Fotogalerie voor Laksana Boutique Hotel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 12
inclusief belastingen en toeslagen
15 okt - 16 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Deluxe Double Room
Alle foto's voor Standard Single Room laden

Standard Single Room
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe Single Room laden

Deluxe Single Room
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Standard Double Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Je vindt Laksana Boutique Hotel in Nang Rong. Een aantal lokale bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Wat Klang Nang Rong-tempel en Wat Nong Bot. Heb je bovendien zin om het natuurschoon in de omgeving te bewonderen? Neem dan een kijkje bij Thetsaban Nang Rong-gezondheidspark en Marsh Park.

375 Chokchaidetudom Road, Nang Rong, Burirum, 31110
In de buurt
- Wat Klang Nang Rong-tempel - 3 min. lopen - 0.3 km
- Thetsaban Nang Rong-gezondheidspark - 5 min. lopen - 0.5 km
- Wat Nong Bot - 9 min. rijden - 10.6 km
- Historisch Park Phanom Rung - 31 min. rijden - 31.4 km
- Winkelcentrum Robinson Buriram - 59 min. rijden - 63.7 km
Restaurants
- ลักษณา ขาหมูนางรอง - 2 min. lopen
- SOFIT CAFE - 6 min. lopen
- จิ้งนำ นางรองขาหมู (Jingnum Khamoo) 李振南 - 3 min. lopen
- KFC nangrong - 4 min. lopen
- Night Market Nangrong - 4 min. lopen
Over deze accommodatie
Laksana Boutique Hotel
Vergelijkbare accommodaties

V2 hotel
V2 hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 11 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. THB 50–200 voor volwassenen en ca. THB 50–200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Laksana Hotel Nang Rong
Laksana Nang Rong
Laksana
Laksana Boutique Hotel Nang Rong
Laksana Boutique Nang Rong
Laksana Boutique
Hotel Laksana Boutique Hotel Nang Rong
Nang Rong Laksana Boutique Hotel Hotel
Laksana Hotel
Laksana Boutique Nang Rong
Laksana Boutique Hotel Nang Rong
Laksana Boutique Nang Rong
Laksana Boutique
Hotel Laksana Boutique Hotel Nang Rong
Nang Rong Laksana Boutique Hotel Hotel
Hotel Laksana Boutique Hotel
Laksana Hotel
Laksana Boutique Nang Rong
Laksana Boutique Hotel Hotel
Laksana Boutique Hotel Nang Rong
Laksana Boutique Hotel Hotel Nang Rong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Laksana Boutique Hotel
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
8,0
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
19 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 feb 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Pierre
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place renovated
Pierre
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Apisit
20 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Apisit
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Sonthaya
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sonthaya
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Skawrat
Zakenreiziger
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Skawrat
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Raymond
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raymond
5 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Gregory
Reisde met een groep
19 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gregory
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
ELISABETH
Reisde met partner
28 dec 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ELISABETH
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Gregory
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gregory
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Gregory
Reisde met partner
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Gregory
Reisde met partner
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
jennifer
11 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quality hotel in central Nang Rong



jennifer
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Andrew
6 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good all round value hotel.
Andrew
10 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
APHICHART
Reisde met partner
9 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
APHICHART
10/10 – Uitstekend
TOSHIYUKI
5 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOSHIYUKI
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Dan
7 mei 2022
Dan
3 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
surasak
18 jan 2022
surasak
2 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
กระปุก, กรุงเทพฯ
Reisde met partner
30 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
กระปุก
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Wipawadee
Reisde met een groep
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ต้องมาพักอีกแน่นอน
Wipawadee
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 mei 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019