'We were a family of 4 staying in the Lavandinas house, and enjoyed every minute of it! The team checking us in and managing our stay was excellent, informative, and extremely helpful with not only information about the property, but with getting around town, etc. The accommodations were clean and beautiful, and very spacious. The kitchen was very well appointed, and made cooking dinner a breeze. The beds and linens were comfortable, and there was plenty of room for our entire family to relax. We...
'We were a family of 4 staying in the Lavandinas house, and enjoyed every minute of it! The team checking us in and managing our stay was excellent, informative, and extremely helpful with not only information about the property, but with getting around town, etc. The accommodations were clean and beautiful, and very spacious. The kitchen was very well appointed, and made cooking dinner a breeze. The beds and linens were comfortable, and there was plenty of room for our entire family to relax. We...
'Great place to stay; modern and clean rooms; most things work by an app - people are available in the background if needed and very nice if approached '
'Great place to stay; modern and clean rooms; most things work by an app - people are available in the background if needed and very nice if approached '
'Keurig nette accomodatie met goed ontbijt en dito restaurant. Eigenaresse en personeel is erg vriendelijk. Wij misten op de hotelkamer m.n. een koelkast en een waterkoker. Omgeving is erg mooi.'
'Keurig nette accomodatie met goed ontbijt en dito restaurant. Eigenaresse en personeel is erg vriendelijk. Wij misten op de hotelkamer m.n. een koelkast en een waterkoker. Omgeving is erg mooi.'
'Hotel in de oude binnenstad.
Vriendelijke dame aan de receptie.
Prijs is erg duur voor een 3 sterren hotel.
Kregen geen Gaestekarte Chur, terwijl het hotel er wel bij stond.
'
'Hotel in de oude binnenstad.
Vriendelijke dame aan de receptie.
Prijs is erg duur voor een 3 sterren hotel.
Kregen geen Gaestekarte Chur, terwijl het hotel er wel bij stond.
'
'Friendly staff. Small, but nice room (1persoon with shower). No toilet in the room, but not a problem as it was right across the hall. Good bed, modern interior. A bit warm as you cannot open the window without also letting the sound from the road in. Great Thai food in the restaurant downstairs'
'Friendly staff. Small, but nice room (1persoon with shower). No toilet in the room, but not a problem as it was right across the hall. Good bed, modern interior. A bit warm as you cannot open the window without also letting the sound from the road in. Great Thai food in the restaurant downstairs'
'Freundliche Begrüssung, aufmerksame Betreuung mit Upgrade. Obwohl ich auf das falsche Datum gebucht habe, wurde emphatisch gehandelt. Schönes Zimmer mit toller Aussicht und komfortablem Bett. Die Ausstattung im Essbereich, fand ich ein erfrischendes, gemütliches Ambiente. Ich kann es nur weiterempfehlen. Liebe Grüsse an die Gastgeber und nochmals herzlichen Dank
'
'Freundliche Begrüssung, aufmerksame Betreuung mit Upgrade. Obwohl ich auf das falsche Datum gebucht habe, wurde emphatisch gehandelt. Schönes Zimmer mit toller Aussicht und komfortablem Bett. Die Ausstattung im Essbereich, fand ich ein erfrischendes, gemütliches Ambiente. Ich kann es nur weiterempfehlen. Liebe Grüsse an die Gastgeber und nochmals herzlichen Dank
'
'The hotel has been build recently. Investments were made in excellent materials and design. Real value for money, much better than many other hotels in the same price range that offer faded glory from the last century and dirt and dust that is probably just as old. In Sarain no moldy plastic shower curtain or a cabin that is much too cramped, but a spacious bathroom with a walk-in shower of good dimensions.'
'The hotel has been build recently. Investments were made in excellent materials and design. Real value for money, much better than many other hotels in the same price range that offer faded glory from the last century and dirt and dust that is probably just as old. In Sarain no moldy plastic shower curtain or a cabin that is much too cramped, but a spacious bathroom with a walk-in shower of good dimensions.'
'Bijzonder en mensloos digi-hotel. Het werkt! De bedbank moesten we wel zelf opmaken, dat hoort immers bij het concept. Toen het uitgeklapt was bleek het een hobbelige pijnbank met een flinterdun matrasje te zijn. De chatbot reageerde via Whatapp binnen 3 seconden op onze klacht en was erg vriendelijk en behulpzaam. Maar verder dan goedbedoelde tips kwam het niet. Uiteindelijk werd de behandeling van de klacht overgenomen door een echt en empatisch mens. Maryem bood ons een geweldige upgrade aan,...
'Bijzonder en mensloos digi-hotel. Het werkt! De bedbank moesten we wel zelf opmaken, dat hoort immers bij het concept. Toen het uitgeklapt was bleek het een hobbelige pijnbank met een flinterdun matrasje te zijn. De chatbot reageerde via Whatapp binnen 3 seconden op onze klacht en was erg vriendelijk en behulpzaam. Maar verder dan goedbedoelde tips kwam het niet. Uiteindelijk werd de behandeling van de klacht overgenomen door een echt en empatisch mens. Maryem bood ons een geweldige upgrade aan,...
'Beautiful accomodation and excellent staff. The attention to detail and overall ambiance of the hotel made for a very pleasant stay. Breakfast was outstanding.'
'Beautiful accomodation and excellent staff. The attention to detail and overall ambiance of the hotel made for a very pleasant stay. Breakfast was outstanding.'
Laagste prijs per nacht gevonden in de afgelopen 24 uur op basis van een verblijf van 1 nacht voor 2 volwassenen. Prijzen en beschikbaarheid kunnen wijzigen. Mogelijk gelden er extra voorwaarden.
Laagste prijs per nacht gevonden in de afgelopen 24 uur op basis van een verblijf van 1 nacht voor 2 volwassenen. Prijzen en beschikbaarheid kunnen wijzigen. Mogelijk gelden er extra voorwaarden.
"Bijzonder en mensloos digi-hotel. Het werkt! De bedbank moesten we wel zelf opmaken, dat hoort immers bij het concept. Toen het uitgeklapt was bleek het een hobbelige pijnbank met een flinterdun matrasje te zijn. De chatbot reageerde via Whatapp binnen 3 seconden op onze klacht en was erg vriendelijk en behulpzaam. Maar verder dan goedbedoelde tips kwam het niet. Uiteindelijk werd de behandeling van de klacht overgenomen door een echt en empatisch mens. Maryem bood ons een geweldige upgrade aan, een prachtige grote kamer met goede bedden en nog veel meer. Mensen zoals Maryem blijven onmisbaar in de echte wereld en vooral in de hotelbusiness. Dank je wel Maryem voor je begrip, de service en de gastvrijheid, we hebben genoten van ons verblijf!"