Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 260 van 520 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
260
Gastenscore: 8 - Goed. 190 van 520 beoordelingen" "
8 - Goed
190
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 520 beoordelingen" "
6 - Redelijk
52
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 520 beoordelingen" "
4 - Matig
12
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 520 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
6
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Maron
Reisde met partner
10 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place for discovering the old town
Maron
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig verblijf, op wandelafstand van de oude stad.
ZSeer mooie kamer, wel kleine badkamer. Zeer vriendelijk en behulpzaam receptie personeel. Super gevarieerd ontbijt en vriendelijk personeel dat oog voor alles heeft.
Mooie wellness
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Bas
25 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bas
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Gerrit ten
8 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel in alle opzichten
Gerrit ten
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Sebastiaan
Zakenreiziger
7 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortabel
Sebastiaan
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Harald
21 aug 2023
Harald
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Jos
Reisde met familie
21 aug 2023
Positief: Voorzieningen
Goed hotel
Jos
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Karin
8 aug 2023
Karin
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
José
Reisde met partner
31 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was schoon, niet zo groot maar practisch ingedeeld. Dekbedden waren veel te warm. Ontbijt was erg uitgebreid en erg goed. Parkeren prijzig €16,- per nacht. 's Nachts erg lawaaierig door feestvierders op het dakterras van ander gebouw waardoor je niet met het raam open kon slapen.
José
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Denis
9 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denis
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Piet
23 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kort verblijf Münster
Kaiserhof is een prima hotel. Vriendelijk personeel. Goed restaurant en uitstekend ontbijt.
Het hotel ligt direct tegenover het station. De isolatie bij gesloten ramen is zo goed dat er geen geluidsoverlast optreedt.
Subjectief minpunt: onze kamer was niet groot, de badkamer echter zeer klein.
Piet
2 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 aug 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Hotel Kaiserhof Münster op 8 sep 2020
Lieber Gast,
mit Freude haben wir Ihre positive Bewertung wahrgenommen. Herzlichen Dank!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Verkaufsleitung op 30 jul 2020
Mit Freude haben wir Ihre sehr positive Bewertung wahrgenommen. Herzlichen Dank!
2/10 – Ontzettend slecht
marcellus
Reisde met een groep
31 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marcellus
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Kaiserhof op 28 mei 2020
Vielen Dank für Ihre Bewertung!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Midden in centrum. Prima spa. Schone kamers. Voldoende parkeergelegenheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Kaiserhof op 18 dec 2019
Wow, vielen Dank für die perfekte Bewertung! Wir sind froh, dass wir so einen guten Eindruck bei Ihnen hinterlassen haben und hoffen, bei einem erneuten Besuch erneut so glänzen zu können! Mit herzlichsten Grüßen aus dem Hotel Kaiserhof!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Kaiserhof op 2 sep 2019
Vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir hoffen Sie in Zukunft noch einmal im Kaiserhof begrüßen zu dürfen und senden herzliche Grüße aus dem Kaiserhof!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Kaiserhof op 30 aug 2019
Vielen Dank für die Bewertung! Wir freuen uns Sie in Zukunft erneut im Kaiserhof begrüßen zu dürfen!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij het centrum. Nette kamer, alles schoon. Personeel is erg behulpzaam.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Feedback op 13 jul 2019
Vielen Dank für das positive Feedback! Es freut uns, dass wir Sie rundum begeistern konnten. Wir hoffen Sie in Zukunft noch einmal bei uns begrüßen zu dürfen, wünschen Ihnen alles Gute und senden herzliche Grüße aus dem Hotel Kaiserhof Münster!
8/10 – Goed
Marinus, Leidschendam
Reisde met partner, Reisde met familie
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Restaurant top!
Ligging uitstekend binnenstad op loopafstand.
Marinus
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Your host at Kaiserhof & Restaurant Gabriel´s op 14 feb 2019
Thank you very much!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Restaurant en ontbijt top!
Ligging uitstekend op loopafstand van de binnenstad.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Hotel Kaiserhof Münster op 1 apr 2019
Thank you very much and see you again soon!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
Reactie van General Manager op 15 dec 2016
Vielen Dank für Ihr Feedback und bis bald im Hotel Kaiserhof Münster!
Thank you for your feedback and see you again soon!
8/10 – Goed
Albert, Ede
15 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed Hotel voor een lang weekend Munster
Hotel is netjes en goed.
