Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van The Imperial Hotel & Convention Centre Korat

4 out of 5
The Imperial Hotel & Convention Centre Korat
1137 Suranarai Road, Naimuang District, Amphur Muang, Nakhon Ratchasima, Nakhon Ratchasima

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 79 van 218 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 96 van 218 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 218 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 218 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 218 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Udomrat P. Mr. Room Division Manager op 2 apr 2023
Dear Mr.Erik, Thank you very much for your kind comments. I am delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat. Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

10/10 – Uitstekend

Erik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hot
Goed hotel maar alleen jammer dat ze op zaterdag middag lampen van het zwembad gaan wisselen. Ze zeiden een half uurtje werk maar werd uren werkdus zijn we naar kamer gegaan
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van นิตยาภรณ์ พลศรี (ผจก.ทั่วไป) op 22 jun 2022
Dear Mr.Erik, Thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat. We would like to thank you for your comments which is helping us to improve our services for our clients. Looking forward to welcome you again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

4/10 – Matig

Gert

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Tijd voor renovatie
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Hotel niet Dusit waardig. Bekend met andere Dusit hotels en daarom ook voor dit hotel gekozen maar zeker geen tweede keer. o.a. Handdoeken met vlekken, overlopende toiletten, vloerbedekking vol met vieze plekken, vloerbedekking gangen niet meer goed bevestigd. Hoog tijd voor een renovatie. Gelukkig maakt het vriendelijke personeel veel goed. Op de kamer in het informatie boekje over het hotel staan veel klachten en opmerking over het hotel (niet positief) van vorige hotelkamer gebruikers.

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice size room, hot water and customer friendly.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Nittayaporn Polsri op 12 feb 2024
Dear Mr. Jeffrey,Thank you very much for your kind comments. We are delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back to Korat. Looking very much forward to being at your service again soon. Best Regards Nittayaporn Polsri General Manager

6/10 – Redelijk

Per

Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fd Lyxhotell
Ett fd lyxhotell som passerat bäst före datum. Lågt pris avspeglar skicket. Utbudet vid frukost begränsat.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Nittayaporn Polsri General Manager op 23 jan 2024
Dear Value guest, We thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat during your recent stay here in Nakhon Ratchasima and are pleased that you have taken the time to complete our guest questionnaire. It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clientele.Please accept our sincerest apologies for the dismay caused. The mentioned matters will be shared with our executive team, and we will take immediate action on it as we take pride in putting guests as our 1st priority.In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty.Looking very much forward to being at your service again in the future visit.Kind regards,Nittayaporn PolsriGeneral Manager

8/10 – Goed

Bjørnar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Nittayaporn Polsri General Manager op 23 jan 2024
Dear Value guest, We thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat during your recent stay here in Nakhon Ratchasima and are pleased that you have taken the time to complete our guest questionnaire. It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clientele.Please accept our sincerest apologies for the dismay caused. The mentioned matters will be shared with our executive team, and we will take immediate action on it as we take pride in putting guests as our 1st priority.In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty.Looking very much forward to being at your service again in the future visit.Kind regards,Nittayaporn PolsriGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Rocco, North Baldwin

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place, great food, great staff and excellent location.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Nittayaporn Polsri op 17 dec 2023
Dear Khun Rocco,We thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat during your recent stay here in Korat and we are pleased that you have taken the time to review. It is through valuable comments like your very own that we can continue to improve our services to match the demands of our discerning and loyal clientele.In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty.Looking very much forward to being at your service again in the not-too-distant future.Kind regards,Nittayaporn Polsri General Manager

8/10 – Goed

Philip

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Nittayaporn Polsri General Manager op 12 nov 2023
Dear Mr.Philip,Thank you very much for your kind comments. We are delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat.Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards,Nittayaporn PolsriGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Thitarat

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Nittayaporn Polsri General Manager op 12 nov 2023
Dear Khun Thitarat,Thank you very much for your kind comments. We are delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat.Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards,Nittayaporn PolsriGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Nittayaporn Polsri op 4 okt 2023
Dear Khun Rutthapon We thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat during your recent stay here in Korat and we are pleased that you have taken the time to review.We also hope that we will have the pleasure to welcome you back to Korat. Looking very much forward to being at your service again soon.Kind regards,Nittayaporn Polsri General Manager

