Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 525 van 1002 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
525
Gastenscore: 8 - Goed. 342 van 1002 beoordelingen" "
8 - Goed
342
Gastenscore: 6 - Redelijk. 86 van 1002 beoordelingen" "
6 - Redelijk
86
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 1002 beoordelingen" "
4 - Matig
34
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 1002 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
15
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4/10 – Matig
Roger
Reisde met familie
26 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Reception personal does not speak German, also they have problems with English. It was my fault that my German was not good enoigh according to the female front desk employee. There was not enhough towels and toilet paper, no space to park in the evening. Impolitie peolp everywhere.
Roger
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 28 feb 2024
Dear Roger,thank you for taking the time to share your experience with us. It is very important to us to receive feedback from our guests. We are sorry to hear that you had difficulties with the communication at our reception. We place great importance on providing excellent service to our guests and regret that this was not the case in your instance. Your comments are extremely valuable and help us to improve our services.We regret that you felt there were not enough towels and toilet paper. Our aim is to satisfy all our guests and we regret that your experience did not meet our usual high standards.Regarding the parking situation, we regret your impression about the parking capacity. Indeed, we cannot provide the same number of parking spaces for our 424 rooms at full occupancy. There are of course public parking facilities in the surrounding area which you can use.We hope that you will give us another chance despite the inconvenience you have experienced and we look forward to your next visit.With best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Josephine, Vleuten
Reisde met partner
17 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Supermooi hotel, vriendelijk personeel, zeer nette en schone kamer. Het ontbijt was uitgebreid en lekker.
Josephine
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 21 aug 2023
Dear Josephine,thank you for sharing your experiences with us. We apprecite your positve review about our services very much and would be delighted to welcome you back again on your next trip to Munich.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Frank
5 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 21 aug 2023
Hallo Frank,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Fabrice
Reisde met familie
27 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabrice
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 21 aug 2023
Dear Fabrice,thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
8/10 – Goed
Thuy
28 jun 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Thuy
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Ulrike Bödcherf/ Reputation Manager op 30 jun 2023
Dear Thuy, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Suzanne
Reisde met familie
3 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed geregeld en schoon. Eten wat je kon bestellen was erg lekker en het ontbijt was al helemaal uitstekend. Vriendelijk personeel.
Suzanne
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 3 mrt 2023
Dear Suzanne,thank you very much for your visit and your feedback here for us.We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you again in the future.Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
PATRICK
Zakenreiziger, Reisde met partner
27 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moderne uitrusting.
Voor dames: géén maandverband aanwezig in de badkamer.
PATRICK
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 1 mrt 2023
Dear Patrick,thank you very much for your visit and your feedback here for us.We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you again in the future.Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Sandor
26 feb 2023
Sandor
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 17 apr 2023
Hallo Sandor,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation ManagerDear Sandor,thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 jul 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 18 jul 2022
Hallo anonymer Gast,
herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.
Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
Dear anonymous guest,
thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point.
We hope we can welcome you soon again in the future.
Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
8/10 – Goed
Hans
Zakenreiziger
23 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakelijk hotel
Groot zakelijk hotel, check-in was niet zo eenvoudig, (dame had een verkeerde Hans uit het systeem gehaald) ontbijt erg uitgebreid. Zoals elk zakelijk hotel tegenwoordig redelijk kostbaar (€ 25,—)
Hans
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 26 okt 2021
Dear Hans,
thank you very much for your visit and your feedback here for us.
We are pleased to read that you were satisfied with the most ouf our performances and we hope we can welcome you again in the future.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De bedden waren erg hard, nadat ik dit gemeld heb is een oplossing gevonden door een topmatras op het bestaande matras te leggen. Prima service!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 20 aug 2021
Dear anonymous guest,
thank you very much for your visit and your feedback here for us.
We are pleased to read that you were satisfied with our services and we hope we can welcome you soon again in the future.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
8/10 – Goed
Tiny
Reisde met familie
15 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakelijk maar wel heel comfortabel hotel, ook voor weekend weg
Tiny
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Stephan Löwel op 17 sep 2020
Dear Tiny,
thank you for your kind feedback.
We hope to get the chance to welcome you again in the near future.
