sehr wichtig. Sie können uns sagen, was Sie wünschen, damit wir uns verbessern können. Danke.

8/10 – Goed

Susanne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Ebrahimzada op 20 jul 2020
vielen herzlichen Dank für Ihre Bewertung.

10/10 – Uitstekend

Bedirhan

1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van Ebrahimzada op 21 mei 2020
vielen herzlichen Dank für Ihre Bewertung und gerne möchten wir Sie bald wieder im Hotel Aurbacher Hof begrüßen. Bleiben Sie gesund! Grüße Hotel Aurbacher Hof

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Farhad Ebrahimzada op 22 mrt 2020
Vielen Dank für Ihre Bewertung.

8/10 – Goed

Roberta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Yilmaz

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Bernard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location while I was visiting my daughter and granddaughter
5 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Hotel Frontdesk wasn’t very helpful when we asked about public parking because they wanted us to pay for their garage overnight price which was double the street parking cost. They gave us a key and we go up to our room only to find other people suitcases and things all over the room which kinda lets me think its not a very safe hotel. We then got our room switched to a smaller room. During the night there was a very loud knocking noise that sounded more mechanical that our neighbors. This knocking went on for a good portion of the night which we didn’t get much sleep at all. We told concierge in the morning and the just said oh well that’s too bad. This was by far the worst hotel experience I’ve ever had.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing high end but cheap and quick
Good for an in and out business trip.
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Chris

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Costly for a cheap hotel
The door to the room was broken on the inside, and the room seemed old and not kept up. If you leave the window open, you'll smell cigarettes...guaranteed. I have never disliked a hotel more (in Germany) than this one. It's only close asset is the Ostbahnhof. Not a nice stay for too much money.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable! Well-kept and not too much street noise. The hotel breakfast was a little pricey - if you're a light eater there are a couple great coffee shops in the area, including one almost right across the street. A bit outside of the main tourist areas but a short walk to the S train to downtown.
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes zentrumsnahes Hotel zu gutem Preis.
Service top, Ausstattung gut, das verschnörkselte darf einen halt nicht stören. Gutes Preis-Leistungs-Verhältnis.
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

David

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
High price for a submarine experience
We stayed at Hotel Aurbacher during the Oktoberfest in Munich. We paid $200/night for a double room. However we did not expect the room to be a small for the rate we paid. Granted, this is Oktoberfest but thee bed was against the wall so either my wife or I had to crawl over the other to get out of bed. It wasn’t so much as “Goodnight Dear” as “Down Periscope”. There was also black mold on the grout in the shower. The staff was very helpful though. Our television was working so the night attendant brought in another TV set from another room. Breakfast was 12 Soros/person, which we did not take them up on. All in all, we would not come back, and certainly not at the price we paid.
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Un hotel di qualità media, che tuttavia ha costo non elevato per la posizione in cui si trova.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Dr. Janusz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

BerndK., München

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sehr angenehm und freundlich. Aufgeräumt. Gute Verkehrsanbindung
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Christian

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Verena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Müchen muss man einmal im Jahr sehen.
Es war wunderbar, herrliches Wetter. Wunderbarer Ausflug in den englischen Garten und dem chinesischem Turm. Münchner Altstadt erkundet zu Fuß. Zu Fuß auf den Nockherberg. Bier genossen und auch das Essen war hervorragend. Bei der Ankunft stellten wir das Auto in die Garage, wir bewegten, uns fort zu Fuß, Tram oder U-Bahn.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stau
We had a wonderful time in Munich. The hotel Aurbacher was conveniently located to the buses and subways which made getting around to the sights very easy. There were also restaurants and grocery stores and coffee shops close by. The staff were friendly and informative. We would recommend this hotel !
3 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Rezeption op 8 aug 2019
Vielen Dank.

8/10 – Goed

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Farhad op 22 jul 2019
Vielen Dank für Ihre Bewertung.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Farhad op 24 jul 2019
Vielen Dank für Ihre Bewertung.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Leider war es im meinem Zimmer bei Ankunft extrem warm, was sich trotz geöffnetem Fenster bis zur Nacht auch nicht geändert hat.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Farhad op 24 jul 2019
Vielen Dank für Ihre Bewertung.