Spa

Beoordelingen van Riad Dar Nador

3.5 out of 5
Riad Dar Nador
Hay Laaraassi, Nador

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 11 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nette kamers, erg mooie kamers, suoer vertrekken met zitplaatsen op alle verdiepingen. Leuke binnen plaats. Super vriendelijk. Jammer dat er geen werkende airco in kamers is. Verder top verblijf
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

E.C.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kleinschalig hotel met mooie ruime kamers.
alles in goede staat. Vriendelijke ontvangst. Wifi was niet altijd goede ontvangst op de kamer.

8/10 – Goed

Dimitri, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unique experience
This is absolutely a unique experience. It feels like you are living in a palace. It's very quiet, always fresh food and the staff is ready to help you any time of the day. It has no luxury facilities like hamam or swimming pool, but really after being there, I don't care at all those things :)
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

nienie

Positief: Personeel en service
Leuk hotel wel 1 km v strand
Rustig lokatie, weinig in omgeving maar taxis zijn goedkoop

6/10 – Redelijk

MATTEO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
NADOR per 3 giorni
Al mio arrivo nessuno sapeva della prenotazione (tra l'altro già pagata interamente), solo dopo mezz'ora di discussione si sono accorti della prenotazione. In tre giorni di soggiorno nessuno ha rifatto la camera e soprattutto cambiato gli asciugamani in bagno. Il Riad è molto bello ma il servizio è stato davvero discutibile
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Mohamad, Woodbury

Positief: Personeel en service, voorzieningen
The staff is super kind and helpful. The hotel itself is nice and the breakfast is great. However, there is a constant weird smell coming from the bathroom which is a little annoying.
3 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Malik, San Antonio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Nice hotel but!!
The first night there was a part that went in until 4:00am we were not able to sleep, add to this that the AC did not function The next day we complained about the AC and the owner promised to keep it on, to my astonishment, as soon as we left the room, the Ac was turned off. Too bad the owner does not think business He neglected our comfort and focused only on saving few MAD I hope they fix the AC for the place is very beautiful
3 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Jacques, Nimes

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel très difficile à trouver, le plan n'est pas précis.Il conviendrait de signaler le trajet d'après l'hôtel Mercure qui lui est très bien indiqué Le wifi était chaotique au début de notre séjour , la clim également et l'eau chaude n'était distribuée que le matin Le personnel est très agréable L'hôtel est pratiquement neuf et très propre Un peu trop éloigné de tout si vous n'avez pas de véhicule
4 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

blbezziuh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
تشكرون على حسن الاستقبال
احسن معاملة في الاستقبال .فندق رائع ومجهز اخر طراز
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van A.B op 23 jan 2018
شكرا جزيلا سيدي

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良いホテルでした
夫と二人で泊まったのですが、外観・内観ともにとても良いホテルでした。 スタッフはフランス語しか通じなかったのですが、Google翻訳でなんとか問題解決。 部屋は3階で、階段が多くエレベーターがないのが大変でした; 客室はとても清潔で管理が行き届いている感があります。 バスルームもキレイでした。 シャワーの水圧、温度ともにgood! 客室内のWi-fi環境もとても良かったです。 (1階エントランスでは繋がらない) ディナーはこちらで食べたのですが、正直あまり美味しくはなかったですし、 値段は割と高めに設定しているので、そこが不満な点です。 しかしナドールは、他の町よりも治安の悪さを感じることが、多々ありましたので、 安心安全を求める人は、夜外出を控え、このリアドで済ませてしまった方が良いと思いました。

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muy tranquilo,comodo y de reciente construcion.decoración exquisita,una estancia muy agradable,lo recomiendo