Your team from the Leonardo Royal Hotel Munich
10/10 – Uitstekend
Tiny
Zakenreiziger
8 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel met uitstekende service
Tiny
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 10 mrt 2020
Dear Tiny,
thank you very much for your visit and your estimations about it.
We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you again in the future.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Tiny
Zakenreiziger
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel prettig hotel
Tiny
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 26 feb 2020
Dear Tiny,
thank you very much for your visit and your estimations about it.
We are pleased to read that you felt comfortable during your stay and we hope we can welcome you soon again in the future.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Practige hotel en schoon..dichtbij München centrum.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 10 feb 2020
Dear anonymous guest,
thank you for your visit and your estimations about it.
We are pleased to read that you felt comfortable during your stay and we hope we can welcome you soon again in the future.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed bereikbaar, fijne schone kamers, uitgebreid ontbijt en prima service!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 2 sep 2019
Dear anonymous guest,
thank you for your visit and your estimations about it.
We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you soon again in the future.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
8/10 – Goed
Jurgen
17 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jurgen
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel, wel wat dicht bij een drukke weg. Als je het raam open hebt hoor je deze wel goed. Heel dichtbij metro die direct naar centrum gaat.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 12 feb 2019
Dear anonymous guest,
thank you very much for your visit and your feedback here for us. We are pleased to read that you were satisfied with our facilities and location but regret nevertheless that you felt not comfortable with the road in front of the hotel.
Maybe we can still welcome you again in the future? We are looking forward to it.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Isabelle
4 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seminarie in München
Isabelle
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Isabelle
30 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
München zakenreis
Isabelle
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 5 feb 2019
Dear Isabelle,
thank you very much for your visit and your feedback here for us.
We are pleased to see your positive valuations and we hope we can welcome you soon again in the future.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 okt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Willem
6 aug 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Willem
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jun 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakenreis Munich
Nette kamer, en hotel is makkelijk bereikbaar.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Ulrike Bödcher/ Qualitymanager op 21 jun 2018
Dear anonymous guest,
thank you very much for your visit and your feedback for us.
We are pleased to read your positive valuations and that you were satisfied with our performance.
Please visit us again in the future, we are looking forward to it.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Qualitymanager
8/10 – Goed
Bernardus j.t.
29 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn hotel !
prima (zaken)hotel buiten het centrum, relaxte sfeer en inrichting, vriendelijke snelle service, goede schone kamer met alle noodzakelijke gemakken, zeer uitgebreid ontbijt- en lunchbuffet, alles vers. ligging nabij Olympiapark, BMWwelt/ museum, Metro op ca.150m.
Bernardus j.t.
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Ulrike Bödcher/ Qualitymanager op 30 jan 2018
Dear Bernardus,
thank you very much for your visit and your estimation about it.
We are happy that you have been satisfied with our performance and we hope we can welcome you soon again in the future.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Qualitymanager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trip in Munich
Uitstekend hotel, goede ligging en verbinding met centrum. Kamer is schoon
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2017
Dear anonymous guest,
thank you very much for your visit and your estimations about it.
We are happy to read your positive valuations and that you have been satisified with our performance.
Please visit us again in the future, we are looking forward to it.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Qualitymanager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel. Ligging goed ten opzichte van beursgebouw.
Geverifieerde reiziger
Reactie van Ulrike Bödcher op 6 sep 2016
Dear guest,
thank you very much for your visit and for leaving us such a positive feedback.
Please visit us again in the future.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Qualitymanager
8/10 – Goed
Loic
Reisde met familie
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très bien tenu, équipement en bon état, personnel accueillant et cadre relaxant
Loic
3 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Harald
Zakenreiziger, Reisde met partner
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angenehme Einrichtung und gute Lage (Anfahrt ebenso wie ÖPNV-Anbindung) sind klare Vorteile - mangelnder Lärmschutz für die Fenster und überheizender Heizkörper vor den Fenstern schmälern jedoch den grundsätzlich guten Eindruck
Harald
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 30 apr 2024
Hallo Harald,Es freut uns, dass Sie die angenehme Einrichtung und die günstige Lage unseres Leonardo Royal Munich zu schätzen wissen. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen ein wohnliches Ambiente und eine ideale Anbindung an die Stadt zu bieten. Ihre Anmerkungen bezüglich des Lärmschutzes und der Heizkörper nehmen wir zur Kenntnis. Es ist uns wichtig, dass alle Aspekte Ihres Aufenthalts Ihren Erwartungen entsprechen. Es tut uns leid, zu hören, dass dies in diesen Bereichen nicht der Fall war.Unser oberstes Ziel ist es, unseren Gästen einen angenehmen und ungestörten Aufenthalt zu ermöglichen. Daher schätzen wir Ihr ehrliches Feedback, das uns dabei hilft, unseren Service zu verbessern.Wir hoffen, Sie bald wieder im Leonardo Royal Munich begrüßen zu dürfen und Ihnen einen noch besseren Aufenthalt zu bieten.Mit freundlichen Grüßen - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal, tolles Frühstück und auch gute und leckere Speisen Auswahl auf der Bar-Karte.
Babybett mit zusätzlicher Matratze
Daniel
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 29 apr 2024
Hallo Daniel,danke für Ihre tolle Bewertung und Ihren Aufenthalt bei uns.Es ist schön zu sehen, dass wir zu einer angenehmen Zeit in München beitragen konnten und hoffen, Sie besuchen uns bald wieder.Herzliche Grüße - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Edgar
Reisde met partner
14 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel
Edgar
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 18 apr 2024
Hallo Edgar,vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und dass Sie uns hier bewerten.Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und wir hoffen, wir dürfen Sie bald erneut bei uns begrüßen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Hubertus
10 apr 2024
Hubertus
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Andreas
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Hotel das Frühstück war auch Klasse die Zimmer waren sehr sauber…Kommen gerne wieder
Andreas
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 8 apr 2024
Hallo Andreas, danke für Ihre positive Bewertung und Ihren Aufenthalt bei uns.Wir freuen uns, dass es Ihnen gefallen hat und hoffen, auch das nächste Mal wieder Ihr Gastgeber in München sein zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Henriette
Reisde met partner
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gepflegtes Hotel, mit gemütlicher Lobby in der man sich gerne aufhält. Anbind U Bahn nicht weit, ansonsten Tiefgarage vorhanden und gut erreichbar.
5 min in den Olympiapark.
Henriette
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 5 apr 2024
Hallo Henriette,herzlichen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback an dieser Stelle.Gern lesen wir, dass Sie mit unserem Gesamtpaket zufrieden waren und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Michael, Lippstadt
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 5 apr 2024
Hallo Michael,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met familie
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gutes Hotel, sehr gute Ausstattung, Klasse Frühstück
Alexander
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal München op 3 apr 2024
Guten Abend Alexander, Vielen Dank für Ihr gutes Feedback. Wir freuen uns darauf, Sie wieder bei uns zu haben. Wir wünschen Ihnen eine gute Zeit. Mit freundlichen Grüßen, Leonardo Royal Team
10/10 – Uitstekend
Kristina
Reisde met familie
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
War gut
Kristina
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van John Mark Lubwama op 1 apr 2024
Guten Abend Kristina, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns ein Feedback zu geben. Wir freuen uns darauf, Sie wieder bei uns zu haben. Mit freundlichen Grüßen, John Mark
10/10 – Uitstekend
Ramona
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramona
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal München op 30 mrt 2024
Guten Abend, Vielen Dank, dass Sie bei uns waren und sich die Zeit genommen haben, uns ein Feedback zu geben. Wir freuen uns darauf, Sie wieder bei uns zu haben. Mit freundlichen Grüßen, Das Leonardo Royal München
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met familie
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
stayed for 2 nights, very happy with the facility and room cleaniess. Only smalll drawback is that dining option is a bit limited within walking distance.
James
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van John Mark Lubwama op 1 apr 2024
Good Evening James, Thank you for taking the time to give us a feedback. We have a few restaurants around us and city center is approx. 12minutes with Public transport. We do have as well some good options in house. We look forward to having you with us again. Kind regards, John Mark
10/10 – Uitstekend
Natalie
Reisde met een groep
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliche Mitarbeiter und tolle moderne Einrichtung. Sehr gutes Frühstücksbuffet.
