Geheel appartement

Hibiscus Apartments Fiji

3.0-sterrenaccommodatie
Appartement met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Wailoaloa Beach

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hibiscus Apartments Fiji

Deluxe appartement, 1 slaapkamer | Terras
Ingang accommodatie
Appartement, 2 slaapkamers | Privékeuken | Een koelkast, een magnetron, een kookplaat
Superior appartement, 1 slaapkamer | Een strijkplank/strijkijzer, extra bedden, gratis wifi, beddengoed
Een televisie

Beoordelingen

5,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Droger
  • Wasmachine
  • Keuken
  • Airconditioning
  • Buitenruimte
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe appartement, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Televisie
Een wasmachine en droger
Aparte slaapkamers
  • 46 m²
  • 1 slaapkamer
  • 1 badkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons slaapbank

Appartement, 1 slaapkamer (Presidential)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Televisie
Een wasmachine en droger
Aparte slaapkamers
  • 52 m²
  • 1 slaapkamer
  • 1 badkamer
  • Max. aantal: 6
  • 2 queensize bedden en 1 tweepersoons slaapbank

Appartement, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Televisie
Een wasmachine en droger
2 slaapkamers
  • 54 m²
  • 2 slaapkamers
  • 1 badkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Superior appartement, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Televisie
Een wasmachine en droger
Aparte slaapkamers
  • 30 m²
  • 1 slaapkamer
  • 1 badkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Lot 25 Enamanu Road, Nadi

In de buurt

  • Sri Siva Subramaniya Swami Temple - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Wailoaloa Beach - 4 min. rijden - 2.3 km
  • Markt van Namaka - 5 min. rijden - 4.1 km
  • Port Denarau - 10 min. rijden - 8.6 km
  • Denarau Beach - 12 min. rijden - 9.6 km

Lokaal vervoer

  • Nadi (NAN-Internationale luchthaven Nadi) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬1 min. lopen
  • ‪Sentai Seafood Restaurant - ‬3 min. rijden
  • ‪Curry House - ‬3 min. rijden
  • ‪Bohai Seafood Restaurant - ‬3 min. rijden
  • ‪Burger King - ‬13 min. lopen

Over deze accommodatie

Een plek voor jezelf

Je hebt het gehele appartement helemaal voor jezelf en deelt het alleen met je reisgezelschap.

Hibiscus Apartments Fiji

Appartement met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Wailoaloa Beach
Dit rookvrije appartement beschikt over een conciërgeservice, hulp bij uitstapjes/tickets en een tuin. Gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes en gratis parkeerplaatsen worden ook voorzien. Je vindt er ook een picknickplaats. Elk appartement is voorzien van een televisie met kabelzenders en een keuken met een koelkast, kookplaat en magnetron. Er zijn gemakken als een wasmachine/droger en een eetruimte, terwijl je ook kunt gebruikmaken van gratis wifi en een balkon of terras.Er is geen schoonmaakservice beschikbaar.
Hibiscus Apartments Fiji heeft 10 kamers met airconditioning die zijn voorzien van een wasmachine/droger en een koffiezetapparaat/waterkoker. Elke kamer heeft balkons of terrassen. Alle kamers in dit appartement met 3 sterren hebben keukens met een koelkast, een kookplaat, een magnetron en een eetruimte.

Gasten kunnen gratis gebruik maken van wifi. Er is een televisie met kabelzenders. Ook heeft elke kamer een strijkplank/strijkijzer en gratis toiletartikelen.

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Strand

  • Strand in de buurt

Internet

  • Beschikbaar in het appartement: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Keuken

  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Kookplaat
  • Magnetron

Slaapkamers

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed: FJD 50 per nacht

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen

Woonruimtes

  • Apart eetgedeelte
  • Woonkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Buiten

  • Balkon/terras
  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Wasvoorzieningen

  • Wasmachine/droger

Comfort

  • Airconditioning

Huisdieren

  • Geen huis- of assistentiedieren

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkingen)
  • Rookvrije accommodatie

Diensten en faciliteiten

  • Conciërgeservices
  • Geen schoonmaakservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Receptie met beperkte tijden
  • Strijkijzer/strijkplank

Uitgelichte locatiekenmerken

  • In het stadscentrum

Veiligheidsvoorzieningen

  • Geen koolmonoxidemelder vermeld (De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.)
  • Geen rookmelder vermeld (de eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie)
  • EHBO-doos
  • Alarmsysteem
  • Raambeveiliging
  • Brandblusser

Algemeen

  • 1 gebouw
  • 10 units
  • 2 etages
  • Tuin

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De accommodatie brengt 3.5 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en 17.00 uur geopend.
Je ontvangt binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen FJD 50 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: FJD 20 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: FJD 50 per nacht
  • De accommodatie berekent een toeslag van 3.5 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem, een EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hibiscus Apartments
Hibiscus Apartments Fiji
Hibiscus Fiji
Hibiscus Apartments Fiji/Nadi
Hibiscus Apartments Fiji Apartment Nadi
Hibiscus Apartments Fiji Apartment
Hibiscus Apartments Fiji Nadi
Hibiscus Apartments Fiji Nadi
Hibiscus Apartments Fiji Apartment
Hibiscus Apartments Fiji Apartment Nadi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hibiscus Apartments Fiji?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hibiscus Apartments Fiji te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hibiscus Apartments Fiji?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hibiscus Apartments Fiji uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hibiscus Apartments Fiji een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van FJD 20 per voertuig.