10/10 – Uitstekend

Neil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Next to a great night market
Stayed a few times now, good quality hotel, excellent breakfast for the price and next door to a great little market with bars and great street food
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van นิตยาภรณ์ พลศรี (ผจก.ทั่วไป) op 15 jul 2023
Dear Mr.Neil,Thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat.We would like to thank you for your comments which is helping us to improve our standard services for our clients. For your disappointment regarding to room amenities, please be inform that the coffee kit is provided in cabinet. Please rest assure that your comment has been passed to concerned Department for further improvement.Again, thank you very much for your time.Looking forward to welcome you again in the nearly future.Best Regards,Nittayaporn PolsriGeneral Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Sorasak, Muang

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Udomrat P. Mr. Room Division Manager op 1 mei 2023
Dear Khun Sorasak, Thank you very much for your kind comments. I am delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat. Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards, Udomrat P. Mr. RDM

8/10 – Goed

Pascal

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
War mit Freunden ein Wochenende Tripp auf den nachtmarkt. Das hotel. Ist etwas in die Jahre gekommen gleich wie ich .Besuch es ja schon seit 17 Jahren immer mal wieder . Mann ist überall sehr bemüht ,aber es sind die Kleinigkeiten die noch etwas fehlen. Ein Cesare Salt ist ein Cesare Salat . Ich würde dem Management empfehlen mal da zu essen ,und dann die Eindrücke mit dem Personal zu teilen . Ohne Tadel aber Mann könnte noch sehr viel verbessern für vier Sterne.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Udomrat P. Mr. Room Division Manager op 10 feb 2023
Dear Mr.Pascal,Thank you very much for your kind comments. I am delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat.Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards,Nittayaporn PolsriGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Pascal

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das hotel war ok ,Zimmer war sauber und das Personal immer bemüht einem denn Aufenthalt so schön wie möglich zu machen , Die Speisen waren ok,aber Mann hat noch sehr viel Luft nach oben was das anrichten der Speisen anbelangt. Auch hier es hat geschmeckt ,aber das präsentieren war noch nicht optimal. Alles in allem war es gut mit Luft nach oben .
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Udomrat P. Mr. Room Division Manager op 10 feb 2023
Dear Mr.Aoe,Thank you very much for your kind comments. I am delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat.Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards,Nittayaporn PolsriGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Teerapat

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ดีมากๆครับ โรงแรมนี้ มีโอกาสว่าจะไปใช้บริการอีก

8/10 – Goed

Sethawut

2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Andreas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Nittayaporn Polsri op 31 okt 2022
Dear Khun Andreas,Thank you very much for your kind comments. I am delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat.Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards,Nittayaporn PolsriGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

jörgen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jurfen
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Nittayaporn Polsri op 21 jul 2022
Dear Khun Jorgen, Thank you very much for your kind comments. I am delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat. Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great hotel for its location and the staff very courteous and helpful
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van นิตยาภรณ์ พลศรี (ผจก.ทั่วไป) op 22 jun 2022
Dear Mr.Mark, Thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat. We would like to thank you for your comments which is helping us to improve our services for our clients. Looking forward to welcome you again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotell värt sitt pris. Saknade dock bacon till frukosten.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van นิตยาภรณ์ พลศรี (ผจก.ทั่วไป) op 8 mei 2022
Dear Value guest, Thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat. We would like to thank you for your comments which is helping us to improve our services for our clients. Looking forward to welcome you again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

8/10 – Goed

chul seung

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van นิตยาภรณ์ พลศรี (ผจก.ทั่วไป) op 12 apr 2022
Dear Mr.shin, chul seung, Thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat. We would like to thank you for your comments which is helping us to improve our services for our clients. Looking forward to welcome you again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