Heeft een leuke mooie SPA in de kelder met drie warme sauna's en twee whirpools.
Klantvriendelijkheid is goed en de kamers netjes.
Parkeren ben je wel 15 euro per dag voor kwijt maar ach hij staat bewaakt en dichtbij.
Prijs van het ontbijt is wat aan de hoge kant, dat is jammer.
Maar alles genomen heb je een goed hotel dat 600 meter van het centum af ligt en een gemiddelde prijs heeft maar wel voor dat geld een SPA erbij aanbied.
Albert
Reactie van Anja Fenneberg op 17 aug 2016
Dear Albert, thanks for your nice and detailed and pensive comment! We would appreciate to welcome you again at Kaiserhof Münster. Best regards, Anja Fenneberg (Host)
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
hotel vlak in centrum
Het is een mooi hotel , het personeel erg behulpzaam, het ontbijt was uitstekend, alleen onze kamer viel tegen, wij hadden een luxe kamer gereserveerd, was klein, stond maar een stoel op dit was teleurstellend, aan de parkeerplaats(genoeg ruimte) was alleen een trap dus dat was sjouwen met koffers.
Geverifieerde reiziger
Reactie van Hotel Kaiserhof Münster op 24 nov 2015
Thank you for your feedback! We are happy to hear that you liked your stay. We have five different room categories and none of the 100 rooms is like the other. Please let us show you different rooms to find one that you like better the next time you stay with us. We are also happy to help with the luggage. Just inform us and we take care of it. We hope to see you again! Greetings from Hotel Kaiserhof Münster!
4/10 – Matig
Albert, Ede
20 okt 2015
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Leuk op de foto's, maar minder in het echt.
We hadden een superieur kamer gereserveerd die bij aankomst tegen viel . Waarna ik naar de receptie ben geweest en heb gevraagd of deze kamer ( nummer 213 ) wel een superieur kamer was.
Ik gaf aan dat de reden was dat er op Expedia en op hun eigen website toch een hele andere badkamer volgens de foto's in de superieur kamer zou zitten en geen kleine badkamer met een verouderd model hoek bad.
De receptionist bevestigde dat alle kamers er op die etage er zo uit zagen en het dus toch die goede kamer was en wenste mij nog een fijn verblijf.
De volgende dag loop ik op mijn etage en zie door een aantal openstaande kamer deuren dat de badkamer van de andere kamers er wel anders uitzagen en een douche hadden in plaats van een bad.
Verder moet je voor ieder WIFI apparaat een ticket halen bij de receptie waarvan de code het dan opeens niet meer doet en je weer een nieuwe ticket moet gaan halen.
De SPA was wel goed en netjes en er wordt wel goed schoongemaakt.
Albert
Reactie van Hotel Kaiserhof Münster op 28 okt 2015
Thank you for your feedback! We are very sorry that the room did not meet your expectations. We offer 100 rooms in five different categories and styles. No room equals the other. Therefore we hope for your understanding that we can only show exemplary rooms on the website. We are sorry that we could not give you another room because we were fully booked. We hope you give us another chance!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 dec 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel hotel.
Comfortabel hotel, net en goed verzorgd. Niets op aan te merken.
Geverifieerde reiziger
Reactie van Kaiserhof op 13 jun 2015
Thank you very much for your feedback! Your satisfaction is a great motivation for us. We hope to welcome you again and wish you a merry Christmas and a happy New Year.
10/10 – Uitstekend
Michel, Groningen
28 jun 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige service op loopafstand centrum
Geweldige sevice en parkeergelegenheid bij hotel. Loopafstand treinstation en centrum. Prima spa in het hotel.
Michel
Reactie van Kaiserhof op 30 aug 2014
Thank you very much for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon! Greetings from Hotel Kaiserhof Münster!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 apr 2014
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker dicht bij het station
Goede locatie en prima hotel. Wel een erg kleine badkamer.
Geverifieerde reiziger
Reactie van Kaiserhof op 5 jul 2014
Thank you yery much for your feedback! We offer five types of room categories. From our charming standard rooms to our large Kaisersuites. We are sure that we find a room with a bigger bathroom that you like better.
We hope to see you again soon!
Greetings from Hotel Kaiserhof Münster!
