Exterieur

Beoordelingen van Sofitel Munich Bayerpost

5 out of 5
Sofitel Munich Bayerpost
Bayerstrasse 12, Munich, BY

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 653 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 214 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 71 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 33 van 1005 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Lucien

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Roger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice however expensive hotel. Service at reception needs to be improved, service at breakfast is perfect. Small fitness area, good location close to train station etc
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van THVOS op 14 jun 2022
Bonjour, thank you for your kind and constructive feedback. I’m glad you enjoyed your time with us and I hope to welcome you back soon. Kind Regards, Johannes Mayr, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Jurgen

1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van THVOS op 7 mrt 2022
Bonjour, vielen Dank für Ihre sehr freundliche Weiterempfehlung. Ich freue mich sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Wir hoffen sehr Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Freundliche Grüße, Johannes Mayr, Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Great hotel, very expensive so expectations are at a high level. However, very unfriendly lady at the Spa, fitness is just a couple of items, cleaning is below expectations (they clean the coffee cups in the bathroom by hand without soap, so how about COVID cleaness?)
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van THVOS op 4 okt 2021
Bonjour, thank you for taking the time to write about your experience at Sofitel Munich Bayerpost. I am happy to hear that you enjoyed your time and I am sorry to hear that our service quality didn't meet your expectations during your stay. Please rest assured that we will use your comment to train our staff again on the kind of behavior and cleaning processes guests of a five star hotel may well expect. I hope that you will give us another chance to show you that we are better than what you experienced. Best Regards, Johannes Mayr, Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Snelle checkin. Kamer was in eerste instantie gehorig, kregen gelijk een andere. Uitzicht op het station. Geen geluidsoverlast, wel mooi treinen kijken. Ivm Corona gekozen voor inroom dining en ontbijt. Beide waren dikke prima. Er mag wel beter gekeken worden naar stofresten.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Johannes Mayr op 4 nov 2020
Bonjour, thank you for the positive and insightful feedback. We are glad you have given us the chance to show our hospitality and the high quality of service. We will consider your comments regarding dust in order to improve our cleaning services. Thank you very much. We hope to welcome you back soon! Kind Regards, Johannes Mayr, Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging helaas eerder terug medisch probleem in de familie.
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Jan

Positief: Personeel en service
In general OK but it’s time to renovate. In our chamber whore down floor and old and the jointsealings in bathroom
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Johannes Mayr op 30 dec 2019
Bonjour, thank you for the positive, constructive and insightful feedback. We are glad you have given us the chance to show our hospitality and the high quality of service. We are indeed already in the planning of a big renovation. We hope to welcome you back soon! Kind Regards, Johannes Mayr, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great breakfast, great atmosphere, great spa, great location
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Johannes Mayr op 30 jun 2019
Bonjour, thank you for staying at Sofitel Munich Bayerpost and for sharing your fantastic comment on your recent visit to our hotel. I am delighted to learn how much you enjoyed your stay. I am looking forward to the pleasure of welcoming you again soon, to provide you with another memorable stay. Best Regards, Johannes Mayr, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

GABRIEL, Miami

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Akane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles top
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

anna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property. Exceptional staff, especially Annabelle Weiss at reception . Always courteous and helpful. Rooms were very modern but a bit quirky. Light switches and outlets difficult to work at first. Excellent buffet breakfast and beautiful restaurant. Very convenient location right next to the central station and Ubahn station, however there is a fair amount of construction in the area and the area to the west of the hotel is a bit rundown, but you can avoid it easily as there is nothing to see in that direction. Easy walk to old town and pedestrian shopping areas. Overall,this is a beautiful hotel with excellent service. Happy we chose THE SOFITEL.
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Grace Mae, Long Island City

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was great - the staff, the room, their breakfast were all wonderful. It is also right next to Munich HBF so it’s very convenient to get around!
3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Luis

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
The service was very terrible, the quality is not of a 5 star hotel. Terrible communication. They charged me for a service I didn’t take, they treat me horrible and at the end they told me I was right. The situation very bad handle by them.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima struttura completa di servizi. Ben arredata, curata nei dettagli nonostante sia molto grande, pulita, personale attento e disponibile. Qualità del servizio. A die passi dalla stazione centrale, e a 10 minuti a piedi dal centro della city. Unico appunto se posso, creare più intimità ai bagni delle camere. Usare una porta a vetro scorrevole è come non averla 😅 … per il resto tutto top. Bravi. Grazie per aver fatto da calda cornice accogliente al nostro soggiorno a Munich. Consiglio
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Mohamed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The room door card is useless! You have to go back to the reception every day and my room was VERY FAR you need a taxi to get to it!
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Lage und tolles Hotel. Sind in der Nachbarschaft ein paar Baustellen aber sobald man das Hotel betritt spürt man nichts davon.
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Corin

2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Anne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel once inside was superb. Clean friendly and a great room. The bar prices were expensive so we only visited once. The only downside was the works going on in the front of the hotel. Dusty and noisy and an eyesore.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Chris

Reisde met familie
Average
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Gustavo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic service, and a beautiful property. On the same block as the Munich central station (Hauptbahnhof) with easy access to local and national train services, and great coffee & delicious sandwiches/pretzels/pastries in the underground. We had a running toilet that was fixed the first day, and they placed an iced bucket of wine in our room that evening to apologize. Visited every evening by very friendly (elderly) staff who brought extra chocolates and bottled water. Easy access to the best of the city with zero noise despite the location. Five stars, highly recommended!
9 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Doron

2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Ana

2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Gabriela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfekt
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

salvatore

4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy checking and nice room
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Hylaab

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Marta

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die lage ist Perfekt weil es sich gleich beim Hauptbahnhof befindet. Hotel ist ein Traum.Super nettes Personal. Werden wir bestimmt wieder besuchen.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Ralph

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Sebastian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

WAI MAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

KOREA INC

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Dante

1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Ralph

4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Bessie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ahmad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Always choose the sofitel in munich
Perfect in every matter Only some spider web inside the locker and some corners of the room
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Alison

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

HAGOP, Centre

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Cristobal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

RENATA

2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Talip, Duisburg

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles Top
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Bernhard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Marc

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Lucia

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Renato

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito demorado o atendimento do café da manhã. Teve fila todo dia.
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Ryan

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Sarita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a great stay! Thanks, we will stay at the Sofitel next time we’re in Munich.
7 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Klaus

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023