10/10 – Uitstekend

Patee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
พนักงานบริการดี ตกแต่งภายในสวยตามที่ตั้งความหวังไว้ ห้องพักสะอาด
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van นิตยาภรณ์ พลศรี (ผจก.ทั่วไป) op 12 apr 2022
เรียน คุณ Patee, ทางโรงแรม ดิ อิมพีเรียล โฮเทล แอนด์ คอนเวนชั่น เซ็นเตอร์ โคราช ขอขอบพระคุุณเป็นอย่างสูงสำหรับความคิดเห็นของท่าน ซึ่งทางโรงแรมฯ จะนำมาปรับปรุงการบริการของโรงแรมให้ดียิ่งขึ้น และหวังเป็นอย่างยิ่งว่าจะได้มีโอกาสต้อนรับและบริการท่านอีกในเร็วๆนี้ ขอแสดงความนับถือ นิตยาภรณ์ พลศรี ผู้จัดการทั่วไป

10/10 – Uitstekend

ULRICH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Nittayaporn Polsri General Manage op 27 feb 2022
Dear Mr.ULRICH, Thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat. We would like to thank you for your comments which is helping us to improve our services for our clients. Looking forward to welcome you again in the nearly future. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

DJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quick stopover
The decor style I'd call 'heritage'. Very large open plan public areas. Good choice at breakfast and a nice view of the pool area/garden. Staff very friendly. Good value for money, sad ti see so few guests at the moment...
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Nittayaporn Polsri op 8 feb 2022
Dear Khun DJ, Thank you very much for your kind comments. I am delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat. Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

8/10 – Goed

Per

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra service
Fint hotel som har varit med många år och snart behöver en uppfräschning. Personalen vänlig och service bra
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Nittayaporn Polsri op 11 jan 2022
Dear Guest, Thank you very much for your kind comments. I am delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat. Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

10/10 – Uitstekend

Santi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ที่พักสะอาด พรักงานบริการดี
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van นิตยาภรณ์ พลศรี op 5 jan 2022
เรียน คุณ Santi, ทางโรงแรม ดิ อิมพีเรียล โฮเทล แอนด์ คอนเวนชั่น เซ็นเตอร์ โคราช ขอขอบพระคุุณเป็นอย่างสูงสำหรับความคิดเห็นของท่าน ซึ่งทางโรงแรมฯจะนำมาปรับปรุงการบริการของโรงแรมให้ดียิ่งขึ้น และหวังเป็นอย่างยิ่งว่าจะได้มีโอกาสต้อนรับและบริการท่านอีกในเร็วๆนี้ ขอแสดงความนับถือ นิตยาภรณ์ พลศรี ผู้จัดการทั่วไป

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
- สิ่งของ amenity kit เตรียมให้ใช้เพียง 1 คน(ทั้งที่พัก2คน) - การบริการดี - อาหารในช่วงเช้าหลากหลาย
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Nittayaporn Polsri op 13 dec 2021
Dear Guest, Thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat. We would like to thank you for your comments which is helping us to improve our services for our clients. Looking forward to welcome you again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Nittayaporn Polsri op 7 dec 2021
Dear Guest, Thank you very much for your kind comments. I am delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat. Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

4/10 – Matig

Sittipong

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
ห้องเก่า เฟอร์นิเจอร์เก่า
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Nittayaporn Polsri op 7 dec 2021
เรียน คุณ Sittipong, ทางโรงแรม ดิ อิมพีเรียล โฮเทล แอนด์ คอนเวนชั่น เซ็นเตอร์ โคราช ขอขอบพระคุุณเป็นอย่างสูงสำหรับความคิดเห็นของท่าน ซึ่งทางโรงแรมฯจะนำมาปรับปรุงการบริการของโรงแรมให้ดียิ่งขึ้น และหวังเป็นอย่างยิ่งว่าจะได้มีโอกาสต้อนรับและบริการท่านอีกในเร็วๆนี้ ขอแสดงความนับถือ นิตยาภรณ์ พลศรี ผู้จัดการทั่วไป

10/10 – Uitstekend

Neil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10
The hotel is great, right next door to a night market with an incredible range of foods. Breakfast was good but the best thing was the staff who were wonderful
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Nittayaporn Polsri op 7 dec 2021
Dear Khun Neil, Thank you very much for your kind comments. I am delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat. Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

YOSHIFUMI

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The water coming out of the shower or washbasin is discolored yellow and cannot be used. I had my room changed twice, but it didn't improve
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Nittayaporn Polsri op 7 dec 2021
Dear Khun Yoshifumi, Thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat. We would like to thank you for your feedback and share your experience which is helping us to improve our services for our clients. Looking forward to welcome you again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