10/10 – Uitstekend
Sijm en Loes, Bilthoven
13 aug 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Betaalbare luxe
Het hotel ligt recht tegenover het station aan een vrij drukke straat, maar de geluidsisolatie van de kamers is prima. Voor overnachtende treinreizigers is het dus ideaal gelegen. Voor toeristen is er in de naaste omgeving van het hotel niet veel te beleven, maar met tien minuten wandelen is men in de oude binnenstad. Parkeren op de privé plaats van het hotel is duur (15 euro per nacht) evenals het ontbijt (17 euro). Maar overigens is de kwaliteit zeker de prijs waard.
Sijm en Loes
Reactie van Hotel Kaiserhof Münster op 25 okt 2016
Vielen Dank für Ihr Feedback und bis bald im Hotel Kaiserhof Münster!
Thank you for your feedback and see you again soon!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 feb 2012
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
indien kamer aan voorzijde van hotel houd dan rekening met veel lawaai s avonds en snachts door ligging aan drukke weg/busbaan. Kamer erg goed onderhouden en clean. Vriendelijk personeel.
Geverifieerde reiziger
Reactie van General Manager op 27 okt 2016
Thank you for your feedback and see you again soon!
8/10 – Goed
Jeanette, Hengelo Ov
20 dec 2010
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Kaiserhof in Munster
Familiehotel tegenover het station. Wij kwamen met de auto en konden tegen betaling parkeren op een beveiligde parkeerplaats achter het hotel. Erg vriendelijk personeel. Mevrouw bij de receptie heeft erg haar best gedaan om een kamer met bad voor ons te regelen. Overigens is de badkamer erg klein.
Kregen een handig plattegrondje mee om de kerstmarkten te bezoeken die op loopafstand van het hotel zijn. Ontbijt is exclusief maar prima. Bij vertrek hielp een aardige medewerker onze auto sneeuwvrij te maken.
Jeanette
Reactie van Hotel Kaiserhof Münster op 25 okt 2016
Vielen Dank für Ihr Feedback und bis bald im Hotel Kaiserhof Münster!
Thank you for your feedback and see you again soon!
10/10 – Uitstekend
Rintaro
23 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay at the hotel was excellent. I made good use of the gym spa. It is near the central station which is convenient and has a car park at the back. The old town is about a 5-10 minute walk away and is very pretty. Overall, I would stay here again.
Max
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Hans-Peter
Zakenreiziger
8 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Etwas in die Jahre gekommen, war auf den Fotos nicht zu erkennen. Leider war der Wellnessbereich nicht morgens geöffnet. Aus unserem Fenster mussten wir auf eine große Abrissbaustelle gucken und hören... Frühstück war gut.
Hans-Peter
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Magdalena
4 feb 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmerausstattung und Sauberkeit entspricht nicht einem 4-Sterne-Superior Hotel.
Magdalena
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Eva-Maria
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eva-Maria
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Jens
12 dec 2023
Jens
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Guido
Reisde met een groep
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guido
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Ursula
26 nov 2023
Ursula
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Virginia
Zakenreiziger
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic location. Shopping Centre, eat out food, HBF all within walking distance. Great breakfast, fantastic friendly and helpful staff, BEAUTIFUL CITY
Virginia
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Amy
7 nov 2023
Amy
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Claudia
Reisde met een groep
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel (eher stilvoll elegant) befindet sich direkt am Bahnhof, es gibt aber auch eine Parkmöglichkeit für 16€/Tag. Wir hatten ein komfortables, sehr ruhiges Zimmer. Unser Extrawunsch für ein Zustellbett wurde umgehend umgesetzt und meine Anfrage blitzschnell per Mail beantwortet. Ich würde jederzeit wieder hier buchen. Top Service an der Rezeption!
Claudia
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Sabine
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabine
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Cindy
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
:)
Cindy
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Mirko
Zakenreiziger, Reisde met partner
29 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Topp Hotel . Bahnhofsumgebung ist nicht so toll
Mirko
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Hartmut
Reisde met partner
29 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein tolles Hotel und sehr nahe am Bahnhof. Das soziale Umfeld um das Hotel ist allerdings etwas verunsichernd. Die Partystimmung draußen auf der Straße war erst gegen 05:30 h beendet. Zum Glück schließen die Fenster gut und schalldicht.
Hartmut
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Andreas
26 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AAa
Andreas
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Erik
Zakenreiziger
25 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer