Grand Hôtel de Flandre

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Namen

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grand Hôtel de Flandre

Exterieur
Een flatscreentelevisie
Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Interieur
Dineren

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Wasservice
  • Roomservice
  • Huisdiervriendelijk
De huidige prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
3 aug - 4 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer

9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Place De La Station 14, Namur, Namur, 5000

In de buurt

  • Universiteit van Namen - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Kasteel van Namen - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Terra Nova - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Namur expo - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Grand Casino de Namur - 18 min. lopen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Namen - 1 min. lopen
  • Charleroi (CRL-Brussel Zuid Charleroi) - 24 min. rijden

Restaurants

  • ‪Panos - ‬1 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬1 min. lopen
  • ‪Zest Fresh Juice Bars - ‬1 min. lopen
  • ‪Mc Donald's - ‬1 min. lopen
  • ‪Burger King Namur - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Hôtel de Flandre

Hotel vlak bij een treinstation
Profiteer bij Grand Hôtel de Flandre van faciliteiten zoals een koffiebar/café, een stomerij/wasserijservice en autoverhuur ter plaatse. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar en een businesscentrum.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een 24-uurs receptie en een bankethal
  • Conciërgeservices, een lift en een kluis bij de receptie
  • Wasservices, een bagageopslagruimte en vergaderruimtes
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Grand Hôtel de Flandre bieden leuke extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met baden en haardrogers
  • Koelkasten, waterkokers en bureaus

Gesproken talen

Nederlands, Engels, Frans, Duits en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (EUR 9 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 14 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Geen schoonmaakservice
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 12.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 9 per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.25 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 14 per persoon
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: EUR 9 per dag (op 1 meter afstand)
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 9 per dag
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand de Flandre
Grand de Flandre Namur
Grand Hôtel de Flandre
Grand Hôtel de Flandre Namur
Grand Hôtel Flandre Namur
Grand Hôtel Flandre
Grand Flandre Namur
Grand Flandre
Best Western Grand Hôtel de Flandre
Grand Hôtel de Flandre Hotel
Grand Hôtel de Flandre Namur
Grand Hôtel de Flandre Hotel Namur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Hôtel de Flandre?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van EUR 9 per dag. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij Grand Hôtel de Flandre?

Vandaag, 24 jul. 2025, kost een verblijf bij Grand Hôtel de Flandre van één nacht voor twee volwassenen op 3 aug. 2025 min. € 68,84, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Hôtel de Flandre?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Hôtel de Flandre uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Grand Hôtel de Flandre?

Dit hotel in Namen ligt binnen 5 minuten lopen van Église St-Joseph en Museum voor Oude Kunsten van Namen. Ook Schat van Hugo d'Oignies en Universiteit van Namen liggen binnen 10 minuten lopen. Station Namen ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Jambes is het 26 minuten lopen.

Beoordelingen over Grand Hôtel de Flandre

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 73 van 274 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 133 van 274 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 274 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 274 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 274 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Joost

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Overall we had a nice stay and enjoyed the clean room (we did notice a very cute little mouse below our mini fridge). Cleaning, towels and room was very good and their timing too!! The hotel looks a bit shabby from the outside and the entry a bit outdated, but for us not a problem. Receptionists were all very helpful and friendly. We did take breakfast in the hotel. A bit expensive and lots of options in the neighborhood.
4 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Joao David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Sebastiaan

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Prima hotel voor een overnachting op doorreis. Het oogt een beetje oudbollig en stoffig. Maar het is schoon en rustig en midden in het centrum van de stad.
1 nacht verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

georges

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Slechtste slaapcomfort ooit meegemaakt; de matras heeft een bovenlaag in ordinaire mousse en is veel te zacht. De straat is s avonds niet aangenaam; veel zwervers en bedelaars die je aanspreken. Ontbijt is uitgebreid en ruim voldoende.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel net hotel, vriendelijk personeel in twee talen, voldoende keuze in ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Uitstekend voor een kort verblijf

Zeer vriendelijk onthaald (in het Nederlands), kleine kamer, maar alles wat we nodig hadden voor ons verblijf van 1 nacht (frigootje,airco,waterkoker), proper, duidelijk ook goed ontsmet, wat gerust stelt in deze pandemie. Lekker ontbijtbuffetje. Gelegen aan het station (centraal, maar ´s nachts wel niet de meest aangename buurt), stil op de kamer.
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

GERDA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

goede ligging

Aan het onthaal een vriendelijke man die perfect Nederlands kon. Zeer vriendelijk en goede uitleg gaf.
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging. Vriendelijk personeel Goed sanitair
2 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel, de kamer correct maar geen roomservice, geen parking en niets in de frigo. Ik ben laat toegekomen en had helemaal niets in de kamer. Mijn kamer was persoonlijk heel klei en de kussens van mijn bed veel te hard.
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Dani

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Goed dat er airco was, zeer slecht dat men geen woord Engels kan en bij uitchecken de medewerker niet wist hoe hij een factuur moest uitdraaien. Factuur zou na een halfuur prutsen ..toegezegd dat een collega dat per email zou versturen, tot op heden nog niks gezien
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Liesbeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goed en makkelijk bereikbaar

De kamer was zeker in orde: haardroger, koelkastje, kluis, airco, goede matras, stil (hoewel tegen station), makkelijk bereikbaar, zeer proper, ruim voldoende handdoeken, koffiezet op kamer. Het zou leuk zijn mocht men aan de receptie ook wat kleine snacks (fruit of chips of snoep) aanbieden naast de (fris)dranken. Het ontbijt was gevarieerd en in mooie zaal maar er zijn werkpunten. Viennoiseries (koffiekoeken) zijn echt niet lekker en spek en eieren waren koud. Zeer vriendelijk personeel!
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardige mensen, maar een totaal sfeerloos hotel met uitzicht op ranzige binnenplaatsjes. Alles is
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
schoon. bad uitstekende ligging schoongebouw geen geluidsoverlast.
4 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

I cancelled 2 times my reservation

I reserved 2 times a hotel for 11/11 when arriving at the hotel, it seemed that I had reservation 2 x for 25/11, which date i never asked when I phoned on 12/11 to tell I should not come on 25/11 but that I needed a room for 11/11 they told me that it was impossibel to annulate this is a real scandal
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Harry, Vlaams-Brabant

Positief: Personeel en service

Prijs/kwaliteit OK

Nogal kleine kamer, maar voor één persoon groot genoeg
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Farukh

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

erna, broechem

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Leuk

Twee maal in lift blijven hangen. Dringend herstel nodig.
2 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

De vlag is mooi, maar de schuit waarop deze staat

De kamers zijn echt netjes gerenoveerd, maar de buurt is echt niet goed. De externe parkeergarage is eigenlijk ronduit griezelig: een oud, vervallen gebouw van vier verdiepingen waar 's nachts maximaal 10 auto's staan en waar je buiten allerlei ongure types ziet. Daar kan het hotel niets aan doen, maar het telt wel mee. Dus: als je zonder auto reist en kort in Namen moet zijn, dan heb je hier echt nette kamers. Maar anders is de omgeving te slecht.
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Wout

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

goed hotel & centraal gelegen.

Goed. Gebrek aan parkeerruimte (recht tegenover het station) werd soepel opgelost door een parkeergarage 100 meter verderop. Waarvoor het hotel met Q-Park een deal had: ik heb voor 8 euro extra mijn auto een hele nacht daar geparkeerd.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Correcte kamer dicht bij het centrum

Zeer rustige omgeving niettegenstaande de stationsomgeving. Correcte prijs/kwaliteit.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Nette redelijk moderne kamers. Klein bed. Prijs kwaliteit voldoende. Simpel ontbijt.

8/10 – Goed

Tine, Knokke

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Leuke buurt maar let op voor de gauwdieven.

Goede ontvangst en zeer vriendelijk personeel. Alsook goed ontbijt.

8/10 – Goed

ellen, rotterdam

Positief: Netheid

Prima hotel voor stadsbezoek

prima kamers netjes gerenoveerd goede ligging tegenover het sttion