Details aan de binnenkant

Beoordelingen van Hotel Mercure Rif Nador

3.5 out of 5
Hotel Mercure Rif Nador
1 Avenue Ibn Tachfine, Nador

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 33 van 116 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 43 van 116 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 116 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 116 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 116 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Yassin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was vriendelijk en gastvrij. Ik vond het jammer dat de andere ingang naar de appartementen niet beschikbaar was. Dat zorgde ervoor dat we veel moesten lopen vanuit de lobby naar onze kamer. Ook trof ik bij aankomst een wc aan die niet goed schoon was. Verder hebben we genoten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Benslimane op 20 mrt 2024
Wij danken u voor uw reactie na uw verblijf in het Mercure Rif Nador en het spijt ons om uw teleurstelling te lezen over de toegang tot de appartementen en de staat van de toiletten. We weten dat we bezig zijn met het vinden van een definitieve oplossing voor dit onderwerp

10/10 – Uitstekend

Ahlam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the service,room and everything!
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Benslimane op 7 dec 2023
Thank Mrs Ahlam for your great feed back about your experience at the Mercure Rif Nador.Best regards

6/10 – Redelijk

Younes

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer met wat beperkingen zoals niet functionerend kamertelefoon. Als je gier melding van maakt wordt wel verteld dat er aan gewerkt wordt en na drie dagen nog steeds geen verbetering. In het zwembad ben je je plek zo kwijt als je voor uurtje wat gaat doen zelfs als je het personeel ter plekke waarschuwt. Erger nog mij gebeurt dit: een personeelslid kwam mij vragen mijn parasol te nemen en aan een andere te geven omdat hij met een kind is en dat ik half in schaduw zit van muur achter me. Een zeer onprettige handeling richting klant die voor zijn rust en plezier dat ligt! Liften zijn er slechts twee zeer trage voor een vier ster hotel met een gemiddelde wachttijd van 15 minuten en waarvan een definitief stil kwam te liggen. Bij uitchecken werd mijn een rekening voorgesteld wegens gebruik van bar enz. En dat heb ik absoluut niet gebruikt. Kortom een zeer amateuristisch personeel waardoor service tekort schiet
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van . op 20 sep 2023
Cher M. Youness,Nous sommes désolés d'apprendre que votre séjour dans notre établissement ne s'est pas déroulé comme vous l'espériez. Votre avis est précieux pour nous, car il nous aide à identifier les domaines où nous devons nous améliorer. Nous tenons à vous présenter nos excuses pour les désagréments que vous avez rencontrés.Concernant le problème du téléphone dans votre chambre, nous sommes conscients de cette situation et nous travaillons activement pour la résoudre. Nous comprenons que cela a pu causer de l'inconfort pendant votre séjour, et nous nous excusons pour la lenteur de la réparation.En ce qui concerne les problèmes au niveau de la piscine, nous prenons votre commentaire très au sérieux. Nous allons revoir nos procédures pour assurer que nos clients puissent profiter pleinement de leur temps à la piscine sans rencontrer de problèmes de place.Nous regrettons également l'incident avec le personnel concernant la demande de déplacement de votre parasol. Cela ne correspond pas à notre standard de service, et nous allons prendre des mesures pour éviter de telles situations à l'avenir.Quant aux problèmes avec les ascenseurs, nous sommes conscients de ces retards et nous travaillons à améliorer la situation.Enfin, la confusion concernant la facture de la barre est un problème que nous allons examiner de plus près. Nous nous excusons pour cette confusion.Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance de vous accueillir à l'avenir et de vous offrir une expérience bien meilleure. Votre satisfaction est notre priorité, et nous prenons vos commentaires très au sérieux pour nous améliorer.Cordialement,Ali NadiriFOM

6/10 – Redelijk

Najima

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ben op 13 aug 2023
Mme Najima,Mme Loubna,Nous sommes navré de lire que nous n'étions pas à la hauteur de vos attentes , en prenant en compte votre note donné au séjour.Cordialement

4/10 – Matig

Loubna

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Benslimane op 13 aug 2023
Mme Loubna,Nous sommes navré de lire que nous n'étions pas à la hauteur de vos attentes , en prenant en compte votre note donné au séjour.Cordialement

2/10 – Ontzettend slecht

Dounia

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van . op 20 sep 2023
Chère Mme. Dounia,Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience avec nous n'a pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous remercions d'avoir partagé votre avis. Votre retour d'information est précieux pour nous, car il nous aide à identifier les domaines où nous devons nous améliorer.Nous aimerions en savoir plus sur les raisons qui ont conduit à votre note de 1/5. Votre avis détaillé nous aiderait à comprendre les problèmes que vous avez rencontrés et à travailler sur les points qui nécessitent une amélioration.Nous sommes déterminés à offrir un service de qualité à nos clients, et nous prenons chaque commentaire au sérieux. Si vous êtes prête à discuter de votre expérience en détail ou à nous donner plus d'informations sur ce qui ne vous a pas satisfait, nous serions ravis de vous écouter.Nous espérons avoir l'opportunité de regagner votre confiance à l'avenir et de vous offrir une expérience bien meilleure.Cordialement,Ali NadiriFOM

6/10 – Redelijk

nourdin

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Benslimane op 13 aug 2023
M.Nourdin,Nous vous remercions pour votre avis.Cordialement

10/10 – Uitstekend

Abderrahim

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Benslimane op 13 aug 2023
Nous vous remercions M.Abderahim, pour votre avis.Cordialement

10/10 – Uitstekend

Moustapha

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Be op 13 aug 2023
Merci pour votre feed back

2/10 – Ontzettend slecht

Abdelkarim

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Benslimane op 27 dec 2022
M. Abdelkarim,Nous vous remercions pour avoir donné votre avis sur l'hôtel et nous sommes navré de savoir que votre expérience n'était pas à la hauteur de vos attentes.Nous aurions bien apprécié avoir plus de détails sur votre expérience négative afin de connaître les prestations à améliorer.Cordialement

2/10 – Ontzettend slecht

Noamen

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smerig hotel
Ik zou dit hotel afraden voor iedereen. Je betaald een hoop maar krijgt er weinig voor terug. Onvriendelijk personeel die je gewoon proberen af te persen. Kamers zijn niet schoon, zwembad stinkt. Kort om zoek beter een ander hotel.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Benslimane op 6 sep 2022
Meneer Nouamane,Uw eerste Top Service-opmerking een dag geleden komt niet overeen met wat u momenteel schreef.aan de andere kant melden we uw ongepast gedrag door met gasten de kamer binnen te gaan zonder dat ze bij de receptie zijn geregistreerd en u niet akkoord ging om voor de kamer te betalen en u zelfs om de politie vroeg en uw staat van dronkenschap zag, hoewel ons team vermeed ze hebben gebeld, maar gezien uw aandringen moesten we ze bellen om het probleem op te lossen.Met vriendelijke groeten

4/10 – Matig

Sofia

3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Benslimane op 2 jul 2022
Mme Sofia, Nous sommes navrés que le service ou la prestation n’était pas à la hauteur de vos attentes. Au plaisir de vous accueillir à nouveau afin de regagner votre confiance

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Benslimane op 22 okt 2020
Cher client, Nous vous remercions pour avoir partagé votre opinion sur votre récent séjour parmi nous, notre objectif principal étant de garantir que nous offrons de mémorables expériences à nos clients, vos commentaires sont essentiels à cet effet, c'est pourquoi nous apprécions votre temps et vos critiques constructives.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Mooi hotel en locatie maar door het personeel die totaal niet weet hoe je met gasten moet omgaan is het zonde van je geld !! Regendouche komt een klein pis straaltje uit en kom men na 2 pogingen niet maken zeer slecht en zogenaamd geen andere Kamers beschikbaar niet dat ik daarom vroeg. Bij de ingang moet je je bijna dagelijks meerdere keren per dag jezelf legitimeren aan de portier het is echt omgekeerde wereld maargoed goede les voor €190 per nacht, geef mij 2 weken in het hotel en ik ontsla 98% van het personeel en zet het hotel zo op de kaart, kijk alleen al naar de reviews op deze site laat staan ergens anders. Very bad hotelstaf hotel is pretty but thats all
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van badr op 28 aug 2019
Thank you for your comment. we present youour apologize for any inconvinience

6/10 – Redelijk

Milouda

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van badr op 28 aug 2019
Nous vous remercions pour avoir donné votre avis.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
slecht , locatie goed , kamers onverzorgd , slechte matras onbeschoft personeel aan de receptie
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Management op 30 okt 2019
Thank you again for making us your choice hotel on this occasion, we look forward to serving you again in the near future.

10/10 – Uitstekend

wadiha

7
het was top
8 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Badr op 3 okt 2018
Madame, We thank you for your comments following your stay at Hotel Mercure Rif Nador. It is with great pleasure that we receive your compliments. Also, we will not fail to share your appreciations with our entire team. Your satisfaction is the greatest reward for our staff who work day after day to offer you an irreproachable service. Looking forward to welcoming you again, please believe, Madame, in expressing our feelings best

10/10 – Uitstekend

Nouredine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Reactie van Benslimane op 15 jun 2018
Mr Nouredine, Nous vous remercions pour avoir donner votre avis suite à votre séjour parmi nous. Au plaisir de vous revoir parmi nous, au Mercure Rif Nador. Bien à vous

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Redelijk hotel, goed locatie. Ze mogen wat meer doen wat betreft de hygiëne, de badkamer was niet echt schoon, op de vloer lagen nog kruimels.
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Management op 30 okt 2019
We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 – Goed

Jeannette, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn heerlijk geurend en modern hotel
Uitstekend en modern hotel met zeer hulpvaardig personeel. Helaas waren we te vroeg in het seizoen en konden we de 2 aanwezige zwembaden niet gebruiken ivm onderhoud. Misschien handig om deze 1 voor 1 in onderhoud te nemen. Maar in de zon bij het zwembad was het ook goed vertoeven. Prima ontbijtbuffet met veel keuze.
3 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Management op 30 okt 2019
Again we thank you for this wonderful review, it has been a pleasure for us to read and we look forward to serving you again soon.

8/10 – Goed

Yazid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Schoon en netjes. Service na behoren. Voor zien van alle benodigde faciliteiten.
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Mercure Rif Nador op 8 mrt 2018
Bedankt voor je bemoedigende complimenten. we zullen u graag de volgende keer verwelkomen.

4/10 – Matig

Alicia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vies
Suoer slecht hotel tapijt was echt smerig durfde niet op bloten voeten te lopen badkamer niet schoon
3 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van General Manager op 31 okt 2019
Thank you again for making us your choice hotel on this occasion, we look forward to serving you again in the near future.

4/10 – Matig

marokkaanse man, e

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen asbakken geen vuinlisbakken lampen die het niet doen roomservice die er een uur over doet om het bestelde te brengen geen informatiemap heel slecht engels via expedia geboekt en betaald en alsnog 9 keer gevraagd om mijn kamer te betalen door verschillende medewerkers fles cola en badjas ontvreemd door cleaningservice kortom een nachtmerrie dat zou je niet denken als je de prijs van de accomodatie hoort
Reactie van YOUSSEF op 16 aug 2016
Dear, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hotel Mercure Rif Nador. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

8/10 – Goed

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nettes und hilfsbereites Personal Sauberes Zimmer tägliche Reinigung Naheliegende Einkaufsmöglichkeiten Cafés und Restaurants in der nähe
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Benslimane op 4 apr 2024
Dear Stafan,Thank you very much for your feed back.Best regards

8/10 – Goed

Hassan

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Benslimane op 14 feb 2024
M.Hassan,Nous vous remercions pour votre avis et espérons vous accueillir à nouveau parmi nous Cordialement

10/10 – Uitstekend

KARIM

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Benslimane op 7 dec 2023
M.Karim, Nous vous remercions infiniment pour votre magnifique appréciation et espérons vous accueillir à nouveau parmi nous Cordialement

2/10 – Ontzettend slecht

David

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Benslimane op 14 feb 2024
M.David,Nous sommes navrés de lire que votre expérience n'était pas à la hauteur de vos attentes et vous présentons nos excuses.Nous avons bien apprécié avoir plus de détails sur votre expérience afin de pouvoir nous améliorer

2/10 – Ontzettend slecht

Abdelkader

6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Benslimane op 4 nov 2023
M.Chatrioui,Nous sommes navrés de lire que votre court séjour n'était pas la hauteur de vos attentes , d'ailleurs nous vous présentons toutes nos excuses.Par ailleurs nous aurions souhaité avoir quelques précisions concernant votre insatisfaction afin de pour améliorer nos prestations.Cordialement

8/10 – Goed

Rupert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Mercure
used as base for work locally
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Benslimane op 9 okt 2023
M.Rupert,Nous vous remercions pour avoir partagé avec nous votre avis suite à votre séjour au Mercure Rif Nador.Au plaisir de vous accueillir à nouveau parmi nous Cordialement

10/10 – Uitstekend

salima

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotellet ligger veldig sentralt ved shopping sentret ( souk) og mange andre shopping muligheter og spise steder. Hotellet er stort og fint med fine fasiliteter. Personalet er topp, de er tilgjengelig og fikser det meste.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Benslimane op 23 sep 2023
Kjære Salima,Vi takker deg veldig for din fantastiske anmeldelse etter oppholdet ditt på Mercure Rif Nador.Vi ser frem til å ønske deg velkommen igjen blant ossVennlig hilsen

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van . op 20 sep 2023
Cher Mohamed,Tout d'abord, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous évaluer. Votre avis est précieux pour nous, car il nous aide à améliorer nos services.Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez été déçu par votre expérience avec nous et que vous nous avez attribué une note de 2/10. Nous aimerions avoir plus de détails sur ce qui n'a pas répondu à vos attentes. Votre retour d'information est essentiel pour que nous puissions identifier les problèmes et travailler à les résoudre.Si vous le souhaitez, nous serions ravis de discuter de votre expérience en détail et d'entendre vos suggestions pour nous améliorer. Votre satisfaction est notre priorité, et nous ferons de notre mieux pour rectifier la situation.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau et de vous offrir une expérience plus positive à l'avenir.Cordialement,Ali NadiriFOM

2/10 – Ontzettend slecht

Mouhcine

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van . op 20 sep 2023
Cher Mohcine,Tout d'abord, nous tenons à vous remercier d'avoir partagé votre avis sur votre expérience avec nous. Votre retour d'information est important pour nous, car il nous aide à identifier les domaines dans lesquels nous pouvons nous améliorer.Nous sommes conscients que vous avez attribué une note de 2/10, tout comme Mohamed. Nous regrettons profondément que votre expérience n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous aimerions en savoir plus sur les raisons derrière cette évaluation afin de pouvoir résoudre les problèmes et améliorer nos services.Si vous êtes disposé à partager davantage de détails sur ce qui ne vous a pas satisfait ou sur les aspects spécifiques de votre expérience qui vous ont déçus, cela nous serait d'une grande aide. Votre avis nous encourage à travailler dur pour améliorer nos prestations et à offrir à nos clients une expérience exceptionnelle.Nous sommes sincèrement désolés que votre visite n'ait pas été à la hauteur de vos attentes, et nous espérons que vous nous donnerez l'opportunité de rectifier cela à l'avenir.N'hésitez pas à nous contacter si vous souhaitez discuter de votre expérience en détail ou si vous avez des suggestions sur la façon dont nous pouvons nous améliorer.Cordialement,Ali NadiriFOM

8/10 – Goed

Yassin

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van . op 21 sep 2023
Cher M. Yassin,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous évaluer et de nous attribuer une note de 4/5. Votre avis est important pour nous, car il nous permet de comprendre comment nous pouvons améliorer nos services pour mieux répondre à vos attentes.Nous sommes ravis de constater que vous avez eu une expérience globalement positive avec nous. Cependant, si vous avez des commentaires spécifiques ou des suggestions pour nous aider à atteindre la note parfaite la prochaine fois, n'hésitez pas à les partager. Votre feedback nous aide à progresser.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt et de vous offrir une expérience encore meilleure.Cordialement,Ali NadiriFOM

8/10 – Goed

Zubair

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Benslimane op 13 aug 2023
M.Zubair,Nous vous remercions pour votre avis sans commentaire.Cordialement

2/10 – Ontzettend slecht

YOUSSEF

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Service zéro petit-déjeuner zéro
Franchement service à la réception zéro Petit déjeuner zéro Déçu de déçu pourtant je viens souvent ici
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Benslimane op 19 jul 2023
Bonjour M. Youssef,Nous sommes navrés de savoir que votre dernière expérience au sein du Mercure Rif Nador, n'était pas à la hauteur de vos attentesNous ferons de notre mieux pour améliorer nos prestations et notre service!Nous vous remercions pour vos remarques , que nous avons bien pris en considérationCordialement

6/10 – Redelijk

jaoued

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Benslimane op 19 jul 2023
M. Jaouad,Nous vous remercions pour avoir donné vore avisAu plaisir de vous accueillir à nouveau parmi nousCordialement