Waar ligt Hibiscus Apartments Fiji?

Dit appartement ligt in het centrum van Nadi, binnen 5 km afstand van Wailoaloa Beach, Sri Siva Subramaniya Swami Tempel en Sri Siva Subramaniya Swami Temple. Markt van Namaka ligt op 4 km.

Beoordelingen over Hibiscus Apartments Fiji

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 44 beoordelingen

6,0/10

Netheid

5,4/10

Personeel en service

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10

Great location and large rooms
2 nachten verbleven in juli 2018

4/10

No idea really as Hibiscus accepted and confirmed our booking but then bumped us to The Oasis without informing us or explaining (other than there was something wrong with the room).
5 nachten verbleven in mei 2018

2/10

They did not provide the apartment I booked at Expedia. As soon as I was charged, they contacted me saying that the apartment booked was not available. The apartment that they provided was a mess: dirty and only one dirty blanket was provided, full of mosquitos and cockroaches, internet did not work, etc... I emailed them photos (few of them are attached) when we were there. they replied: “ok I'm meeting them tomorrow and internet is restored back. I viber her the pictures. i knock the door but no response just a while ago. will update you in the morning” we left 3 days before the checking out date. Expedia should have a better quality control on the establishments using their website.
12 nachten verbleven in april 2018

2/10

There is nothing as advertised, management is mess, there is no wifi, room smells, our room gas stove was broken and we had to use the stove from other room which was unsafe as we had 2 kids with us. The staff expects chocolate rather asking if we are alright and comfort. They advertised about the presidential room but there is no any room like that. The toilet flush doesn’t work, the drier at laundry doesn’t work. When complain they just blame each other and say sorry. I won’t rekon this apartment to any body, be aware and find some good apartment. This apartment doesn’t deserve even a star.
3 nachten verbleven in februari 2018

2/10

owner /manager named Alfaz was rude. he even dont know how to talk to guest. he started to yell cuz of parking. your car front have to touch the buliding in order for others to pass from behind. horrible place to stay and horrible plac to park the car..
2 nachten verbleven in januari 2018

2/10

On arrival by taxi from the airport, we found the office closed and we had no means of contacting anyone. We were not late and it was still within office hours. We had no choice but to find alternative accomodation. The next day we were off early to catch a ferry to the islands so we have not been able to contact the office as yet.
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10

Clean and comfortable. A few minor wear and tear issues (e.g. shower drain was open -grill/cover missing), but nothing to detract from the stay. Sky TV was not working, but we were only there one night so it didn't matter, and if we'd stayed longer, would have made enquiries to get it sorted. No-one was on site to check us in. Rang the number on the door and was advised of the unit number and that it was open, with the key inside - which all worked fine. There was only one parking space left, which wasn't the one for our unit, but given that it was almost 9pm we decided it was safe to take that space. I was called just before midnight and asked to move the car - it turned out to be the manager returning from an evening out, wanting to park his car in a space that needed to be accessed through the other side of where we parked, so I was asked to move my car into one of the now vacant spaces, as someone visiting a guest had left. I'm still wondering why the manager chose to disturb a guest who was possibly asleep, to move a car into a space he could just have taken himself - and walked an extra 20 feet to his unit. There was no information regarding check in or check out, and no one available to check us out in the morning, so I needed to ring again, and obviously woke the manager (8.30am so not an early check out) to make sure there wasn't anything we needed to do to check out.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10

Overall the hotel was nice. But the staff not so much. The internet was down all the time you never had internet access. I had people sitting outside my hotel room waiting for the manager to talk to him about the internet pretty much every single morning. The rooms don't get cleaned you need to clean the rooms yourself. They don't even change the towels. After one week I had to go and ask if I could get some brand new towels. I guess you have to wash your own towels to.
15 nachten verbleven in juli 2017

4/10

Barely have WiFi, maybe 1hour totally in 7 days.. the furniture is old and dirty. The manager not always there (he have 5 rental properties to look after) but he living in the above apartment with his wife.
6 nachten verbleven in augustus 2017

2/10

The plugs for toaster .. bench top oven and rice cooker was international. .. and no international plug was provided. Only thing that worked was the stove and electric jug. The water in the morning was not available most days. The manager and his wife fought and you could hear her screaming with doors open. Not very professional at all. No friendly hellos at all. The cleaning staff were lovely fijians. Altaf needs to keep his wife elsewhere.
11 nachten verbleven in juli 2017

