Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 35 van 71 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
35
Gastenscore: 8 - Goed. 26 van 71 beoordelingen" "
8 - Goed
26
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 71 beoordelingen" "
6 - Redelijk
7
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 71 beoordelingen" "
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 71 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
D. C., Rotterdam
20 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ling
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van FOM -Golden Tulip Headington op 19 feb 2024
Dear Ling,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi
10/10 – Uitstekend
Walid
29 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Walid
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van FOM -Golden Tulip Headington op 19 feb 2024
Dear Walid,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi
6/10 – Redelijk
morten
17 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Stort dejligt hotel, ligger godt og stor morgenmads buffet. Fint badeværelse, god service, men virkelig dårlige/hårde senge.
morten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van FOM -Golden Tulip Headington op 19 feb 2024
Dear Morten,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi
10/10 – Uitstekend
takahiro
4 jan 2024
takahiro
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van FOM -Golden Tulip Headington op 19 feb 2024
Dear Takahiro,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi
8/10 – Goed
Damian
Reisde met een groep
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was in a good location, near to the bud terminal, with plenty of shops and a good choice of restaurants and cafes nearby.
Damian
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Hitendra
Reisde met familie
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keep it up
Hitendra
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
enrico
Reisde met partner
14 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima struttura in centro e con ottimo parcheggio gratuito consiglio
enrico
7 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
NAZIHA
25 sep 2023
Positief: Netheid
Sejour parfait
NAZIHA
11 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Front Office Manager op 2 jul 2023
Dear sir,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi
8/10 – Goed
eric
21 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Loin de tout
eric
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van FOM -Golden Tulip Headington op 31 mei 2023
Dear sir,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi
8/10 – Goed
HIROAKI
5 mei 2023
HIROAKI
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van FOM -Golden Tulip Headington op 31 mei 2023
Dear sir,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi
10/10 – Uitstekend
kevin
Reisde met partner
6 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Would stay here again, had a comfortable stay. Lots of options for eating in the local vicinity, with a shopping mall in either direction. The hotel restaurant served some amazing food.
kevin
4 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van FOM -Golden Tulip Headington op 5 mrt 2023
Dear sir, “Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “ ‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us. Thanks & Regards, Front Office Manager Golden Tulip Headington - Ruwi
8/10 – Goed
Yasmin
4 dec 2022
Yasmin
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable, friendly and very centrally situated
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
MD FARUQUR
Zakenreiziger
22 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Stay
MD FARUQUR
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Serena
Reisde met familie
9 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok
Everything was OK. Cleaning staff was kind and they helped us.
Serena
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Muhammad Saquib
Zakenreiziger
13 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muhammad Saquib
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Vinay
Zakenreiziger
13 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Vinay
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Magda
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good breakfast
Very nice hotel. Breakfast had many options. I recommend
Magda
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Jyothi Sara
4 mrt 2020
AC was not working. Had to call at 2 am to get it sorted
Jyothi Sara
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Keshav
Zakenreiziger
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 night stay in golden tulip Headington Ruwi
Nice comfortable room. We stayed only for 1 night. We did a very late night check in. Staff was courteous and offered us pineapple juice at 2am also! Very helpful and took our bags to our room. Parking available in the basement. Room is neat and comfy with all amenities. Staff also helped us with directions to nearby supermarket.
Keshav
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Mohamed
24 dec 2019
Mohamed
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Mohamed
Zakenreiziger
22 dec 2019
Negatief: Comfort kamer
Average hotel
Hi, its good hotel but considering 4* star level quality is missing. Entrance lobby is fantastic bit tiny rooms & small toilets no space to move.
The price they offer is low in comparison, therefore it is preferred by business travellers who stay in heart of city.
Mohamed
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is a fabulous place! Newer property with good amenities at a great price point. The staff were incredibly helpful, welcoming, and diligent. If you are without a car it’s just blocks from the Ruwi bus station that has city routes and a bus to the airport. I stayed here sort of by accident when I found my prebooked hotel was under renovations. I relocated to the Golden Tulip as a result and I couldn’t have been happier with my accommodations!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 nov 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
The entrance to the hotel needed to be a bit more wide enough to facilitate short term waiting by pick up cars.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Farouk
5 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Golden
Superbe hôtel prestation impeccable
Farouk
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Ahlem
4 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Golden
Excellent hôtel près de KFC et d'un quartier commerçant près de tout équivalent au prestations européenne si ce n'est mieux pour un prix défiant toute concurrence .
Manque de transat pour la piscine seul bémol
Ahlem
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Ahmed
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ahmed
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Furqan
5 sep 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
I am a regular visiter to this place .. every time i visit i see the service quality going down instead of improvement. I wasnt satisfied with bell boy, room service and cleanliness from my last 2 visits to this hotel
Furqan
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
MOOKYONG
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MOOKYONG
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
MOOKYONG
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good service with low price
MOOKYONG
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
dalila
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent séjour
dalila
5 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Great Staff. Great breakfast. bathroom was not as clean as I would like it. Grout and outside of toilet needed a good scrub. Windows in room were very dirty. Other than that, it was a great hotel in a great location.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Molto buono, colazione ottima.posizione perfetta per visitare la citta
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Andrea
Reisde met partner
5 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Lage Nähe Busstation, Restaurants. Zimmer nach innen sehr ruhig, allerdings in den Wintermonaten kalt. Tolles Frühstücksbüffet.
Andrea
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Bien placé, parking très pratique, les chambres grandes et confortable.
Chambre donnant sur une cours intérieur avec très très peu de lumière, cours intérieur avec un restaurant indien au rdc qui fait bcp de bruit mais qui s'arrête à 23h. Piscine glaciale.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
窓のない部屋から換えてもらいました。
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent!!!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
odd location for a hotel. in middle of little India, great fin you need to be there, but no facilities around otherwise.
staff super friendly though. bathrooms worst design ever.
everything in wrong place & shower cubicke too big for the space.... not finished to a high spec.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location for easy access kind employee and clean room
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Violaine
3 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait pour un court sejour
Nous avons décidé de séjourner à cet hôtel en dernière minute et sommes arrivés tard pour repartir tôt mais le personnel était très accueillant et serviable!
Les chambres très propres et spacieuse.
Parking sur place
Je recommande!
Violaine
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
très bien. chambre spacieuse, confortable, propre. petit déjeuner fantastique. très bien situé dans un quartier animé à toute heure
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel agréable dans un quartier indien vivant, bien situé dans l'agglomération de Mascate
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
imene
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super! Chambre, lits, propreté, accueil, confort, tout était parfait
imene
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Abdulla
26 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer