Aishwarya Le Royal

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in de buitenwijken met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Aishwarya Le Royal

1 slaapkamer, luxe beddengoed, donzen dekbedden, pillowtop-bedden
Uitzicht vanaf balkon
Gang
Receptie
Gang

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Klassieke tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, roken

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2020
Een slaapbank
Een donzen dekbed
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familie vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2020
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
  • 139 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 10
  • 5 tweepersoonsbedden

Klassieke driepersoonskamer, meerdere bedden, roken

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2020
Een slaapbank
Een donzen dekbed
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Comfort tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2020
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
  • 74 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, roken

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2020
Een slaapbank
Een donzen dekbed
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Familiekamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2020
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
  • 139 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 8
  • 4 tweepersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
# 374/375 , Ashoka road ,Opp St., Philomena's Cathedral, Mandi mohalla, Mysore, Karnataka, 570001

In de buurt

  • St. Philomenas Church - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Dierentuin van Mysore - 2 min. rijden - 2.5 km
  • Jaganmohan Palace - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Mysore Palace - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Chamundi-tempel - 11 min. rijden - 10.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Junction - 7 min. rijden
  • Mysore (MYQ) - 53 min. rijden

Restaurants

  • ‪Samosa Center - ‬2 min. lopen
  • ‪Bismillah Hotel - ‬5 min. lopen
  • ‪Plaza Hotel - ‬2 min. lopen
  • ‪Hotel Arafa - ‬4 min. lopen
  • ‪Nasheman Biryani corner - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Aishwarya Le Royal

Hotel in de buurt van St. Philomenas Church, verbouwd in 2020
Aishwarya Le Royal bevindt zich in de buurt van Rail Museum en Jaganmohan Palace en biedt extraatjes zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een kunstgalerie ter plaatse en een winkelcentrum ter plaatse. Avontuurlijke reizigers hoeven zich bij dit hotel niet te vervelen met activiteiten zoals fietsen. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een koffiebar/café en een kapsalon.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren plus plaatsen voor valetparkeren (tegen een toeslag)
  • Een ontbijt met lokale gerechten (tegen een toeslag), fietsverhuur en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, toegang tot een nabije healthclub en een receptieruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd, beschikken over gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Recycling en ledlampen
  • Badkamers met regendouches en milieuvriendelijke toiletartikelen
  • (kleding)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en plafondventilatoren

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • 24-uurs shuttleservice van/naar het treinstation (toeslag)
  • Treinstationshuttle op verzoek
  • Shuttleservice van/naar het busstation (toeslag)
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Valetparkeren ter plaatse (INR 100 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: INR 150 tot 200 voor volwassenen en INR 150 tot 200 voor kinderen
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Designerwinkels
  • Fietsenverhuur
  • Kunstgalerie
  • Winkelcentrum

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Gemeenschappelijke koelkast
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Kluisjes
  • Reisgidsen
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Draagbare tillift beschikbaar
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Hendels als deurklinken
  • Lift
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in januari 2020
  • Gebouwd in 2010
  • Koloniale architectuur
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Plantenmuur
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Plafondventilator
  • Recyclen
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: INR 700
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: INR 700

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 500.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Ontbijttoeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. INR 150–200 voor volwassenen en ca. INR 150–200 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1000 per persoon (enkele reis)
  • Toeslag luchthavenshuttle per kind: INR 1000 (enkele reis), (tot 15 jaar oud)
  • Valetparkeerkosten: INR 100 per dag
  • Toeslag voor vroeg inchecken: INR 700 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: INR 700 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 500.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Huren op lange termijn is mogelijk.
Deze accommodatie gebruikt naast zonne-energie ook een recyclingsysteem voor grijs water en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Aishwarya Royal Hotel Mysore
Aishwarya Royal Hotel
Aishwarya Royal Mysore
Aishwarya Royal
Aishwarya Le Royal Hotel
Aishwarya Le Royal Mysore
Aishwarya Le Royal Hotel Mysore

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Aishwarya Le Royal?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Aishwarya Le Royal te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Aishwarya Le Royal?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van INR 700. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Aishwarya Le Royal uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van INR 700.

Biedt Aishwarya Le Royal een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1000 per persoon.

Waar ligt Aishwarya Le Royal?

Dit hotel ligt in het centrum van Mysore, binnen 2 km afstand van St. Philomenas Church en Rail Museum. Ook Dierentuin van Mysore en Jaganmohan Palace liggen binnen 3 km afstand. Station Junction ligt op 26 minuten lopen.

Beoordelingen over Aishwarya Le Royal

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 10 beoordelingen

6,8/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

TRYCARE

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bus stand only
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

MUNIARAJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

super hotel

2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
please provide power back up to lift also and the remain things are nice.
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Chandran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Comfortable stay.Good facilities .Good hospitalit

1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Murshid

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Only if you have no other option

It’s a small hotel, congested...small parking area,we had to keep our car on road side. Close to st Philomena church and no good restaurants nearby...
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Azad

Positief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

SHIBU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Hitesh, Gujarat Surat

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very bad condition of rooms. No hot water in bathrooms. Asking for payment of rooms only.Dirty mattress and pillo covers. And many more....
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Parthasarathi, Kolkata

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
No food was made available due to Dussera...room was good
1 nacht verbleven in oktober 2018