Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Namthong Nan Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 1 slaapkamer laden

Superior Twin kamer, 1 slaapkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Superior tweepersoonskamer, 1 slaapkamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Je kunt Namthong Nan Hotel in het stadscentrum vinden vlak bij de luchthaven in Nan. Voor wat culturele hoogtepunten maak je een uitstap naar Nan Nationaal Museum en Kunstgalerie Rim Nan en een aantal bezienswaardigheden die je in de omgeving kunt ontdekken zijn onder andere Wat Si Phan Ton-tempel en Wat Ming Muang.

321 Moo 6, Nan, Nan, 55000
In de buurt
- Wat Ming Muang - 12 min. lopen - 1.0 km
- Wat Phumin - 15 min. lopen - 1.3 km
- Avondmarkt - 15 min. lopen - 1.3 km
- Wat Phra That Khao Noi-tempel - 2 min. rijden - 1.2 km
- Ziekenhuis van Nan - 6 min. rijden - 4.9 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Lykke Brunch & Wine Bar - 5 min. lopen
- KFC (เคเอฟซี) - 10 min. lopen
- Kyoto Shi Cafe - 4 min. rijden
- ศรีรสโอชา - 9 min. lopen
- น้ำทองสเต็กถาดยักษ์ - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: THB 1000.0 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: THB 500.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 20.00 uur.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Namthong Hotel
Namthong Nan
Namthong Nan Hotel Nan
Namthong Nan Hotel Hotel
Namthong Nan Hotel Hotel Nan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Namthong Nan Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chantornsiri
Reisde met een groep
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chantornsiri
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
pakkakorn
Reisde met familie
26 sep 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ผิดพลาดอย่างมากที่เลือกจองห้องพักที่นี่ ขอโทษนะคะ
pakkakorn
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Martine
Reisde met partner
23 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martine
2 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
surangsinee
14 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
surangsinee
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
UBONTIP
20 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service
UBONTIP
2 nachten verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Kevin
11 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great bed, but first night was noisy!
Kevin
3 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Sasivimol
Reisde met familie
6 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sasivimol
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
yuwaporn
Reisde met een groep
12 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yuwaporn
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
natnicha
7 okt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
natnicha
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Ratree
Reisde met familie
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel and good service
Ratree
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Kenny, 香港
Reisde met een groep
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenny
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 okt 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Brian, Chiang Rai
11 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Brian, Chiang Rai
9 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 feb 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Brian, Chiang Rai
24 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brian
3 nachten verbleven in oktober 2018