Hotel Azur

Hotel met een bar/lounge in Nancy

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Azur

Gratis wifi
Interieur
Een haardroger
Interieur
Gratis wifi

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Klassieke tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Lcd-televisie
  • 14 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
35 Rue de la Hache, Nancy, Meurthe-et-Moselle, 54000

In de buurt

  • Congress Center Jean Prouve - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Place Stanislas - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Hotel de Ville van Nancy - 7 min. lopen - 0.7 km
  • CHU Nancy - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Parc de la Pepinière - 10 min. lopen - 0.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Nancy Ville - 12 min. lopen
  • Metz (ETZ-Metz - Nancy - Lorraine) - 35 min. rijden

Restaurants

  • ‪Les Pissenlits - ‬2 min. lopen
  • ‪Le Charles Trois - ‬3 min. lopen
  • ‪Le Dizneuf - ‬2 min. lopen
  • ‪3 Cageots - ‬2 min. lopen
  • ‪Place Charles III - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Azur

Hotel in Stadscentrum van Nancy
Hotel Azur biedt onder meer voorzieningen zoals een bar aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Azur zijn voorzien van faciliteiten zoals gratis wifi.

Gesproken talen

Frans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Haardroger (op verzoek)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 3.15 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Azur Nancy
Azur Nancy
Hotel Azur Hotel
Hotel Azur Nancy
Hotel Azur Hotel Nancy

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Azur?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Azur te parkeren?

Bij Hotel Azur kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Azur?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Azur uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Azur?

Dit hotel ligt in Stadscentrum van Nancy, binnen 10 minuten lopen van Congress Center Jean Prouve, Kathedraal van Nancy en Kathedraal Notre-Dame-de-l'Annonciation. Ook Office de Tourisme de Nancy en Place Stanislas liggen binnen 10 minuten lopen. Station Nancy Ville ligt op 12 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Azur

Beoordelingen

4,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 56 beoordelingen

5,8/10

Netheid

4,8/10

Personeel en service

4,4/10

Voorzieningen

4,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Sylvie

1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Alban

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Loic

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Déconseille cet hotel

J'avais une formation prévu sur Nancy j'ai réservé cet hôtel la photo de la chambre me paraîssait correct mais le ménage n'était pas à la hauteur il y avait plein de poils dans la salle de bain le pommeau de douche était cassé pas d'eau chaude et on entendait tout ce qui passe se passer dans les chambres aux alentours.
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Harald

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

nicolas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Qualité prix correct

Trés bon rapport / qualité prix. L'endroit est propre. Un problème lorsque j'ai voulu me rincer avec la douche, je n'avais plus d'eau chaude. je me suis donc rincer au lavabo A noter toutefois que la chambre est tres propre.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Bon rapport qualité prix et bien placé pour le centre ville
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Franck

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Avis de séjour

Séjour positif dans l'ensemble je recommande...
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

je reviendrais. petit hotel sympa

hotel tres agreable, propre et situe dans un quartier vivant.
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Laurence

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hôtel à éviter

Personne pour nous accueillir, nous avons attendu le responsable au moins 20 mn. Façade de la hôtel à rénover ainsi que la porte d entrée. La chambre assez propre, gros problème sur la fermeture d un battant de la fenêtre qui rendait la fermeture de la fenêtre impossible. Chambre donnant sur la rue très bruyante. Nous avons averti le gérant qui n a pas donné suite à ce problème. De plus il n y avait pas de télécommande tv. Nous sommes répartis dans la demi heure, nous voyant pas passé la nuit dans ces conditions.
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Il cliente ha ragione ma ...

Arrivati in albergo, mi dicono che è chiuso per lavori. Chiedo il rimborso di quanto pagato avendo come risposta che non è problema loro in quanto il pagamento è stato fatto presso un tramite. Con molta difficoltà, riesco a farmi fare un assegno ma ... In una prima banca mi hanno detto di andare presso la banca emittente (due giorni dopo causa chiusura week end); la banca emittente voleva un conto corrente aperto. In caso contrario mi dovevo rivolgere presso la mia banca in Italia, cosa che ho fatto avendo come risposta che non era possibile cambiare l'assegno. Ho quindi sentito Hotels.com che, previo verifica e molto gentilmente, mi hanno detto che sarei stato rimborsato. Sono, quindi, in attesa di rimborso (spero ...) ma i danni diretti ed indiretti? Ho dovuto perdere molto tempo in cerca di banche eliminando visite previste e cercare un altro hotel "seduta stante"! Non è una cosa simpatica .... Non dovrebbe succedere che si assegnino camere quando un albergo viene chiuso per lavori ma, almeno, i gestori si devono prendere tutte le responsabilità e provvedere nel migliore dei modi (rimborsare immediatamente e/o trovare sistemazione in altro albergo) invece di rispondere "Non è un nostro problema ma del sito sul quale ha prenotato".
5 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

mourad, Algerie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Super rapport qualité prix

Super rapport qualité prix
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer

Déception totale pour l'hôtel Azur

Hôtel vétuste, fuite du radiateur et sol mouillé. Il n'y avait pas de gobelet pour le lavage des dents, les fenêtres étaient sales. Pas de petit-déjeuner de prévu, chambre au 2ème étage. Réveillés par 2 fois à cause de l'alarme incendie centrale et il a fallu attendre qu'elle s'éteigne toute seule !!! Pour les rues environnantes, les restaurants étaient rares...On ne retournera pas dans cet hôtel. On est déçu. EC
2 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Gloups...

Rien à dire sur le prix de la chambre. En revanche, la façade de l'hôtel à de quoi vous faire renoncer à entrer ; la propreté est douteuse (le sol colle), la tuyauterie et le pommeau de douche sont complètement cassés. Quand au personnel, accrochez-vous pour pouvoir parler à quelqu'un.
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

didier

Positief: Netheid, comfort kamer

l'habit ne fait pas la chambre,bon qualité p

Un hôtel qui fait peur au premier abord, un bouge? Une étoile 1920 ? La façade est d'une tristesse.... Réservation faîte en ligne tant pis on rentre et passé l'acceuil provisoire vous arrivez à votre chambre : SURPRISE la chambre moderne et clean.! Un hôtel qui se rénove de l'intérieur...mais vite changez la façade
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cet endroit est un taudis, fermé et personne pour nous accueillir, personne au téléphone. Une honte. Tellement glauque qu’on n’y serait pas allé de toute façon. Honteux
1 nacht verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonjour je voulais prendre une douche elle est ti froide
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très bien situé. Système efficace pour l'arrivée et la mise à disposition des chambres. Petits bémols: - Les volets durs à manier et usés par le temps - L'écran de télévision articulé gêne le passage - Le lavabo est trop petit
2 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le manque d eau chaude ajoute à un accueil regrettable. La chambre est propre mais les parties communes affreuses.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

YU JHE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

性價比高住宿

房間性價比高,很乾淨,缺點是沒暖氣晚上較冷
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

nadia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon rapport qualité prix Propre et facile pour y accéder
2 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen
Propre à l'intérieur ,chambre hyper petite Extérieur miteux
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
L hotel n existe pas au 84 de la rue . Vitrine de l hotel ferme . Et en plus il me preleve alors que j'ai du chercher un autre hotel. Soit disant la personne m'a attendu jusqu'à minuit !!! Je me suis bien fait arnaquer. Attention a cet hotel qui n existe pas .
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
L'accueil fût agréable La chambre et la salle de bain petites mais très propre et bien préparé cela vaut largement sont prix Seul bémol le rideau était cassé
1 nacht verbleven in maart 2019