Al Maha International Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Art deco accommodatie met 2 restaurants en een healthclub

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Al Maha International Hotel

Interieur
Exterieur
2 restaurants, serveren ontbijt
Details aan de binnenkant
Businesscentrum

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Executive suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Open haard
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 46 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Open haard
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Een bidet
Een haardroger
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Open haard
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 32 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Al Ghubrah, Muscat, 130

In de buurt

  • Oman Avenues Mall - 11 min. lopen - 0.9 km
  • Muscat Grand Mall - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Sultan Qaboos Sportcomplex - 2 min. rijden - 2.7 km
  • Sultan Qaboos-moskee - 3 min. rijden - 3.1 km
  • Oman Conferentie- en expositiecentrum - 10 min. rijden - 14.5 km

Lokaal vervoer

  • Muscat (MCT-Internationale luchthaven Muscat) - 10 min. rijden

Restaurants

  • ‪مطعم بيت البخاري - ‬6 min. lopen
  • ‪Ostool Albon - أُسطول البُن - ‬4 min. lopen
  • ‪Al Maiha Cafe - ‬9 min. lopen
  • ‪لهب كيتشن lahab kitchen - ‬8 min. lopen
  • ‪Al Tarboosh | الطربوش - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Al Maha International Hotel

Hotel met een chique stijl in Al Ghubrah Ash Shamaliyyah
Met voorzieningen zoals een dakterras, een koffiebar/café en een bibliotheek kom je niets tekort bij Al Maha International Hotel. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en autoverhuur ter plaatse kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, vergaderruimtes en een bankethal
Kamervoorzieningen
Alle 74 kamers zijn voorzien van voordelen zoals open haarden en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Bidets, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies met satellietzenders en dvd-spelers
  • (kleding)kasten, aparte eetruimtes en koelkasten

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Filipijns, Frans, Hindi en Swahili

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis beveiligd zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.30 uur: OMR 3 per persoon
  • 2 restaurants
  • Een koffiebar/café
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • KAFFEE KORNER
  • STEAK HOUSE

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer
  • Buitenzwembad
  • Dvd-speler
  • Extra bed (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Art-decoarchitectuur
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Dvd-speler
  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Apart eetgedeelte
  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Open haard
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen OMR 10.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. OMR 3 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: OMR 30.00 per voertuig (retour)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: OMR 10.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Al Maha Hotel
Al Maha International
Al Maha International Hotel
Al Maha International Hotel Muscat
Al Maha International Muscat
Maha Hotel
Maha International
Al Maha Hotel Muscat
Al Maha International Hotel Hotel
Al Maha International Hotel Muscat
Al Maha International Hotel Hotel Muscat

Veelgestelde vragen

Is Al Maha International Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Al Maha International Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Al Maha International Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Al Maha International Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Al Maha International Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Al Maha International Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van OMR 30.00 per voertuig.

Waar ligt Al Maha International Hotel?

Dit hotel ligt in Al Ghubrah Ash Shamaliyyah, binnen 2 km afstand van Oman Avenues Mall en Muscat Grand Mall. Ook Panorama Mall en Sultan Qaboos-moskee liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Al Maha International Hotel

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 115 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 51 van 115 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 115 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 115 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 115 beoordelingen

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eenvoudig te bereiken en vriendelijk personeel. Ontbijt is wel eenvoudig.
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

frank, Almere

Positief: Netheid

Stads hotel

Hotel ligt midden in Muscat goede locatie matig ontbijt voor de rest niets mis mee

8/10 – Goed

Ingmar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

colin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Pool hadn’t had chlorine in it for a long time,cleaning staff were fantastic,management not too friendly
13 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Barbara, Perth Road

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Al Maha exceeded our expectations. A clean, well-run hotel which is close to many good restaurants.
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Reza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Omar

2 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Fazil

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
The check-in staff wants to know if i am married with the wonen i am coming, not even a greeting of the day... like a police investigating,, such a dhame behave , saying this is a family hotel.. mayb be the owners will be proud of his question, but not a guest , if a leisure guests comes woth girlfriend what will be the question and the investigation.. i want to hear back.. no smoking allowed in the whole hotel.. better you guys should advertise as a halal hotel in muscat.. please..the person who did check in us is like a police sitting in the counter,, like blackmail person... never ever again to this property
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Masroor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice Hotel

The stay was very pleasant. Hotel is very neat and clean. and also its rate were really affordable. On my return, will definitely stay back in this hotel.
9 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Lauri

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Anna

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ett trevligt hotell med närhet till olika smårestauranger och mataffärer, precis vad vi önskade. Parkering precis utanför hotellet.
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

PHILIPPE

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel, close to a supermarket and walking distance from the big malls and the bis stop to go to Ruwi. The staff is very kind
7 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Ibrahim

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fair Price for a nice hotel

1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good Hotel! Best bang for the buck!

Good Hotel in central location and walking distance to various vendors. Free breakfast and free parking. Will stay again.
5 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Alireza

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Economy

Nice and pleasant
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Manar

1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2020

10/10 – Uitstekend

ALVARO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Silvia

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Triste Esperienza

All’arrIvo la signora addetta alla reception ha contestato la prenotazione. Innanzitutto non riconosceva le date di soggiorno, quando check e check-out erano segnati in modo ineccepibile in due lingue, sul foglio di promemoria. Ovviamente voleva farci pagare la differenza. Poi ha contestato la prenotazione di nostra figlia di 14 anni che sul sito è considerata bambino e da loro adulto. Così abbiamo pagato la differenza per il terzo letto. La stanza non era la stessa della prenotazione ( non siamo assolutamente riusciti a capire perché non poteva mettere il terzo letto in una camera di 32 metri con letto king come risulta dalla prenotazione) Così eravamo sistemati in 3 letti separati, con le valigie a terra in una stanzetta con dotazione e servizi essenziali, come il sapone e la carta igienica, scarsi per 2 persone ( anche se avevamo pagato il terzo adulto). Inoltre la stessa signora si è rifiutata di stamparci la carta d’imbarco per il volo di ritorno. Fortunatamente la sera cambiava il personale della reception. In sintesi hotel da evitare in una città con servizi ottimi e persone veramente squisite
2 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Joan

Positief: Netheid

Could have been better

First upon arrival tried to say reservation was for only one and wanted more money. This hotel has all the facilities for a very good hotel but the room maintenance left a lot to be desired- didn’t clean bathroom some days, soap was inadequate, tv difficult to operate, breakfast buffet left something to be desired- and Saran Wrap covered dishes instead of covered bowls. Coffee was only instant.
6 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Ali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great

Staff was friendly and nice.
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gut und sauber

Das Hotel war sauber und gut. Leute waren hilfsbereit und nett. Frühstück war gut und ausreichend. Lage war zentral!
2 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Come 4 stelle aspettavo di più e non ci sono servizi in questa struttura
2 nachten verbleven in februari 2019