8/10 – Goed

CARMEN

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Benslimane op 13 jul 2023
Gracias señora Carmen , hasta la proxima

4/10 – Matig

Khadija

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Benslimane op 13 jul 2023
Thank you Mrs Khadija for your feed back and sorry that it doesn't meet your expectations

4/10 – Matig

mohammed

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mangler kvalitet
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Benslimane op 13 jul 2023
Thank you Mr Mohamed for your feed back

6/10 – Redelijk

frank

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estancia en mercure
Todo bien pero el Spa te cobran por el jacuzzi y piscina interior... Además hice una reservación para un facial y al día siguiente que llegó a la reserva, me dicen iqe no tienen los productos... Iqe no hacen faciales... Cuando en su catálogo lo ofrecen.... Lo demás bien. Desayuno ok, no WoW...
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Benslimane op 15 mei 2023
Estimado Franck,Le agradecemos el tiempo que se ha tomado para hacernos llegar los comentarios sobre su estancia en Hôtel Mercure Rif Nador.Sentimos enormemente que su experiencia no haya alcanzado sus expectativas; por favor permítanos hacerle llegar nuestras mas sinceras disculpas.En Mercure, nos esforzamos en proporcionar un servicio de calidad a cada uno de nuestros clientes, por ello sus comentarios son muy importantes para nosotros. Por favor tenga por seguro que tomaremos las medidas necesarias para que no vuelva a ocurrir lo acaecido en su estancia.Apreciamos sinceramente que haya compartido con nosotros este asunto y confiamos en que nos dé una nueva oportunidad para poder ofrecerle un servicio óptimo.Reciba un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

Said

2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Benslimane op 28 mrt 2023
M.Said,Nous vous remercions infiniment pour avoir partagé avec nous votre magnifique expérience au sein du Mercure Rif Nador.Au plaisir de vous accueillir à nouveau parmi nous Cordialement

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Benslimane op 19 mrt 2023
Cher client,Nous vous remercions pour avoir partagé avec nous votre avis, malgré que vous n'avez laissé aucun commentaire Cordialement

8/10 – Goed

Mohammed

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Benslimane op 26 feb 2023
M.Ghazi,Nous vous remercions pour avoir donné votre avis suite à votre dernier séjour au Mercure Rif Nador.Au plaisir de vous accueillir à nouveau parmi nous

10/10 – Uitstekend

Tarik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helemaal top
Het gebouw heeft een prachtige architectuur, waar het niet verder bij blijft de accomodatie heeft uiterst vriendelijk en behulpzame personeel en dat in de keuken tot aan de beveiligers enz. Verder zijn de kamers ruim van een televisie met zenders over de hele wereld. En de Spa was prachtig heel fijne personeel die echt behulpzaam is en alles was top
8 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Benslimane op 26 feb 2023
Dear Mr Tarik,Thank tou for your great comment and the good pictures from your stay at the Mercure Rif Nador.Bdt regards

10/10 – Uitstekend

Rahli

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Benslimane op 13 jan 2023
M.Rahli,Nous vous remercions infiniment pour votre magnifique appréciation.Au plaisir de vous accueillir à nouveau parmi nous.Cordialement

10/10 – Uitstekend

Charles

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Manager super friendly
Reactie van Benslimane op 2 jan 2023
Dear Charles,Thank you for your great feed back. Hope we will welcome you once again

10/10 – Uitstekend

Iman

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusto todo
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Benslimane op 15 okt 2022
Muchas Gracias por vuestro comentario sobre su estancia en el Mercure Rif Nador.Hasta la proxima

8/10 – Goed

Santiago

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Buena situacion. Un poco caro para lo que es
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Benslimane op 10 okt 2022
Señor Santiago,Gracias por su comentario sobre su estancia en el Mercure Rif Nador.Vamos a ver lo que puede hacer para la amelioracion del servicio et del precio tambien.

2/10 – Ontzettend slecht

Noamen

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Benslimane op 10 okt 2022
M.Noaman,Nous vous remercions pour avoir donné votre avis et nous vous présentons nos excuses si nous n'étions pas pas à la hauteur de vos attentes.présentons nos excuses si nous n'étions

10/10 – Uitstekend

Soufiane

1 nacht verbleven in september 2022