Montana Senden Münster
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Senden
Fotogalerie voor Montana Senden Münster





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 124
inclusief belastingen en toeslagen
26 nov - 27 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Am Dorn 3, Senden, NRW, 48308
Over deze accommodatie
Montana Senden Münster
Vergelijkbare accommodaties

Parkhotel Hohenfeld Münster
Parkhotel Hohenfeld Münster
- Zwembad
- Bubbelbad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 622 beoordelingen
De prijs is € 98
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 9.50 voor volwassenen en ca. EUR 9.50 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 8 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Montana Senden Münster Hotel
Montana Münster Hotel
Montana Münster
Montana Senden Münster Senden
Senden Montana Senden Münster Hotel
Hotel Montana Senden Münster Senden
Hotel Montana Senden Münster
Montana Senden Münster Hotel
Montana Senden Münster Senden
Montana Senden Münster Hotel Senden
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Montana Senden Münster
8,4
Zeer goed
8,4
Netheid
7,0
Locatie
8,6
Personeel en service
7,8
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Patrick van
Reisde met een groep
3 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick van
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Robert
Zakenreiziger
4 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Thomas
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Karin
Reisde met een groep
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karin
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Udo
Zakenreiziger
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Udo
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Uwe, Bergen auf Rügen
Reisde met partner
25 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uwe
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Dirk
Reisde met een groep
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirk
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Henrik
Reisde met partner
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Henrik
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ulf
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 natt
Ulf
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Manfred
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manfred
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Helen
13 jun 2025
Positief: Personeel en service
Helen
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 jun 2025
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Silvia
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Silvia
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
George
1 jun 2025
George
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Charlie
Reisde met partner
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charlie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Birgit
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Birgit
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
rickard
Reisde met een groep
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rickard
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Pierre
Zakenreiziger
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pierre
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Pascal
Zakenreiziger
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pascal
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Manfred
Zakenreiziger
19 feb 2025
Manfred
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Jevgenij
Zakenreiziger
7 jan 2025
Negatief: Comfort kamer
Very unfortunate stay
Jevgenij
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Peter
12 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
3 nachten verbleven in september 2024








