Queens Inn

3.5-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke accommodatie met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Queens Inn

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Deluxe kamer, 1 kingsize bed | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Receptie
Gang
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 30 m²
  • Uitzicht op het water
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe driepersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Queens Inn ligt vlak bij het strand in Kilvelur. Voor een lokale bezienswaardigheid kun je bij Town Gate terecht. Ben je meer een natuurmens? Dan zijn Velankanni-strand en Nagore-strand zeker aanraders.
Kaart
Main Road, Arch West Street, Velankanni, Tamil Nadu, 611111

In de buurt

  • Kerk van de tank van Onze-Lieve-Vrouw - 19 min. lopen - 1.7 km
  • Basiliek van Onze-Lieve-Vrouw van Goede Gezondheid - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Velankanni-strand - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Gopalakrishnan Temple - 16 min. rijden - 18.1 km
  • Nagore-strand - 20 min. rijden - 21.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Velankanni - 5 min. rijden

Restaurants

  • ‪Hotel Saravana Bhavan - ‬2 min. rijden
  • ‪Clinton Park Inn - ‬17 min. lopen
  • ‪Hotel Chandra - ‬2 min. rijden
  • ‪Sea Shell Mess - ‬2 min. rijden
  • ‪Hotel Prakash - ‬2 min. rijden

Over deze accommodatie

Queens Inn

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid
Profiteer bij Queens Inn van faciliteiten zoals een terras, een koffiebar/café en een tuin. Naast voorzieningen zoals een speeltuin en stomerij-/wasservices kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met parasols bij het zwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), kinderopvang met toezicht (toeslag) en barbecues
  • Gratis kranten, hulp bij uitstapjes/tickets en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 51 kamers zijn voorzien van voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag van INR 200 per persoon
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Speeltuin

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderactiviteiten onder toezicht (toeslag)
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Kinderzwembad
  • Speeltuin

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • Barbecue
  • Parasols bij het zwembad
  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2017

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 850.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Ontbijttoeslag: ca. INR 200 per persoon
  • Toeslag voor extra bed: INR 850.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Queens Inn Nagapattinam
Queens Nagapattinam
Queens Inn Hotel
Queens Inn Kilvelur
Queens Inn Hotel Kilvelur

Veelgestelde vragen

Is Queens Inn voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Queens Inn?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Queens Inn te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Queens Inn?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Queens Inn uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Queens Inn?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Kilvelur ligt vlak bij het strand, binnen 3 km afstand van Basiliek van Onze-Lieve-Vrouw van Goede Gezondheid en Kerk van de tank van Onze-Lieve-Vrouw. Velankanni-strand ligt op 4,3 km.

Beoordelingen over Queens Inn

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 9 beoordelingen

6,6/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

4,6/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Lynette

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Anasly

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
"One star for the staff, zero for the room!" When I walked into the room, I was greeted by unwashed sheets and pillow covers. A quick call to the staff got me clean ones—but sadly, that's where the wins ended. The room itself? Straight out of a horror movie. Peeling walls, moldy pillows, and broken plumbing made it feel like I had checked into a haunted house. My "view" upon opening the door? A broken ceiling with a bucket catching rainwater. (At least the bucket wasn’t inside my room… small mercies.) The AC was particularly innovative—moss was growing out of it. Who needs a green wall when you have a green AC? Food was the only saving grace. It tasted good… when it eventually arrived. Two rotis and a veg kurma took over an hour—so long we joked it might be breakfast instead of dinner. The staff, bless their hearts, were polite, hardworking, and doing their best under impossible circumstances. It’s a management issue, not their fault. If the staff were running things, this place might stand a chance. One star, entirely for the staff. Management, please take notes—or at least take a good look at the moss-covered AC. I have got the pictures to prove it!
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Robin, Kochi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
After 9pm, no restaurant facility. Staffs are very friendly
1 nacht verbleven in januari 2021

4/10 – Matig

George, New York ny

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No comment it’s ok Expedia charge me two times it’s going to be a dispute in charge later?
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decent and comfortable. Nice and friendly staff. I would certainly go back.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Dr Vallakalil

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good hotel
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Balasubramanian

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad service. Cold breakfast & food.Staff untrained. Wardrobe non functional in all rooms.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Gk, London

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Good

New hotel service is good.
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Dave, Melbourne

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very nice clean and comfortable

The staff in the dining room could not communicate properly and it would be good if they had at least 1 person who could understand English. They had no idea of how to make a cup of coffee. Apart from that we were very happy with our stay and would stay there again.
1 nacht verbleven in januari 2018