New Cape Hotel
Strandpret dicht bij Strand van Kanyakumari en Vivekananda Gedenkteken
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor New Cape Hotel





Beoordelingen
6,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Lakens van Egyptisch katoen
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, toegankelijk voor mindervaliden (Airconditioned) laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, toegankelijk voor mindervaliden (Airconditioned)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Select Comfort
Een plafondventilator
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5/69 Cape Road, Kanyakumari Beach, Nagercoil, Tamil Nadu, 629702
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Tri Sea Hotel
Tri Sea Hotel
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
5.0 van 10, 18 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: INR 1000 per accommodatie, per dag
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: INR 300 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: INR 400.0 per dag
- Wastoeslag: INR 48 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
New Cape Hotel Kanyakumari
New Cape Kanyakumari
New Cape Hotel Nagercoil
New Cape Hotel Hotel
New Cape Hotel Nagercoil
New Cape Hotel Hotel Nagercoil
New Cape Hotel Nagercoil
New Cape Nagercoil
Hotel New Cape Hotel Nagercoil
Nagercoil New Cape Hotel Hotel
New Cape
Hotel New Cape Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over New Cape Hotel
Beoordelingen
6,8
7,0/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
23 jul 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Sundar
14 jun 2024
Negatief: Netheid, personeel en service
Sundar
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Shesadev
Reisde met familie en kleine kinderen
30 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shesadev
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Chantal
11 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Chantal
1 nacht verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
MOHAN
Reisde met familie
22 feb 2021
Negatief: Netheid, comfort kamer
Try to avoid this hotel if you can
MOHAN
2 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jun 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019