6/10

établissement très acceptable pour un couple et pour plusieurs jours au moins , un détail très positif pour Nadi, Internet fonctionne à grand débit , nécessité d'avoir une voiture
1 nacht verbleven in juni 2017

2/10

Horrible!! Wish we had driven straight to the coral coast after our flight. The only good thing was Maccas was just up the road
2 nachten verbleven in mei 2017

2/10

These apartments are appalling - issues with plumbing, TV, WiFi, cleanliness, unresponsive management, they are unattended and nobody present to check in, they are un-serviced, poorly equipped, appliances don't work. In fact there is absolutely nothing positive that I can say about them. Value for money was extremely poor and I could not recommend anybody stay there.

8/10

This is the third time I have stayed at the Hibiscus apartments, if you want privacy and comfort this is the place to be, convenient location. Thank you Hibiscus, will definitely stay there again!

2/10

We arrived at the Hibiscus appartments ready to start our first over seas Holiday and from the moment we got there the female staff member that was on didn't even know anything about our booking after a short argument and a phone call she said they had our room . We walked into the Hotel room from HELL !! There was dirty used plates stashed in the draws , a dirty pair of underwear , used cotton buds under the bed , rusty dirty cutlery , mouldy shower with NO HOT WATER , when we booked through Expedia it said there was wifi service and there was NONE so we were left with no way of contacting our family to say we had landed and we were safe !! BUT WAIT THE WORST BIT OF IT ALL ........I walked into the room where my two children should have been sleeping and the beds had blood stains all over them and one bed the pillow was saturated !!! Even the toilet paper was on the disgusting floor !! THANKS EXPEDIA FOR ALLOWING SUCH A DISGUSTING PLACE TO OFFER ACCOMODATION UNDER YOUR COMPANIES REPUTATION AMD DESTROYING OUR FIRST FAMILY HOLIDAY ! DO NOT GO TO THIS HOTEL FROM HELL

4/10

Bed linen not changed, had to sleep on dirty beddings, dirty pillow cases, not enough towel, no tea towels in the kitchen, kitchen very dirty, sticky kitchen benchtops, utensils dirty, as if our apartment was never cleaned for weeks. Laundry got flooded when washing. Will never book this premises.,

4/10

A/C was off upon check-in so room as 32 Celsius; springs bulging up in dirty & uncomfortable couch; only two pans in kitchen; thick towels & very good mattress; smalls ants coming in through cracks in wall; two large but dying cockroaches; no coffee, tea, or cream; incorrect WiFi password was given for first three days; good washing machine & dryer in room; friendly housekeeping staff. Road construction nearby turns off water daily for 30 minutes to several hours without advance warning.

6/10

広くて一人でしたので落ち着かなかった。 他のホテルのように、サービス品が何もなかった。(コーヒー、シャンプーなど) トイレのドアが閉まらなかったり、作りが雑でした。 常駐している人は、掃除するフィジアン一人でした。

6/10

The bathroom needs renovation, black mold in the bathroom. At times had to bath in cold water, there was no hot water. While there the power and water was switched from time to time. There is NO satellite channel as advertised in their hotel website, th apartment has only 2 channels, wifi most days work and other days is switched off. Overall great location but in room 3 bottom toilet is leaking and upstairs bathroom mold Is really bad. In terms of privacy it's really great.

2/10

was moved from rooms to rooms. there was no television service in the first room. second room dryer was not operating.. . bed bugs all over the mattress and bit us all over our body. had to lay down on the sofa whole night .complained to management at 2 am in the morning .we had no privacy as maintenance work was carried in the shower. I would like to be compensated for the unsatisfactory service .refund for 3 nights . I also have photos for prove if requested .

6/10

Room was great,except issues with free wifi and room service. You have to get your toiletries unless you walk to a small room on the side where there is a lady to help you. No one cleans up the room every morning. But the price is allright and is spacious.

8/10

Upon arrival (at night) we were told that despite pre-booking and paying, the hotel was full. However we were upgraded to a better apartment at Hibiscus residencies without an additional charge. That turned out to be good. However the wifi did not work. Otherwise it was a good stay

2/10

Des voleurs, j'attends toujours le remboursement de ma chambre que je n'ai jamais eu car l'hotel été complet.

2/10

We book this hotel on behalf of our clients. When our clients arrived Nadi around 5.30pm on Saturday, they realized the hotel is closed and no one is at the front desk. We had to called the hotel's emergency mobile number and they told us the hotel is fully booked so our clients cannot check in even though we've got an confirmation number from the hotel. No apologies and no compensations. Even Expedia's call center cannot reach them using the phone number they provided. I spent 2 hours trying to find another hotel for our clients but NO ONE IS ANSWERING THE PHONE for ALL NADI HOTELS. Seriously it was a terrible day for both our clients and us.

10/10

Wish to return back.for more holidays. The hotel is classy.with everything.