8/10 – Goed

chittima

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
อาหารเช้าไม่ค่อยโอเค สภาพที่พักดี สะดวกใกล้ตลาด
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van นิตยาภรณ์ พลศรี op 9 jun 2021
เรียน คุณ Chittima, ทางโรงแรม ดิ อิมพีเรียล โฮเทล แอนด์ คอนเวนชั่น เซ็นเตอร์ โคราช ขอขอบพระคุุณเป็นอย่างสูงสำหรับความคิดเห็นของท่าน ซึ่งทางโรงแรมฯจะนำมาปรับปรุงการบริการของโรงแรมให้ดียิ่งขึ้น และหวังเป็นอย่างยิ่งว่าจะได้มีโอกาสต้อนรับและบริการท่านอีกในเร็วๆนี้ ขอแสดงความนับถือ นิตยาภรณ์ พลศรี ผู้จัดการทั่วไป

8/10 – Goed

Nattapon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Nittayaporn Polsri op 23 apr 2021
Dear Khun Nattapon, Thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat. We would like to thank you for your reviews. Looking forward to welcome you again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Nittayaporn Polsri op 3 apr 2021
Dear Guest, Thank you very much for your kind comments. I am delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat. Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Nittayaporn Polsri op 3 apr 2021
Dear Guest, Thank you very much for your kind comments. I am delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat. Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

10/10 – Uitstekend

Liliane

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel, spacious room and a very good restaurant on the other side of the road : Thai Baan
2 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Nittayaporn Polsri op 3 apr 2021
Dear Guest, Thank you very much for your kind comments. I am delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat. Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice with helpful staff.
The building is a little dated and there was difficulty finding available electrical outlets in the room. But it is very well kept, a gorgeous lobby, nice pool, and a fantastic buffet breakfast. We would definitely stay there again!
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Nittayaporn Polsri op 6 jan 2021
Dear Khun Michael, Thank you very much for your kind comments. I am delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat. Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

10/10 – Uitstekend

Pasinee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Nittayaporn Polsri op 23 sep 2020
Dear Khun Pasinee, Thank you very much for your kind comments. I am delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat. Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

8/10 – Goed

jiratha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van General Manager op 19 jun 2020
Dear Khun Jiratha, Thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat. We would like to thank you for your comments which is helping us to improve our services for our clients. Looking forward to welcome you again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

8/10 – Goed

Kittitat

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Nittayaporn Polsri op 23 mrt 2020
Dear Khun Kittitat, Thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat. We would like to thank you for your comments which is helping us to improve our services for our clients. Looking forward to welcome you again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ชอบอาหารเช้าที่นี่มากครับ อาหารคุณภาพดี รสชาดอร่อย ปาท่องโก๋ที่นี่เด็ดจริงๆ
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van นิต op 22 mrt 2020
เรียน คุณลูกค้า ทางโรงแรม ดิ อิมพีเรียล โฮเทล แอนด์ คอนเวนชั่น เซ็นเตอร์ โคราช ขอขอบพระคุุณเป็นอย่างสูงสำหรับความคิดเห็นของท่าน และหวังเป็นอย่างยิ่งว่าจะได้มีโอกาสต้อนรับและบริการท่านอีกในเร็วๆนี้ ขอแสดงความนับถือ นิตยาภรณ์ พลศรี ผู้จัดการทั่วไป

10/10 – Uitstekend

ธีรกิต, กรุงเทพ

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ประทับใจ ด้วยราคาหลักพัน รู้สึกคุ้มเกินราคา ห้องพักสะอาด ไม่แคบ น่าจะตกแต่งใหม่ มีความลงตัวของเฟอร์ไม้เดิมกับผนังเรียบแต่มากด้วยรายละเอียด ลิ้นชักในห้องมีค่อนข้างมาก เหมาะมากหากพักเป็นเวลานาน อาหารเช้าค่อนข้างหลากหลาย เกินคาดเช่นกัน นอกจากนี้ก็มีบุฟเฟ่นานาชาติและติ่มซำ แล้วก็ฟิตเนส สระว่ายน้ำ แต่ไม่ได้ลองใช้บริการ จุดเด่นสุดอาจเป็นละแวกใกล้เคียง ถูกใจวัยรุ่น ฝั่งตรงข้ามโรงแรมจะมีโลตัส 24 ชม.ไว้ซื้อเครื่องดื่ม เดินถัดไปหน่อยจะมีตลาดนัด ร้านอาหาร ปิ้งย่างจิ้มจุ่ม แล้วก็ร้านเหล้า ลูกค้าส่วนใหญ่เป็นนักศึกษาครับ นอกจากนี้ก็มีเซ็นทรัลอยู่หลังโรงแรมคร๊าบ
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van นิตยาภรณ์ พลศรี op 16 mrt 2020
เรียน คุณธีรกิต ทางโรงแรม ดิ อิมพีเรียล โฮเทล แอนด์ คอนเวนชั่น เซ็นเตอร์ โคราช ขอขอบพระคุุณเป็นอย่างสูงสำหรับความคิดเห็นของท่าน ซึ่งทางโรงแรมฯจะนำมาปรับปรุงการบริการของโรงแรมให้ดียิ่งขึ้น และหวังเป็นอย่างยิ่งว่าจะได้มีโอกาสต้อนรับและบริการท่านอีกในเร็วๆนี้ ขอแสดงความนับถือ นิตยาภรณ์ พลศรี ผู้จัดการทั่วไป

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel ist ein bisschen in die Tage gekommen aber alles funktioniert und das Bett ist hervorragend.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Nittayaporn Polsri op 26 feb 2020
Dear Guest, Thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat. We would like to thank you for your comments which is helping us to improve our services for our clients. Looking forward to welcome you again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Staff and check-in/out was easy. Rooms were not well stocked with towels and internet was poorly coordinated for logging-in. Food/menu were average, and fitness/pool facilities average.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Imperial Hotel op 15 feb 2020
Dear Guest, Thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat. We would like to thank you for your comments which is helping us to improve our services for our clients. Looking forward to welcome you again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

10/10 – Uitstekend

Moon ki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Nit op 13 feb 2020
Dear Guest, Thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat. We would like to thank you for your comments Looking forward to welcome you again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Nit op 30 jan 2020
Dear Guest, Thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat. We would like to thank you for your comments which is helping us to improve our services for our clients. Looking forward to welcome you again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

10/10 – Uitstekend

ULRICH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Nit op 24 jan 2020
Dear Khun ULRICH, Thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat. We would like to thank you for your comments which is helping us to improve our services for our clients. Looking forward to welcome you again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Past its glory days
We booked a stay here for us and two generations of our family due to the facilities, including the gardens and Executive Lounge. Sadly, we were disappointed in both. The hotel was previously part of the 4 star Dusit chain, but has since been sold to the 3 stat Imperial chain. The rooms were clean and had been refurbished to some extent (old furniture, etc not replaced). The staff, other than in the restaurant, were pleasant and helpful, and breakfast okay. The "grounds" other than the pool overlooked a very busy 6 lane highway and it was impossible to sit in this area. The promised Executive Lounge was a small, dark room (the lights were kept switched off) with about 4 chairs and a non functioning coffee machine; neither a lounge nor "executive". The restaurant had a limited, over-priced menu and was barely used by our fellow guests save for breakfast. This was once no doubt Korat's premier hotel, but it is now in a sad state of decline. There are other hotels (especially the Kantary) which are far better.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Nit op 8 jan 2020
Dear Guest, Thank you very much for your kind comments. I am delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat. Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Nit op 8 jan 2020
Dear Khun Erik, Thank you very much for staying at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat. We would like to thank you for your comments which is helping us to improve our services for our clients. Looking forward to welcome you again in the nearly future. Best Regards, Nittayaporn Polsri General Manager

6/10 – Redelijk

Keizo

Reisde met familie
星の数からしてもっと豪華なホテルかと期待したが、ごく普通のホテルであった。でも問題はなし
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Ess op 6 jan 2020
Dear Khun Keizo, Thank you very much for your kind comments. I am delighted that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to have you as a guest at The Imperial Hotel and Convention Centre Korat and truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in Korat. Looking very much forward to being at your service again in the nearly future. Best Regards, Watit P. Assistant Front Office Manager