Kaveri Hotel
Bed & breakfast met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Jaganmohan Palace
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke kamer laden

Klassieke kamer
Hoogtepunten
Lcd-televisie
Slaapkamers
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Lcd-televisie
Slaapkamers
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige kamer laden

Eenvoudige kamer
Hoogtepunten
Lcd-televisie
Slaapkamers
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige vierpersoonskamer laden

Eenvoudige vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Lcd-televisie
Slaapkamers
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige driepersoonskamer laden

Eenvoudige driepersoonskamer
Hoogtepunten
Lcd-televisie
Slaapkamers
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

369, Cheluvamba Agrahara, behind Shanthala Theatre, Mysore, Karnataka, 570024
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Tranquil Inn Mysore
Tranquil Inn Mysore
- Gratis wifi
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
8.8 van 10, Uitstekend, 3 beoordelingen
De prijs is € 11
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: INR 300.0 per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. INR 60 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1000 per voertuig (enkele reis)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Voor een babybed worden kosten in rekening gebracht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kaveri Hotel Mysore
Kaveri Hotel Bed & breakfast
Kaveri Hotel Bed & breakfast Mysore
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kaveri Hotel
Beoordelingen
6,6
6,2/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
6 jan 2025
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Midhun
29 dec 2024
Midhun
3 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 jul 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Manjunatha
Reisde met familie en kleine kinderen
31 dec 2023
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Manjunatha
2 nachten verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
vasudeva, Merrillville
26 jul 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
vasudeva
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
jean philippe
9 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hôtel
jean philippe
3 nachten verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
Narayan Channappa
Reisde met familie
20 jan 2023
Positief: Personeel en service
It was not good. Cleanses needs to be improved.
Narayan Channappa
2 nachten verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
nicole
9 okt 2022
nicole
1 nacht verbleven in september 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Raghuram
Reisde met familie
15 nov 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bedbugs, Room given to someone else!!
Raghuram
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Seetha Raman
Reisde met familie en kleine kinderen
9 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seetha Raman
2 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Rudragouda S
Reisde met familie
20 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good
Rudragouda S
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Akshay
Zakenreiziger
18 okt 2021
Positief: Personeel en service
Akshay
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 jun 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 jan 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
1 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2020
4/10 – Matig
Michihiro
16 nov 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ベッドの汚さが気になった。
Michihiro
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Gerhard
24 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly Owner and Management
Gerhard
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 jan 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 jan 2020
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Abhi, London
Reisde met een groep
7 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abhi
1 nacht verbleven in december 2019