Natalie
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Andrea Krickl op 25 mrt 2024
Sehr geehrte Natalie,wir freuen uns über Ihre Bewertung, vielen Dank dass Sie sich die Zeit für ein Feedback genommen.Wir hoffen Sie in der Zukunft erneut in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenAndrea Krickl Controlling
10/10 – Uitstekend
Benjamin
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Subba
Benjamin
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Andrea Krickl op 25 mrt 2024
Lieber Benjamin,vielen Dank dass Sie sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten.Wir hoffen Sie auch in der Zukunft wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenAndrea Krickl Controlling
10/10 – Uitstekend
yoko
18 mrt 2024
yoko
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 8 apr 2024
Dear Yoko, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
6/10 – Redelijk
Bala Aditya
14 mrt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Rooms were nice and location was accessible. There was not enough parking available for customers. We were meant get some free wine and a free upgrade as mentioned by expedia. But none of it was there. We were too tired at the time of check in so we did not care to ask or complain.
Bala Aditya
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 19 mrt 2024
Dear Bala,thank you very much for welcoming you again and for taking the time to provide feedback.We look forward to your reviews and regret your impression of the missed benefits. Your room was upgraded from a comfort room to a superior room, but the housekeeping colleagues actually forgot the special room treatment. We would like to apologize for this and assure you that this was not a standard situation. Please do not hesitate to let us know on site, we will be happy to make up for any omission immediately.Please visit us again in the future, we look forward to seeing you.Kind regards – Ulrike Bödcher/Reputation Manager
8/10 – Goed
Ines
Reisde met een groep
8 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alles super bis auf den Wasserhahn im Bad der tropft und die Tür zur Dusche nicht richtig schließt so das das Bad unter Wasser steht.
Ines
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Team op 9 mrt 2024
Guten Abend Ines, Wir möchten Ihnen danken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu geben. Wir werden dieses Problem umgehend beheben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Leonardo Royal Team
10/10 – Uitstekend
Markus
Reisde met partner
8 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nahe am Olympiapark gelegen. Die perfekte Unterkunft beim Besuch von Veranstaltungen. Sehr umfangreiches Frühstück.
Markus
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Team op 9 mrt 2024
Guten Abend Markus, Wir möchten Ihnen danken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu geben. Wir freuen uns darauf, Sie beim nächsten Konzert hier in München dabei zu haben. Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag. Mit freundlichen Grüßen, Leonardo Royal Team
10/10 – Uitstekend
Tobias
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tobias
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 28 feb 2024
Hallo Tobias,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Denis
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Super immer wieder.
Denis
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 26 feb 2024
Hallo Denis,vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und dass Sie uns hier bewerten.Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und wir hoffen, wir dürfen Sie bald erneut bei uns begrüßen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Dennis
9 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van John Mark Lubwama op 20 mrt 2024
Guten Abend Dennis, Ich möchte mich bei Ihnen bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu geben. Wir freuen uns darauf, Sie das nächste Mal bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,John Mark Lubwama
10/10 – Uitstekend
Sandra
Reisde met partner
29 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ein wirklich schönes Hotel. U-Bahn vor der Haustür. Gemütliche Bar!
Sandra
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 30 jan 2024
Hallo Sandra,herzlichen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback an dieser Stelle.Gern lesen wir, dass Sie mit unserem Gesamtpaket zufrieden waren und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
6/10 – Redelijk
Alfons
27 jan 2024
Alfons
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 29 apr 2024
Hallo Alfons,vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und uns hier bewerten.Wir freuen uns über Ihre Einschätzungen und falls es Hinweise auf Verbesserungen gibt, sind wir sehr dankbar dafür.Hier sind wir auf die konkreten Rückmeldungen unserer Gäste angewiesen.Bitte besuchen Sie uns dennoch erneut in der Zukunft, wir freuen uns auf Sie. Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met familie
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value, beautiful place.
Beautiful place, clean and modern. Very reasonably priced.
Richard
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 25 jan 2024
Dear Richard,thank you for sharing your experiences with us. We apprecite your positve review about our performances very much and would be delighted to welcome you back again on your next trip to Munich.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager